دانلود نرم افزار ، بازی ، موبایل ، بخش های متنوع
پایگاه دانلود ایران

 

 

 GiliSoft Video Converter تقریبا از تمامی فرمت های ویدیویی و بیشتر فرمت های صوتی پشتیبانی میکند و میتواند با سرعتی بالا فرمت های ویدیویی AVI ، MPEG ، WMV ،DivX ، MP4 ، H.264/AVC، AVCHD، MKV، RM، MOV، XviD ، ۳GP و فایل های صوتی MP3، WMA،WAV ، RA، M4A، AAC AC3، OGG را به یکدیگر تبدیل کند. با این قابلیت که این نرم افزار میتواند فرمت های ویدیویی را به فرمت صوتی تبدیل کند در واقع شما میتوانید صدا را از فیلم و … استخراج کنید.

 

GiliSoft Video Converter تبدیل فرمت های مختلف مالتی مدیا توسط GiliSoft Video Converter 5.0

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

VLC Media Player نرم افزاری کامل جهت پخش و اجرای فایلهای صوتی و تصویری و مورد استفاده برای کلیه فرمت های تصویری که کاربر امکان لذت بردن از فایلهای MultiMedia با تقریبا هر پسوندی را دارد. VLC Media Playerیک مدیا پلیر قوی و کم حجم است که تقریبا اکثر فرمت های رایج را بدون احتیاج به هیچ کدک اضافه ای پخش میکند. این برنامه همچنین قابلیت پخش DVD, VCD و Audio CD را دارد. شما با این برنامه به راحتی میتوانید از زیرنویس های موجود در اینترنت برای فیلمهای مختلف استفاده کنید.یکی دیگر از قابلیتهای این برنامه این است که به شما اجازه میدهد تا با استفاده از شبکه پر سرعت(IPv4, IPv6) و Vlc به عنوان سرور، فایل های مدیای خودتان را روی شبکه پخش کنید. 

 

VLC Media Player پلیر بی نظیر و قدرتمند مالتی مدیا VLC Media Player 2.0.0 Final

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

 

KLite Mega Codec پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K Lite Mega Codec Pack 8.40

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Wondershare Vivideo نرم افزار کاربردی به منظور ویرایش ویدیو و اضافه کردن جلوه های خاص به آن می باشد. این نرم افزار کم حجم در عین حال مفید با ابزار هایی که در اختیار کابران خود می گذارد و می توان گفت که تمام خصوصیات یک نرم افزار ویراستار را در خود جای داده است. شما در این نرم افزار امکان ایجاد افکت های هالیوودی بر ویدیو ، اضافه کردن متن ، فیلتر ، صدا و حتی عکس موجود می باشد. یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار امکان اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی می باشد.

 

Wondershare Vivideo افزودن جلوه های ویژه به ویدیوها با Wondershare Vivideo 3.0.0.11

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

CyberLink PowerDVD Ultra از جمله نرم افزارهای معروف پخش فیلم در کامپیوتر می باشد که شما با استفاده از آن به راحتی میتوانید فیلمهای با کیفیت DVD را در محیطی بسیار زیبا و دلنشین تماشا کنید. این برنامه ساخت کمپانی مشهور Cyberlink می باشد و در این نسخه جدید امکانات بسیار زیادی به آن اضافه شده که مهمترین آنها امکان پخش فیلمهای با کیفیت Blue-Ray و HD و نیز قابلیت پخش فیلم ها به صورت سه بعدی می باشد. علاوه بر این یکی دیگر از قابلیت های مهمی که به این نسخه اضافه گردیده کنترل برنامه با استفاده از گوشی های موبایل می باشد در واقع شما با نصب برنامه رابط و درایور نرم افزار میتوانید از راه دور و با گوشی موبایل خود به صورت کامل کنترل برنامه را در اختیار بگیرید. از دیگر قابلیت هایی که در نسخه های قدیمی این نرم افزار وجود داشت و در این نسخه هم مشاهده می شود، قابلیت پخش فایل فیلم های دی وی دی که به صورت جداگانه در هارد کامپیوتر وجود دارد و همچنین پخش فایل ویدیویی با فرمت های MKV, MPEG, AVI, FLV, MOV و … می باشد. در این برنامه امکانات بسیار زیادی در اختیار کاربر قرار دارد تا در بهترین شرایط و با عالی ترین کیفیت فیلم مورد نظر خود را تماشا کند به عنوان نمونه تنظیمات مربوط به سایز تصویر و افزایش کیفیت آن و همچنین تنظمیات متنوع مربوط به نمایش زیرنویس به شکل های مختلف و … این نرم افزار در حال حاضر جز پرطرفدارترین نرم افزارهای پخش فیلمهای با کیفیت DVD در سراسر جهان می باشد و دارای امکانات و کاربردهای بسیار فراوانی است.

 

CyberLink پلير قدرتمند و همه كاره CyberLink PowerDVD Ultra 12.0.8684.1312

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

مونتاژ ویدویی، میکس صدا و خلق منو برای DVD ها اعمالی هستند که در یک محصول قدرتمند و منحصر به فرد گردهم آمده اند. Vegas Movie Studio HD Platinum نرم افزاری است که تمام نیازهای شما را برای تولید فیلم های با کیفیت بالا، کلیپ ها و دی وی دی های جشن های مختلف و … فراهم می سازد. شما در کنار تدوین راحت ویدئو های خود قادرید تا حاصل کار خود را در هر فرمتی حتی High-definition HDV و Sony AVCHD تولید کنید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا با ترکیب کلیپ ها، تصحیح رنگ ها و ترکیب صداها به فیلم مورد نظر خود در این استودیو دست یابید و همچنین با مجتمع کردن تکنیک های ویژه برای DVD ها و در اختیار قرار دادن خروجی های چندگانه حتی برای ارسال به صورت آنلاین، پروژه خود را همانطور که متقاضی می خواهد تحویل دهید. نرم افزار Vegas Movie Studio در عین سادگی ویدئوهای شما را ویرایش می کند. و بهتر از همه، این نرم افزار یک ادیتور کاملاً real-time است. در این نرم افزار اصلاً مهم نیست که شما چه تغییراتی روی فیلم ها و عکس های خود ایجاد کرده اید چرا که اصل مدیای شما بدون هیچ تغییر و افزودن افکتی باقی می ماند. Vegas Movie Studio این آزادی را به شما می دهد تا بدون داشتن دلهره نسبت به رخ دادن اشتباهات، تجربه لذت یک مونتاژ ویدئویی را داشته باشید.

