دانلود نرم افزار ، بازی ، موبایل ، بخش های متنوع
پایگاه دانلود ایران

 

مرورگرهای آفلاین نرم افزاری با سرعت بالا  برای گرفتن اطلاعات از اینترنت است. این برنامه به شما امکان دریافت کامل اطلاعات یک سایت را به صورت طبقه بندی شده می دهد تا هر زمان که مایلید آن را به صورت آفلاین مرور کنید.

 

teleportpro 239x300 مرور آفلاین با نرم افزار Teleport Pro 1.61

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

همه کاربران حرفه ای و حتی کاربران تازه کار اینترنت مرورگر معروف و پرطرفدار موزیلا فایرفاکس را می شناسند . این مرورگر فوق العاده و سریع از همه جهات از دیگر مرورگرها پیشی گرفته است و در همین چند ماه پیش رکورد ۱۰۰ میلیون دانلود را زد . ولی هم اکنون مرورگر اینترنت اکسپلورر به دلیل اینکه همیشه کاربران مبتدی از حرفه ای ها بیشتر هستند ، از نظر کاربر از فایرفاکس قدرتمند جلوتر است . فایرفاکس امنیت کامل را برای یک کاربر به ارمغان می آورد و این شرکت همیشه در تولید یک مرورگر امن،سریع و قدرتمند در تلاش بوده است . فایرفاکس از قابلیت های فوق العاده ای همچون باز کردن تب ، مدیریت دانلود ، توانایی اینکه آخرین پنجره های شما را ذخیره کند و در بازدید بعدی همان ها را به شما نشان دهد ، امنیت بالا و بلوک کردن صفحات دارای اسپم و ویروس ، جلوگیری از باز شدن صفحات pop up ، توانایی ذخیره فایل های فلش ، دارا بودن قسمت Most Visited ، آر اس اس خوان ، ذخیره پسوردها به راحتی ، ذخیره صفحات برای بارگذاری سریعتر برای بازدید بعدی ، توانایی پاک کردن فقط بخشی از History ، سازگاری با کنترل پنل هاست ها و…
مرورگری فوق سریع که با ۱۵۰۰۰ تغییر در نسخه ۳ و ده ها تغییر در این نسخه این مژده را به کاربران می دهند که بتوانند از نهایت سرعت در بارگزاری صفحات وب بهره ببرند. این نسخه که از تغییرات متعددی در جاوااسکریپت ها شروع و در لوگو خاتمه می یابد قادر است تا علاوه بر پشتیبانی از HTML 5 در بارگزاری صفحات وب هم در کمترین زمان ممکن عمل نماید. 
شاید مهم ترین قابلیت های موزیلا را بتوان در سرعت بالا در بارگزاری صفحات ، لود سریع تصاویر ، سازگاری با تمامی استانداردهای تحت وب ، سازگار با تمامی پروتوکل ها و محیط کاربری جذاب و البته ساده و  کاربر پسند اشاره نمود. ضمن آن که این مرورگر در مقایسه با رقبای اصلی خود از حجم بسیار مناسب تری نسبت به قابلیت های گسترده بهره می برد و همین عامل هم در انتخاب کاربران نقش مهمی دارد.
پلاگین ها و افزونه های متعدد این مرورگر را می توان از قابلیت های مهم و کلیدی آن برشمرد. همین افزونه هایی که کاربران به بسیاری از آن ها وابسته بوده و در موارد متعدد از آن ها به عنوان یک نرم افزار بهره می برند در حالی که آن ها تنها یک ابزار ساده محسوب می شوند که هیچ فضای اضافی از سیستم را اشغال نمی کنند.

 