 

Sony Vegas ويرايش حرفه اي فايل هاي مالتي مديا با Sony Vegas Movie Studio HD Platinum 11.0.295

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

OpenCloner Blue-Cloner نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران می توانند از دیسک های BlueRay عملیات کپی اطلاعات را انجام دهند. به وسیله این نرم افزار می توان اطلاعات موجود و یا فیلم هاب موجود بر روی BlueRay را بر روی هارد کپی نمود و از آن حالت به حالت معمولی تبدیل کند. این نرم افزار قدرتمند محصولی از OpenCloner Inc می باشد. نسخه جدید این نرم افزار که OpenCloner Blue-Cloner نام دارد را هم اکنون می توانید دریافت نمایید 

 

OpenCloner Blue Cloner کپی دیسک های بلوری با OpenCloner Blue Cloner 3.00 Build 600

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Boom یک نرم افزار کم حجم و سریع برای پخش انوع فایل های صوتی می باشد . پشتیبانی از پخش مجدد (ReplayGain) ، ساخت لیست های پخش ، تفکیک آهنگ ها از نظر خواننده ، سبک و … از ویژگی های این برنامه هستند . این نرم افزار دارای یک طراحی ساده است که برای پخش فرمت های MP3, Ogg Vorbis, FLAC, Musepack (MPC), WavPack, WAV, AIFF, MP4/M4A و WMA از کمترین منابع سخت افزاری استفاده می کند و نیازی به نصب ندارد .

 

Boom پخش فايل هاي صوتي با Boom V1.0.8 (قابل حمل)

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Easy CD-DA Extractor نرم افزاری AIO می باشد که میتوان از آن در زمینه کپی CDهای صوتی، تبدیل فایل های صوتی از یک فرمت به فرمتی دیگر، ویرایش اطلاعات جانبی فایل های صوتی، رایت سی دی های صوتی و MP3 و DVD و … استفاده کرد. این نرم افزار از تمامی فرمت های معروف صوتی چون ۳G2، ۳GP، MP1، MP2، MP3، WMA، OGG، MP4، M4A، AAC، MPC، WV، WAV، AIFF، APE، CUE، M3U پشتیبانی می کند. همچنین به وسیله این نرم افزار می توانید به ریپ کردن CDهای صوتی بپردازید.

 

Easy%20CD DA%20Extractor تبدیل و رایت CD های صوتی با Easy CD DA Extractor 16.0.0.1

 

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Dmitry Sches Diversion v1.11 استودیو قدرتمند و کاربردی در زمینه ی میکس و افکت گذاری بر روی صداها می باشد ، این نرم افزار که به تازگی برای PC منتشر شده است دارای ابزارهای متعدد و پیشرفته ای به منظور ادیت و قرار دادن افکت بر روی صداها می باشد خروجی صدا نیز در این نرم افزار بسیار با کیفیت است و هنگام رندر کردن پروژه خود می توانید یک فایل صوتی بسیار با کیفیت داشته باشید ، Dmitry Sches Diversion از پردازنده های چند هسته ای نیز پشتیبانی می کند و همین مسئله موجب می شود تا روند کار با نرم افزار با سرعت بسیار بالایی انجام پذیرد.

 

Dmitry Sches Diversion ميكس و افكت گذاري حرفه اي روي صدا با Dmitry Sches Diversion v1.11 x86/x64

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

کلیه کاربران کامپیوتر های خانگی اصولا با یکی از موارد عکس، موزیک و فیلم سروکار داشته و جهت استفاده بهتر نرم افزار هایی بسته به نوع کاربری خود نصب و از آن استفاده می کنند. نرم افزار J. River Media Center ابزاری جهت مشاهده تصاویر، پخش فیلم و موزیک می باشد که با همین تعریف مختصر پی به قدرت و انعطاف این نرم افزار برده و جالب اینکه این گوشه ای از کارهایی است که این نرم افزار انجام می دهد. با استفاده از این نرم افزار و با اتصال کامپیوتر خود به برخی از لوازم سرگرمی خانگی با استفاده از remote قادر به کنترل این لوازم می باشید. همچنین به عنوان مثال قادر به بارگذاری موزیک های دلخواه بروی ipod بوده در حالی که مشغول دیدن تلوزیون هستید. محیط این نرم افزار به گونه ای طراحی شده که براحتی قادر به استفاده از این نرم افزار کی باشید. از دیگر کار های این نرم افزار علاوه بر پخش و مشاهده انواع فیلم و موزیک و تصویر مدیریت و سازماندهی فایل های صوتی و تصویری، انجام عمل رایت اینگونه فایل های و نیز کپی این فایل ها از انواع دیسک های موجود با هر فرمتی بروی هارد دیسک می باشد.

 

J.River Media Center پخش و مدیریت فایل های مالتی مدیا با J. River Media Center 17.0.82 Final

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Guitar Pro 6 نام بهترین نرم افزار در زمینه ویرایش تبلت های موسیقی با صداهایی کاملا واقعی و توانایی برای ایجاد ترک های کامل شما می باشد. همچنین این نرم افزار یک آموزش قدم به قدم و کتاب موسیقی حرفه ای می باشد. استانداردهایی که در این نرم افزار وجود دارد ، استفاده از این نرم افزار را نه تنها برای نوازندگان گیتار ، بلکه برای همه ی نوازندگان و موسیقی دانان فراهم کرده است. بوسیله این نرم افزار ، تمامی نیازهای شما برای یک نوازندگی حرفه ای و دقیق برطرف خواهد شد. شما می توانید نت به نت از آهنگ خود را در این نرم افزار وارد نمایید و همچنین روش نواخته شدن آن را بر روی دسته ی گیتار با سرعت های متفاوت مشاهده نمایید. شما از هم اکنون می توانید این نرم افزار بی نظیر را به صورت رایگان دریافت نمایید.

 

Guitar Pro 6.0.8 r9626 Final جامع ترین ابزار برای گیتار با نام Guitar Pro 6.1.1 r10791

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

MAGIX Video Pro X4 11.0.5.26 با محیط کاربری فوق العاده جذاب و انعطاف پذیرش متفاوت از هر نرم افزار دیگری عمل می کند. آنقدر حرفه ای طراحی شده است که کاربر نتواند برای کارکردن با نرم افزار بهانه ای بیاورد. نهایت کیفیت در صوت و تصویر در Magix Video Pro X گنجانده شده تا هرآنچه که برای یک کار فوق العاده لازم است گردآوری شود. Magix Video Pro X که از جدیدترین تکنولوژی ها در کار تدوین و ویرایش بهره گرفته کاربران را قادر می سازد تا فیلم های گرفته شده توسط دوربین های دیجیتالی حرفه ای را مورد ویرایش قرار دهند. این ابزار تقریبا از تمامی فرمت های رایج موجود در صوت و تصویر پشتیبانی می کند. کیفیت های فوق العاده بالا Blu-ray ،HD DVD و … در خروجی های نرم افزار قابل استفاده می باشد. پلاگین ها و افکت های فوق العاده جذاب و حرفه ای که در Magix Video Pro X جای دارد، دستان کاربر را برای ویرایش کاملا باز گذاشته و اجازه هر کاری را به تدوینگر خواهد داد. جالب است که افکت های سه بعدی هم در این نرم افزار وجود دارد. Short Key های متعددی برای استفاده آسان تر کاربر در نرم افزار تعریف شده اند. اما یکی از قابلیت های بسیار مهمی که بیشتر تدوینگران حرفه ای به آن توجه دارند چگونگی استفاده از کارت گرافیک و میزان فضایی است که از این کارت و در کل از یک سیستم رایانه ای اشغال می سازد. این ابزار با استفاده از جدیدترین متدها نهایت سرعت را در کارآیی از خود نشان می دهد. با هماهنگ سازی بخش ها این ابزار همیشه سعی خواهد کرد کمترین میزان فضا را از GPU ، CPU و همچنین دیگر منابع سیستم اشغال نماید. این در حالی است که با همین اندک فضای اشغال شده توسط Magix Video Pro X هم بالاترین کارآیی حاصل خواهد شد.

 

MAGIX ویرایش فوق حرفه ای فیلم ها با MAGIX Video Pro X4 11.0.5.26

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

مدیریت و پخش انواع فایل های مالتی مدیا خود را به دست این ابزار قدرتمند بسپارید تا خیالتان از هر لحاظی راحت باشد . نرم افزار MediaMonkey ابزاری در زمینه پخش و مدیریت فایل های صوتی به شمار می رود که با داشتن قابلیت های متعدد شما را برای داشتن یک مجموعه فایل های صوتی کمک می کند. این نرم افزار با رابط های کاربری زیبا اما در عین حال ساده می تواند نیاز های هریک از افراد از مبتدی گرفته تا حرفه ای را برآورده سازد .نرم افزار MediaMonkey با پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی می تواند با بهترین کیفیت ممکن صداها را برای کاربران به حرف در آورد.

 

MediaMonkey پخش و تبدیل فایل های صوتی با MediaMonkey Gold v4.0.3.1465 Beta3

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

QQ-Player عنوان یک پلیر قدرتمند و عالی می باشد که از انواع فرمت های مالتی مدیا پشتیبانی می کند . این نرم افزار علاوه برپخش فرمت های مختلف ، قابلیت تبدیل فرمت فایل ها را نیز به شما می دهد که قابلیت تقسیم و یا ادغام فایل های ویدئویی را نیز دارید . فرمت های مختلفی همچون swf, flv, wmv, mkv, vob, avi, mp4, ifo, wm, ts, rm, mov, rp, rt, qt و … توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند . از سایر ویژگی های این پلیر می توان به سازگاری با انواع زیرنویس ها ، قابلیت گرفتن اسکرین شات از فیلم ها ، عدم نیاز به نصب کدک های اضافی ، استخراج صدا از فیلم و … اشاره کرد .

 

QQ Player پلير قدرتمند و همه كاره QQ Player 3.4.868

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Nero Vision Xtra HD – نرو ویژن ابزاری قدرتمند از شرکت nero می باشد که کاربران را قادر به ویرایش حرفه ای عکس ، فایل های مالتی مدیا (موسیقی ، ویدئو) می کند که برتری مهم این برنامه نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه ، پشتیبانی از فیلم های HD می باشد . این برنامه مخلوطی از دو نرم افزار Nero Kwik Media و Nero Vision h است که قابلیت های متعددی را در اختیار شما قرار می دهند . قابلیت های دیگری همچون ساخت اسلایدشو ، سازماندهی فایل های موسیقی و ویدئویی ، ویرایش پیشرفته فایل ها و … نیز از سایر کاربردهای این نرم افزار می باشند

 

Nero ويرايش فايل هاي مالتي مديا با Nero Vision Xtra HD 10.6.1080

 

 