ff3.5 دانلود قدرتمندترین مرورگر دنیا Mozilla Firefox 3.5.3

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

HiDownload نام نرم افزاری پرقدرت در زمینه مدیریت دانلود ها و دریافت فایل ها از اینترنت با حداکثر سرعت می باشد که نسخه ی جدید آن با امکانات بسیار عرضه شده است‌. HiDownload نرم افزاری چند منظوره با قابلیت دانلود File ها به صورت تکی و گروهی (چند لینکی) از سایت های Http و FTP، با استفاده از کل پهنا باند اینترنتی کاربران است. قابلیت زمان بندی تعبیه شده در این نرم افزار برای شروع دانلود و اجرای فایل ها و یا قطع ارتباط اینترنت و Shutdown، لزوم حضور کاربر را در هنگام دانلود فایل از اینترنت را بر می دارد و به طور ساده تر نرم افزار، خود کار خودش را انجام می دهد! از ویژگی های خاص این نرم افزار می توان به ضبط و دریافت فایل های صوتی و تصویری که به صورت Online پخش می شوند و همچنین دریافت Streaming Media و ضبط Streaming Audio & Video با توانایی Resume و شروع مجدد دانلود در صورت قطع ارتباط حتی برای این نوع فایلها نام برد!! به گفته ی سایت سازنده، HiDownload می تواند تا ۵۰۰% سرعت دریافت را افزایش دهد! همچنین توسط نرم افزار مدیریت فایل های فشرده ای که در خود دارد می توان انواع فایل Zip را پس از دانلود باز نموده و به محتویات آن دسترسی پیدا کرد! HiDownload دارای یک موتور جستجو برای جستجوی MP3 در اینترنت می باشد که کمک زیادی به کاربرانی که به موسیقی علاقه دارند می کند. دسته بندی – Category قدرتمند درونی این نرم افزار باعث می شود عملیات دانلود و دسته بندی فایل ها سریع تر انجام گرفته و مشکل پیدا کردن فایل ها پس از دانلود برداشته می شود.

 

hidownload downloadha.com دانلود تمامي استريم ها و فايل ها با Hi Download 7.5

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 24 ارديبهشت 1392برچسب:دانلود نرم افزار Hi Download 7,5,
ارسال توسط میثم

 

ارتباطات اینترنتی امروزه در سطح بسیار زیادی گسترش یافته و کاربران اینترنت به روش های گوناگون هر روزه این ارتباطات را گسترش می دهند. نرم افزارهای متعددی به منظور گسترش این ارتباطات توسط شرکت های نرم افزاری به بازار عرضه شده اند که در اصطلاح به آن ها Messenger می گویند. نرم افزارها پیام رسان زیادی در بین کاربران جایگاه خود را یافته اند که از معروفترین آن ها می توان به Yahoo messenger , ICQ , Gaim , Trillian , Msn Messenger , … اشاره کرد. هر کدام از این نرم افزارها با توجه به امکانات و ابزار خود دارای محبوبیت هایی بین کاربران خود می باشند. هر کدام از این نرم افزارها به منظورهای مختلفی تولید شده اند. به عنوان مثال نرم افزار Yahoo Messenger که برنامه ای رایگان می باشد با هدف در اختیار قرار دادن امکانات مختلف سایت بزرگ یاهو و دارای جنبه تبلیغاتی بوده است . شرکت های تولید کننده این نرم افزار هر ساله نگارش های جدیدی از این برنامه ها را عرضه می کنند و در این نگارش ها امکانات جدید و منحصر به فردی را نسبت به امکانات نسخه قبلی ارائه می کنند.
Trillian Astra نام یکی از معروفترین نرم افزارهای پیام رسانی می باشد که پس از گذشت چندین سال جایگاه خاص خود را در میان کاربران یافته و معمولا هر سال با ارائه چندین نگارش جدید از نسخه های نرم افزاری اقدام به ارائه خدمات جدیدی به کاربران خود می کند. در این نرم افزار کاربران می توانند از اکانت های کاربری خود در دیگر پیام رسان ها مثل: AIM, ICQ, MSN, Astra , MySpaceIM , Google Talk , Jabber/XMPP , Facebook , Twitter , Skype , Bonjour , POP3 Mail , IMAP Mail , Yahoo Messenger و IRC استفاده کنید

 

trillian downloadha.com استفاده از تمامي مسنجرها با Trillian Pro v.3.1.14.0

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 24 ارديبهشت 1392برچسب:دانلود نرم افزار Trillian Pro v,3,1,14,0,
ارسال توسط میثم

 

نرم افزار Internet Download Manager معروف به IDM با بیش از ۲۰۰٫۰۰۰ کاربر ثبت شده در سراسر جهان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت میباشد. IDM سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که قبل از شروع عملیات دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت File ها را تکه تکه کرده و دانلود هر قسمت به طور جداگانه انجام می کند. این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت File ها خواهد شد. همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید شما از طریق این برنامه می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید.