 

password ويرايش فايل هاي مالتي مديا با Nero Vision Xtra HD 10.6.1080 پسورد فایل: www.downloadha.com

download ويرايش فايل هاي مالتي مديا با Nero Vision Xtra HD 10.6.1080 لینک دانلود ۶۲۳٫۹ مگابایت



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

نرم افزار Aiseesoft Total Media Converter محصول شرکت معروف Aiseesoft میباشد که در زمینه ساخت نرم افزار های مبدل از محبوبیت بسیار زیادی در میان افراد برخوردار است. این نرم افزار از جمله نرم افزارهای مبدل است که دارای چندین قابلیت متفاوت میباشد. در واقع داشتن امکانات بسیار زیاد به نسبت حجم کم آنرا تبدیل به مبدلی پرطرفدار کرده است. زیرا شما با کمک این نرم افزار به راحتی میتوانید تمامی فرمتهای صوتی و تصویری را به یکدیگر تبدیل کنید. در ورژن جدید این نرم افزار تمامی فرمتهای مالتی مدیا که در حال حاضر در سراسر جهان کاربرد دارند گنجانده شده تا کاربر در هنگام کار با آن با مشکل رو به رو نشود و به سراغ مبدل دیگری نرود.

 

Aiseesoft Total Media Converter تبديل فرمت هاي مختلف با Aiseesoft Total Media Converter 6.2.26

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Xilisoft iPhone Ringtone Maker می تواند تمامی فرمتهای صوتی و تصویری شامل AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/AVC, AVCHD, MKV, RM, MOV, XviD, 3GP, WMA, WAV, RA, M4A, MP3 را به فرمت M4R رینگتون آیفون تبدیل نموده و رینگتون تبدیل شده را به صورت مستقیم به آیفون شما منتقل نماید . Xilisoft iPhone Ringtone Maker همچنین می تواند موزیک های iTunes store را به رینگتون های آیفون تبدیل نماید . Xilisoft iPhone Ringtone Maker ابزاری کارامد برای تبدیل موزیک های دلخواه شما به رینگتون آیفون می باشد .

 

Xilisoft iPhone Ringtone Maker ساخت رینگتون با Xilisoft iPhone Ringtone Maker 3.0.4.1206

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

AviDemux نرم افزاری رایگان و قدرتمند برای ویرایش انواع فایل های ویدئویی است که از فرمت های مختلفی همچون M-JPEG, MPEG, DivX, Xvid, Avi و … پشتیبانی می کند . کارهای مختلفی همچون افکت گذاری ، برش و یا ادغام ، تغییر اندازه ، رمزگذاری و … با این برنامه میسر می باشند . خود برنامه دارای جدیدترین کدک های موجود می باشد که برای هر فرمت کدک متفاوتی دارد . به طورکلی این نرم افزار شباهت های زیادی به نرم افزار VirtualDub دارد که برخلاف آن ، از VCD/SVCD/DVD نیز پشتیبانی می کند 

 

AviDemux ويرايش فايل هاي ويدئويي با AviDemux 2.6.0.7719 + قابل حمل

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

با ظهور دستگاه های مختلف پخش کننده ویدویی ، فرمت های گوناگونی نیز به وجود آمد که هر یک بنا به قابلیت های و ویژگی های خاص خود توسط کمپانی های مختلف موارد استفاده قرار گرفتند . از این رو فیلم ها ، ویدیو ها و کلیپ ها تصویری هریک در فرمتی خاص انتشار پیدا کرده و قابل پخش در دستگاه های دیگر نبودند . برای رفع این مشکل نرم افزار های تبدیل به وجود آمدند و به خاطر بازار خوبی که برای آنها فراهم شده بود روز به روز بر تعداد آنها افزوده شد .AVCWare Total Video Converter یکی از این دسته از نرم افزار ها می باشد که با پشتیبانی از بیشتر فرمت های تصویری می تواند کلمه کامل را به همراه خود یدک بکشد . این برنامه با پشیتبانی از کیفیت های SD و HD به شما کمک می کند تا فیلم دلخواه خود را که در یکی از فرمت های AVI ، MPEG ، WMV ، DivX ، MP4 ، H.264/AVC ، AVCHD ، MKV ، RM ، MOV ،XviD ، ۳GP و … می باشد از یکی به دیگری و بلعکس تبدیل کنید

 

VimObdalD32 تبدیل فرمت های تصویری به یکریگر با AVCWare Total Video Converter 7.0.1.1228

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Movienizer نرم افزاری قدرتمند و کاربردی در ضمینه دسته بندی مجموعه فیلم های شما می باشد. این نرم افزار با امکانات ویژه خود باعث مدیریت بهتر و آسان تر آرشیو فیلم های شما خواهد بود. توسط این نرم افزار می توانید نقد و بررسی های انجام شده فیلم، امتیاز، جوایز کسب کرده، مشخصات ساخت و بسیاری از اطلاعات دیگر راجع به فیلم ها را مشاهده نمایید . امیدواریم نرم افزار Movienizer مورد قبول شما کاربران عزیز واقع شود.

 

Movienizer مدیریت و دسته بندی فیلم ها با Movienizer 5.0.256 Final

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

 K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

 

KLite Mega Codec پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K Lite Mega Codec Pack 8.10

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

ImTOO 3D Movie Converter نام نرم افزاری بی نظیر برای تبدیل فیلم های ۲بعدی به ۳بعدی و حتی تبدیل فیلم های ۳بعدی به ۲بعدی می باشد و همچنین می توانید فرمت های مختلف ۳بعدی (به عنوان مثال Side-to-Side به Full-Side) استفاده نمایید. این نرم افزار تقریبا از تمامی فرمت های معروف شامل M4V, VOB, ASF, 3GP, 3G2, SWF, H.261, H.264, DV, DIF, MJPG, MJPEG و بسیاری از فرمت های دیگر پشتیبانی می کند. علاوه بر اینکه شما می توانید فیلم های ۳بعدی را تبدیل نمایید ، همچنین می توانید آن ها را به فیلم های ۳بعدی با فرمت Red/Cyan Anaglyph تبدیل نمایید تا بتوانید بر روی تلویزیون های ۲بعدی با به همراه داشتن یک عینک آناگلیف از فیلم های ۳بعدی لذت ببرید. همچنین رویه کاری این نرم افزار دارای پشتیبانی از iPad, Apple TV, PS3, Xbox, iPhone, iPod, PSP ، اکثر تلفن های همراه ، BlackBerry و اکثر پلیرهای MP4 می باشد.

 

ImTOO 3D Movie Converter 1.0.0.1202 تبدیل حرفه ای ویدیو 3بعدی با ImTOO 3D Movie Converter 1.0.0.1202

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

Atomix Virtual DJ Pro نرم افزاری نام آشنا در زمینه طراحی موزیک پر تحرک یا همان دی جی می باشد که یک دستگاه پیشرفته ساخت دی جی را در خانه برای شما فراهم می آورد. تهیه و خرید دستگاه های دی جی علاوه بر هزینه سنگینی که به علاقمندان تحمیل می کند از نظر نحوه کار نیز گاها بسیار پیچیده و پر فوت و فن می باشند که در هر حال هر کسی ممکن است از بس هزینه سنگین خرید این دستگاه ها و یا فنون کار با دستگاه بر نیاید.
با زبان ساده باید گفت Atomix Virtual DJ یک نرم افزار جالب ، ساده و قدرتمند برای اشخاصی می باشد که علاقه خاص و ویژه ای به ضبط،، ادیت و پخش حرفه ای یک موسیقی دارند. این برنامه در اصل نرم افزاری است برای میکس نمودن فایلهای MP3 . موتور تبدیل این نرم افزار قادر است تا آهنگهای شما را به بهترین صورت میکس کرده و در کار ساخت دی جی به نحوه کار و روند پیشرفت کار شما سرعت بخشد.

 

Atomix Virtual DJ Pro دی جی مجازی فوق حرفه ای با Atomix Virtual DJ Pro v7.0.5b

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

ALShow یک پلیر قدرتمند و همه کاره برای مشاهده انواع فایل های صوتی و تصویری می باشد . این نرم افزار دارای جدیدترین کدک های تصویری و همچنین صوتی است که به راحتی می توانید به تماشای فایل های خود بپردازید . به فیلم های خود افکت ها و فیلتر های ویدئویی اضافه کنید و امکان دانلود مستقیم فیلتر های ویدئویی را نیز از سایت سازنده دارید . قابلیت کپچر صوت و تصویر ، پشتیبانی کامل از دی وی دی های فیلم ، سازگاری با انواع زیرنویس های SRT/SUB ، مشاهده فیلم ها برروی TV ، سازگاری با زبان های مختلف برای زیرنویس ها ، پشتیبانی از فرمت های گسترده و … از ویژگی های این پلیر قدرتمند هستند 

 

ALShow پلير قدرتمند فايل هاي صوتي و تصويري ALShow 2.1.0.7 (قابل حمل)

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 ArcSoft ShowBiz ابزاری ساده ولی قدرتمند برای ویرایش فیلم های خانگی و به دنبال آن ایجاد دی وی دی های حرفه ای است که تمام نیازهای شما را در این زمینه برطرف می کند . دارای قابلیت های متعددی می باشد ، ابزارهای مختلفی برای افکت گذاری ، افزودن جلوه های ویژه ، کنترل بیشتر بر روی کلیپ های فیلم و … را به همراه دارد که از فیلم های ساخته شده می توانید درگوشی های موبایل ، پلیرهای خانگی و سایر دستگاه های مرتبط استفاده کنید .

 

ArcSoft ShowBiz ساخت دي وي دي هاي حرفه اي با ArcSoft ShowBiz v5.0.1.405

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

قطعا اکثر شما با برنامه معروف KMPlayer آشنا هستید. این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های معروف مالتی مدیا چون VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime امکان پخش هر فایل صوتی یا تصویری را ممکن می سازد. این نرم افزار از زیرنویس ها پشتیبانی کرده و همچنین به شما این امکان را میدهد تا به روش های مختلف به به استخراج صدا، فیلم و اسکرین شات بپردازید. این نرم افزار از ۲۵ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند. این نرم افزار نیاز به توضیح چندانی ندارد و پیشنهاد می کنیم که این نرم افزار را از دست ندهید.

 

kmplayer پخش تمام فایل های مالتی مدیا با KMPlayer 3.1.0.0 Final

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Format Factory 2.8.0 نام این کارخانه مبدل فرمت ها است که در آن شما می توانید به تبدیل فرمت های گوناگون تصویری، صوتی و ویدئویی بپردازید. نرم افزار از اکثر فرمت های رایج پشتیبانی می نماید و قابلیت تبدیل هر نوع فرمت فایلی را داراست، در زمینه فایل های ویدئویی می توان فرمت هایی همانند MP4, 3GP, MPG, AVI, WMV, FLV, SWF و یا در زمینه صوتی به MP3, WMA, MMF, AMR, OGG, M4A, WAV و همچنین در زمینه فرمت های عکس و تصویر هم به JPG, BMP, PNG, TIF, ICO, GIF, PCX, TGA اشاره نمود.از دیگر امکانات عالی موجود در نرم افزار هم می توان به ابزارهایی همچون امکان تغییر اندازه تصاویر بدون افت کیفیت، امکان چرخش و تغییر شکل تصاویر و یا ابزار ترمیم و اصلاح فایل های صوتی تصویری آسیب دیده و معیوب اشاره کرد.