 

IDM downloadha.com دانلود Internet Download Manager 5.18 build 2 full



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 24 ارديبهشت 1392برچسب:idm 5,18 build 2+cracked, internet download manager, دانلود idm,
ارسال توسط میثم

 

با افزایش کاربران اینترنت و علاقه کاربران برای داشتن یک سایت مستقل پیشرفت های زیاد در این زمینه روی داده است . یکی از این پیشرفت ها ، مدیریت روی هاست سایت ها بوده است . این نرم افزار ها را معمولا به طور عامیانه به نام نرم افزارهای FTP می شناسند . نرم افزارهای FTP ، مدیریت محتوای هاست شما را برعهده می گیرند ، بدون اینکه شما وارد کنترل پنل هاست سایت شوید . فقط کافی است اینگونه نرم افزارها را نصب کنید و سپس با وارد کردن آدرس سایت و نام کاربری و پسورد هاست ، وارد هاست خود شوید و روی آن مدیریت داشته باشید.

SmartFTP یک نمونه کامل مدیریت محتوای هاست و یک برنامه FTP فوق العاده حرفه ای و محبوب است . شما با این نرم افزار می توایند فایل های داخل کامپیوتر خود را به راحتی به داخل هاست خود آپلود نمایید . شما به راحتی می توانید با این برنامه در هاست خود پوشه های جدید ایجاد کنید یا اینکه پوشه ای را حذف کنید . فایلی را ویرایش کنید . دیگر لازم نیست با سرعت پایین کنترل پنل هاست خود درگیر باشید . این نرم افزار بدون نیاز به کنترل پنل هاست شما را قادر به مدیریت محتوای هاست می کند . سرعت بالای این نرم افزار باعث می شود که شما فقط برای اموری که به کنترل پنل هاست نیاز هست ، از کنترل پنل استفاده کنید . در ضمن این نرم افزار قابلیت های فوق العاده ای را دارا می باشد . افزایش سرعت اپلود یکی از مهم ترین و اساسی ترین قابلیت این نرم افزار است .

smart downloadha.com ارسال آسان فايل ها و مديريت هاست ها با Smart Ftp Professional 4.0.1048

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 24 ارديبهشت 1392برچسب:دانلود نرم افزار Smart Ftp Professional 4,0,1048,
ارسال توسط میثم

 

توسط نرم افزار Google Earth شما قادر به جستجوی:تصویر، نقشه و اطلاعات جغرافیایی از سرتاسر جهان هستیدو فقط با Type نام منطقه ی مورد نظر به جزئیات آن با Zoom کاملاً مستقیم دسترسی داشته باشید. از توانایی های دیگر این نرم افزار می توان به جست و جوی اختصاصی: مدارس، پارک ها، Restaurant ها و همچنین Hotel ها اشاره کرد. یکی از قابلیت های این نرم افزار می توان به تغییر موقعیت های جذاب آن، آن هم به صورت سه بعدی و همچنین Save و Share آن اشاره کرد. در کل باید گفت با وجود نرم افزارهای مشابه تا به حال چنین نرم افزاری به این قدرت تولید نشده است. 
قابلیت های کلیدی:
عکاسی هوایی و داده های سه بعدی نمایان آن هم کامل و بی عیب از زمین، دارا بودن یک تریلیون بایت از آنتن های هوایی، ماهواره های عکاسی جهت نمایش در سرتاسر جهان آن هم با در اختیار گذاری بالاترین وضوح و جزئیات، جستجو های محدوده ای از قبیل: Restaurant ها، Hotel ها و حتی دستورالعمل های رانندگی، نمایش کاملا سه بعدی از تمامی نتایج، نمایش طبقه بندی شده ی پارک ها، مدارس، بیمارستان ها، فرودگاه ها، شرح خطوط و زوایا، اشتراک گذاری Annotation های مورد استفاده ی شما توسط معاوضه ی داده ای KML ، موارد استفاده برای: طراحی یک مسیر (برای راحتی مسافرت ها)، گرفتن اطلاعات از راه های زمینی، جست و جوی خانه یا آپارتمان، جست و جو ، اکتشاف در مورد جهان، یافتن یک مکان تجاری، توجه: قابلیت های ذکر شده در بالا همگی رایگان نبوده و برای استفاده از امکانات دیگر باید نسخه های Plus و Pro خریداری شوند اما … قابلیت های منحصر به فرد در نسخه های Plus و Pro: – Google Earth Plus: افزودن قابلیت پشتیبانی از دستگاه های GPS ، کارائی سریع تر ، توانایی ورودی های spreadsheet و بهترین و بالترین وضوح برای print بهتر – Google Earth Pro (جهت استفاده های حرفه ای و بازرگانی): Google Earth Pro نهایت جستجو گری ، عرضه و ابزاری است کمک کننده جهت اطلاعات مکان های خاص برای سازمان های خاص.