 

Format Factory مبدل قدرتمند و حرفه ای FormatFactory 2.80 قابل حمل

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

Movienizer نرم افزاری قدرتمند و کاربردی در ضمینه دسته بندی مجموعه فیلم های شما می باشد. این نرم افزار با امکانات ویژه خود باعث مدیریت بهتر و آسان تر آرشیو فیلم های شما خواهد بود. توسط این نرم افزار می توانید نقد و بررسی های انجام شده فیلم، امتیاز، جوایز کسب کرده، مشخصات ساخت و بسیاری از اطلاعات دیگر راجع به فیلم ها را مشاهده نمایید . امیدواریم نرم افزار Movienizer مورد قبول شما کاربران عزیز واقع شود.

 

Movienizer مدیریت و دسته بندی فیلم ها با Movienizer 4.5.248

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

SnowFox Total Video Converter یک برنامه بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه تبدیل فرمت های مختلف تصویری می باشد. این برنامه قدرتمند می تواند فرمت های HD و SD و دیگر فرمت های رایج تصویری که بصورت فشرده و معمولی هستند را به یکدیگر تبدیل کند. ین برنامه قدرتمند می تواند در سریعترین زمان ممکن فایلهای شما را به یکدیگر تبدیل کند بدون آنکه فایل نهایی ناقص و یا کیفیت آن تغییر کند. همچنین این برنامه قابلیت پشتیبانی بصورت دسته ای دارد. یعنی شما می توانید ویدیوهای مختلف را در برنامه بارگذاری کنید و بصورت گروهی آنها را به فرمت های دلخواه تبدیل کنید. این برنامه با توجه به سرعت بالایی که دارد فضای کمی از هارد دیسک شما را اشغال می کند و این امر سبب می شود تا کارهای شما مختل نشود. این برنامه قابلیت پشتیبانی و تبدیل فرمت های AVI, MP4, WMV, MPEG, FLV, MKV, SWF, 3GP, MTS(AVCHD H.264), M2TS(AVCHD H.264), TS(MPEG-2 HD), HD MKV(H.264, MPEG-2 HD), HD WMV را دارد.

 

SnowFox Total Video Converter تبديل قدرتمند فرمت هاي تصويري با SnowFox Total Video Converter 3.0.0.0

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

Freemake Video Converter نرم افزاری سریع، قدرتمند و رایگان برای تبدیل انواع فرمت های صوتی و تصویری شما می باشد. این نرم عملیات تبدیل را به سرعت و باکیفیت بالا انجام می هد. همچنین این نرم افزار امکانات دیگری مانند ویرایش و رایت کردن فرمت ها را نیز دارا می باشد. امیدواریم از این نرم افزار مفید و کاربردی استفاده کافی را ببرید.

 

Freemake Video Converter مبدل قدرتمند فرمت های ویدئویی Freemake Video Converter 3.0.0.0

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

نرم افزار مالتی مدیا VideoStudio Pro X4 عملیات ساخت فیلم را قدرت داده و محیط مناسب برای خلاقیت را ایجاد کرده است. این نرم افزار ویرایش فیلم HD با قالب های حرفه ای، جلوه هایی با کیفیت استودیو، عنوان های زیبا شده و انتقال های (transition) آرام و دلنواز به کار شما سرعت میدهد. گردش کار خود با شتابگرهای GPU و پشتیبانی از CPU های چند هسته ای Intel برای سرعت ویرایش و پرداخت (render) زیاد طراحی شده است. در محیط Express Edit کلیپ های ویدویی خود را به سرعت مونتاژ کرده و با استفاده از ابزارهای حرفه ای ویرایش کنید. سپس میتوانید ویدئو ساخته شده را در YouTube, Facebook, Vimeo, DVD, AVCHD و Blue-ray، iPod, PSP و غیره ذخیره و به اشتراک بگذارید. از هم اکنون می توانید این نرم افزار بی نظیر را به صورت رایگان دریافت نمایید

 

Corel 2012 X14 نسخه جدید محبوب ترین ویرایشگر مالتی مدیا به نام Corel VideoStudio Pro X4 14.2.0.23 (قابل حمل)

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

برای Rip نمودن فیلم ها و یا فایل های صوتی فیلم ها می بایست از نرم افزارهای موجود در این زمینه بهره برد. یکی از نرم افزارهایی که محصول شرکت معروف Xilisoft  بوده و قابلیت استخراج فایل ها را به ساده ترین شکل ممکن به کاربر می دهد Xilisoft DVD Ripper نام گرفته است. این نرم افزار در حقیقت یک مبدل هم به شمار می رود چراکه قادر است حتی فایل ها را در زمان Rip نمودن به فرمت های رایج صوتی و تصویری هم تبدیل نماید. همچنین قابلیتی مهم هم در این ابزار جای گرفته است. زیرا با دارابودن این ابزار می توان تنها بخش هایی از فیلم که به صورت Chapter مشخص است  را Rip نموده و از همان قسمت ها استفاده نمود.Xilisoft DVD Ripper یک ابزار ویرایش هم بوده و قادر است تا یک فیلم را بخش بخش کرده و یا قسمت ها را به هم بچسباند، شاید این قابلیت های زیاد حرفه ای نباشد اما برای چنین نرم افزار ابزاری فوق العاده به حساب می آید. پس از استخراج فایل ها حتی می توان بر روی آن ها استایل و افکت های زیبایی که در این نرم افزارهای نمونه های متعددی از آن یافت می شود را اعمال نمود. به طور کلی این Xilisoft DVD Ripper یک نرم افزار ساده استخراج فایل ها نبوده بلکه قادر است تا با بهترین کیفیت ها و با اعمال تمامی تنظیمات توسط کاربر بهترین بهره را از این نرم افزار برد.

 

Xilisoft DVD Ripper Ultimate2 ریپ کردن فایل های DVD با Xilisoft DVD Ripper Ultimate 7.0.0 Build 1121

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

کاربران حرفه ای در زمینه ویرایش فیلم . همواره به دنبال نرم افزاری کامل در زمینه ویرایش می باشند تا بتوانند اعمال مختلفی را بر روی فیلم ها ایجاد کنند .MAGIX Movie Edit Pro 16 نام نرم افزاری کامل از محصولات کمپانی MAGIX در زمینه ویرایش فیلم است که می تواند بخش عظیمی از نیاز های کاربران حرفه ای را برآورده نماید .این برنامه برای ویرایش ویدئو میباشد که میتوانید به سریعترین و بهترین نوع ویدئو خود را ویرایش کنید . این برنامه قدرتمند به راحتی میتواند سیستم شما را به یک ویرایشگر ویدئو قدرتمند و حرفه ای تبدیل کند .MAGIX Movie Edit PRO MX این برنامه از ویدئو های HD پشتیبانی میکند و به راحتی میتوانید جلوه های ویژه و کیفیت بالا را بر روی فیلم های خود بگذارید همینطور میتوانید ویدئو های خود را بر روی سایت های اشتراک گذاری بفرستید و یا ذخیره کنید تا در تلویزیون ببینید .. نرم افزاری بسیار قدرتمند و سازگار با انواع دوربین های دیجیتالی که توانایی خلق انواع فیلم ها را به زیباترین شکل ممکن را دارد. ابزاری غنی از امکانات و افکت های صوتی و تصویری که هریک می تواند به صورت جداگانه یک نرم افزار باشد .کاربرانی که به کیفیت خروجی و صدای دالبی اهمیت می دهند ، می توانند به این نرم افزار در این زمینه اعتماد کامل داشته باشند . نرم افزاری که نهایت کیفیت در صدا و تصویر را به آن ها می دهد .به کمک این برنامه می‌توانید به راحتی فیلم‌هایی را که توسط دوربین خود گرفته‌اید ببرید و بدوزید و هر نوع تغییری که دلتان می‌خواهد ازقبیل افکت های متنوع و Menu های متحرک در هر قسمتی از فیلم و همچنین برگزیدن صدا یا موزیک مورد علاقه خود برای ویدئو ؛ گذاشتن و برداشتن صدا ؛استفاده از جلوه‌های بصری مختلف و زیبایی که به طور از پیش آماده در برنامه وجود دارد، روی آن‌ها قرار دهید.کار با این نرم افزار بسیار ساده است دی عین حالیکه پروژه شما می تواند بسیار حرفه ای باشد .

 

Edit Movie 2012 ویرایش و افت گذاری حرفه ای بر روی فیلم ها با 11.0.1.4 MAGIX Movie Edit PRO MX Plus 18

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

ممکن است برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که پس از دانلود یک فایل صوتی یا تصویری، با هیچ نرم افزاری قادر به پخش آن نیستید و حتی پسوند آن را نیز تا به حال ندیده باشید.K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و codecهای VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

 

KLite Mega Codec 8 2012 پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری K Lite Codec Pack 8.00 Mega & Full

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Xilisoft HD Video Converter یک نرم افزار بسیار کاربردی می باشد که قابلیت تبدیل فیلم های HD (High-Definition) با فرمت هایی چون AVCHD (mts, m2ts), H.264/AVC, MKV, MPEG-2 (ts), DivX, HD WMV, MPEG-4  و Quick Time را به فرمت های ویدئویی کم حجم و معمول تبدیل نماید. همچنین امکان انجام این کار به صورت برعکس نیز وجود دارد، به این صورت که شما می توانید فیلم های SD (Standard-Definition) به HD تبدیل کرده و شاهد افزایش چشم گیر کیفیت فیلم باشید. از دیگر قابلیت های کاربردی این نرم افزار می توان به استخراج سازی صدا از فیلم، گرفتن عکس از محیط های مختلف فیلم در حال اجرا، استخراج صحنه های مختلف فیلم و تبدیل آن به عکس با فرمت هایی مانند JPG, GIF, BMP  یا  PNGو … اشاره کرد.

 

Xilisoft%2bvideo%2bconverter%2bultimate%2b5 مبدل حرفه ای فرمت های ویدویی به یکدیگر با  Xilisoft Video Converter Ultimate 7.0.0

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

ImTOO HD Video Converter مخصوص تبدیل فرمت است ولی قابلیت های خاص دیگری در کنار تبدیل فرمت دارد که به آنها نیز خواهیم پرداخت. در کنار تبدیل فرمت های ویدیویی این نرم افزار فرمت های صوتی را نیز تحت پوشش قرار داده و مبدلی بسیار کامل است. پشتیبانی از ویدیوهای HD که امروزه رواج بسیاری دارند نیز باید نکته قابل ملاحظه ای باشد . این نرم افزار میتواند انکدینگ(encoding) و دی کدینگ(decoding) نمودن فیلم های HD را انجام دهد. البته لازم است که این نکته را اضافه کنیم که علاوه بر فیلم های HD ویدیوهای SD نیز میتوانند به تبدیل آنها بپردازید. قابلیت های ریز و درشت دیگری نظیر قرار دادن زیرنویس و موزیک روی فیلم، عکس گرفتن از روی فیلم ها و ذخیره نمودن با فرمت عکس، استخراج صدا از تصویر و ذخیره سازی با فرمت موزیک، تبدیل فرمت ویدیوها به فرمت دستگاه هایی نظیر iPOD , تنظیم روشنایی و کنتراست تصویر و ده ها قابلیت دیگر که این نرم افزار را در جرگه بهترین نرم افزارهای مبدل مالتی مدیا قرار می دهد.

 

IMtoo مبدل قدرتمند فرمت های ویدئویی به نام ImTOO HD Video Converter 7.0.0.1121

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

WinDVD Pro 2011 نام نرم افزاری قدرتمند با ویژگی های مختلف برای پخش انواع دیسک های CD , DVD و Blu-ray می باشد. این نرم افزار قدرتمند که یکی از برترین ویژگی های آن نسبت به نرم افزارهای مشابه و کوچکی دارای همین وظایف می باشند پشتیبانی از دیسک های Blu-ray می باشند.