gearth downloadha.com مشاهده تمام نقاط زمين با Google Earth Pro Gold Edition 2009

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 24 ارديبهشت 1392برچسب:دانلود نرم افزار Google Earth Pro Gold Edition 2009,
ارسال توسط میثم

 

Orbit Downloader یک ابزار رایگان جهت Download کردن File های شما با سرعت بالاتر است. این نرم افزار با کاربری بسیار آسان و همین طور بسیار سبک طراحی شده است. Orbit Downloader بر اساس تکنولوژی P2P و Download از منابع مختلف قادر به پشتیبانی از Protocol های HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP می باشد. به کمک این نرم افزار شما تقریباً قادر به دانلود هرگونه فایلی هستید! از بازی ها و Clip های Flash گرفته تا Viedo های Site های YouTube, Google, Metacafe, MySpace یا File های RapidShare و Streaming Video ها. مطمئناً چنین ابزاری برای Computer شما مورد نیاز خواهد بود. از امتیازات بارز این نرم افزار نسبت به برنامه های مشابه می توان به امکانی به نام Grab++ استفاده کرد. با استفاده از این امکان می توان هر نوع فایل فایل فلش یا فیلم یا موزیک را که امکان مشاهده و گوش دادن به آن فقط به صورت Online وجود دارد را دانلود کنید. مثلا فیلمهای سایت یاهو را که هیچ برنامه ای نمی تواند آنها را دانلود کند این برنامه لینک اصلی آنها را شناسایی و دانلود میکند. برای فعال کردن آن میتوانید بر روی آیکون این برنامه در Taskbar راست کلیک کرده و Grab++ را انتخاب کنید. صفحه مورد نظر خود را Refresh کنید تا لینک فایل مورد نظر خود را ببینید 

 

orbit نرم افزار قوی مدیریت دانلود Orbit Downloader 2.8.9

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 24 ارديبهشت 1392برچسب:دانلود Orbit Downloader, دانلود برنامه مدیریت دانلود,
ارسال توسط میثم

 

CuteFTP Professional محصول شرکت GlobalSCAPE می باشد. این نرم افزار کلیه امکانات قدرتمند مدیریتی مورد نیاز شما را در محیطی ساده فراهم ساخته و از امکانات پیشرفته مختلفی برخوردار می باشد

قابلیت های کلیدی نرم افزار CuteFTP 8.3.1 Professional:
- امنیت بالا با استفاده از Secure Shell, Secure Socket و Transport Security Layer 
- پشتیبانی از قابلیت امنیتی SSL و HyperText Transfer Protocol Secure یا همان HTTPS  در انتقال داده ها
- قابلیت مدیریت رمز عبور کاربران
- قابلیت انجام کارها در زمان های مشخص شده توسط کاربر
- قابلیت تهیه Backup کامل از وب سایت شما 
- مدیریت و نظارت بر داده های و پوشه های موجود شما بروی سرور و مطلع نمودن شما در صورت بروز تغییرات در آن ها
- قابلیت استفاده از Macro و Script 
- پشتیبانی از قابلیت Drag & Drop جهت انتقال سریعتر داده ها توسط کاربر
- دارای ویرایشگر مستقل بنام CuteFTP Editor جهت ویرایش اسناد سمت سرور از طریق برنامه!
- قابلیت نمایش اسناد تصویری بصورت Thumbnail یا بند انگشتی
- سرعت بالادر ردوبدل داده ها
- توانایی برقراری ارتباط با چندین وب سایت در آن واحد (۱۰۰ ارتباط همزمان)

cute%20ftp.. CuteFTP 8.3.1 Professional بهترین نرم افزار ارتباط با پروتکل اف تی پی

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 24 ارديبهشت 1392برچسب:دانلود cute ftp, دانلود نرم افزار مدیریت اف تی پی,
ارسال توسط میثم

 

Opera ، اپرا سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری میکند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری میشود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده میشود.
کافیست فقط یک بار اپرا را امتحان کنید، دیگر از اینترنت اکسپلورر استفاده نخواهید کرد!
اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر میدارد و شما را قادر میسازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوبترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد.
 

Opera downloadha.com لذت وبگردي با Opera 10.00 Build 1750

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 24 ارديبهشت 1392برچسب:دانلود نرم افزار Opera 10,00 Build 1750, مرورگر opera,
ارسال توسط میثم

 

دریافت Yahoo! Messenger مانند محصولات گوگل از طریق آی پی های ایران امکان پذیر نمی باشد، که در اینجا شما می توانید نسخه ی جدید و نهایی این نرم افزار محبوب را از دانلودها دریافت نمائید.
کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است .

Yahoo downloadha.com نسخه جديد ياهو مسنجر Yahoo Messenger 10.0.0.525 Beta



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 24 ارديبهشت 1392برچسب:دانلود نرم افزار Yahoo Messenger 10,0,0,525 Beta,
ارسال توسط میثم

 

Download Accelerator Plus پرطرفدارترین نرم افزار در شاخه مدیریت دانلود ها است. بالا بردن سرعت دانلود تا ۳۰۰%، قابلیت استفاده آسان از آن(در عین حرفه ای بودن)، امنیت بالا و تنظیمات بسیار زیاد که استفاده سریعتر و راحتت تر را از آن ممکن میکند، همه امکاناتی هستند که این محصول را از رقیبان خود متمایز میکند.
این نرم افزار با جستجو در بین سایت های مشابه (Mirror) پرسرعت ترین سایت را برای استفاده بهینه از Dial-up یا اتصالات با پهنای باند بالا پیدا می کند.
بالا بردن سرعت دانلود شما با دریافت از چند connection و قابلیت ادامه دادن (pause) که شما را قادر به ادامه دانلود در هنگام قطعی اینترنت یا سرور میکند ، جستجو برای بهترین سرور (mirror)  تنها چند مورد از امکانات این برنامه قدرتمند است.

DAP downloadha.com قويترين نرم افزار مديريت دانلود Download Accelerator Plus 9.2.0.5 Final

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 24 ارديبهشت 1392برچسب:دانلود نرم افزار DAP 9,2,0,5 Final,
ارسال توسط میثم

 

نرم افزار Internet Download Manager معروف به IDM با بیش از ۲۰۰٫۰۰۰ کاربر ثبت شده در سراسر جهان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت میباشد. IDM سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که قبل از شروع عملیات دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت File ها را تکه تکه کرده و دانلود هر قسمت به طور جداگانه انجام می کند. این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت File ها خواهد شد. همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید شما از طریق این برنامه می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید.

IDM downloadha.com دانلود انواع فايل ها با Internet Download Manager 5.17

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 24 ارديبهشت 1392برچسب:دانلود منيجر, دانلود نرم افزار IDM 5,17,
ارسال توسط میثم

 

می دانید که برای اجرای نرم افزارهایی که بر اساس تکنولوژی .NET طراحی شده اند نیاز به این برنامه در ویندوز دارید. دانلود این بسته از سایت مایکروسافت و پیدا کردن لینک نسخه کامل و با نصب Offline آن برای بیشتر کاربران مشکل است. از این رو دانلودها نسخه جدید و کامل این برنامه را به صورت لینک مستقیم دانلود به شما ارائه می کند. با نصب این نرم افزار در سیستم خود به راحتی می توانید برنامه هایی را که با زبان .Net نوشته شده اند را نصب و اجرا کنید.نسخه ای که هم اکنون تیم دانلودها برای شما عزیزان مهیا کرده است در ویندوز محبوب ۷ هم به راحتی قابل نصب می باشد.

 

netfre آخرین نسخه نرم افزار کاربردی Microsoft .NET Framework 4.0.30319.1 Final

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 ... 33 34 35 36 37 ... 38 صفحه بعد