 

Corel.WinDVD.Pro بهترین نرم افزار پخش ویدیویی DVD و Blu Ray به نام Corel WinDVD Pro 2011 11.0.0.342.521

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

ممکن است برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که پس از دانلود یک فایل صوتی یا تصویری، با هیچ نرم افزاری قادر به پخش آن نیستید و حتی پسوند آن را نیز تا به حال ندیده باشید.K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و codecهای VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

 

KLite Mega Codec2012 پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K Lite Mega Codec Pack 8



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

RealPlayer اولین محصولی است که فناوری جدید هارمونی انقلابی Real را بصورت کامل در خود گنجانده است. این نرم افزاراین امکان را برای کاربران خود فراهم می آورد تا بتوانند موزیکهایی را که قابل پخش برروی بیش از ۱۰۰ وسیله پخش کننده قابل حمل مانند Apple iPod می باشند را دانلود نمایند. این نرم افزار تنها پخش کننده چندرسانه ای دیجیتال می باشد که شما برای یافتن و دانلود موزیکهای جدید، پخش و مدیریت صوت و ویدئو کلیپ ها و استفاده کامل از مزیتهای سرگرمی دیجیتال خود بدان نیاز دارید. RealPlayer محیط کاربری تعاملی ارائه می نماید که به شما اجازه می دهد تا مجموعه فایلهای چندرسانه ای خود را بهتر بتوانید مدیریت نمایید.

 

RealPlayer پلير آنلاين قدرتمند RealPlayer 15.0.0.198 Final (قابل حمل)

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Wondershare Video Converter Platinum 5.1.4 نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تبدیل فرمت های ویدویی به یکدیگر است  که توانایی تبدیل فرمت های رایج را داشته و می تواند با بالاترین سرعت ممکن اکثر فرمت های صوتی و خصوصا تصویری را تبدیل نماید. به جرأت می توان گفت که این نرم افزار یکی از قدرتمند ترین نرم افزار ها در زمینه تبدیل فرمت است که از تمامی فرمت ها پشتیبانی می کند . پخش ویدئوهای در حال تبدیل که با استفاده از پلیرداخلی نرم افزار فراهم می شود از جمله قابلیت های جالب این ابزار به شمار می رود. Wondershare Video Converter همچنین امکان تبدیل فرمت ها را به دی وی دی به منظور ساخت دی وی دی فیلم را داراست که امروزه به واسطه رایج شدن دی وی دی ها بسیار مورد نیاز کاربران است. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان :  امکان ویرایش ساده فایل ها ، اضافه کردن افکت های مختلف ، امکان برقرار ارتباط میان سیستم های قابل حمل صوتی و تصویری و .. را نام برد .

 

Wondershare Video Converter تبدیل تمام فرمت های ویدویی به یکدیگر با Wondershare Video Converter Platinum 5.1.4 2012

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Ubiquitous Player یک برنامه بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه اجرای فایلهای موزیک, ویدیو پلیر جامع و چند رسانه ای، جستجوگر اینترنت، نمایشگر گرافیکی، فایل اکسپلورر و پردازشگر متن می باشد. این برنامه در اصطلاح یک برنامه All In One است و شما با نصب این برنامه دیگر نیازی به برنامه های اضافه برای اجرا و ویرایش فایلهای مختلف ندارید و براحتی می توانید تمامی فایلها را اجرا کنید. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا فایلهای مختلف تصویری با فرمت های mpg, wmv, asf, avi و فرمت های صوتی mp3, ogg, flac, ape, aac, mp4, wma, wav, aif و فرمت های تصویری jpg, png, gif, bmb, tiff, ico, wmf, emf و فرمت های متنی txt, rtf, html, mht و… را براحتی اجرا کنید. همچنین توسط این برنامه علاوه بر امکانات ذکر شده می توانید صفحه های اچ تی ام ال بسازید، فایلهایتان را مدیریت کنید (آنها را کپی ، کات و یا بصورت دسته جمعی تغییر نام دهید) ، از محیط ویندوز عکسبرداری کنید ویا برخی بازی هارا توسط آن اجرا کنید.

 

Ubiquitous Player اجراي تمامي فرمت هاي مالتي مديا   Ubiquitous Player 3.6 قابل حمل

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

DarkWave Studio نام نرم افزاری است که توسط آن می توانید به ویرایش و میکس فایلهای صوتی بپردازید. این نرم افزار به شما امکان می دهد تا ضمن ویرایش و تدوین حرفه ای فایلهای صوتی کیفیت آنها را نیز تا حد چشمگیری افزایش دهید.از دیگر قابلیتهای این نرم افزار می توان به پشتیبانی از پلاگین های VST ، پشتیبانی از کارت صدای ASIO ، پشتیبانی از CPU چند هسته ای ، پشتیبانی از ویندوز با پلتفرم x64 و x86 و… اشاره نمود

 

DarkWave Studio 3.7.9 ويرايش و تدوين فايل هاي صوتي با DarkWave Studio 3.7.9

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Merge MP3 نرم افزاری جالب و کاربرپسند می باشد که توسط آن می توایند قطعات گوناگون موسقی با فرمت های MP3 را با هم ترکیب کرده و به صورت یک فایل مجزا تبدیل نمایید. کار با این نرم افزار بسیار ساده و واضح می باشد

 

Merge MP3 چسباندن قطعات مختلف موسیقی به وسیله Merge MP3 3.4.0

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

RealPlayer اولین محصولی است که فناوری جدید هارمونی انقلابی Real را بصورت کامل در خود گنجانده است. این نرم افزاراین امکان را برای کاربران خود فراهم می آورد تا بتوانند موزیکهایی را که قابل پخش برروی بیش از ۱۰۰ وسیله پخش کننده قابل حمل مانند Apple iPod می باشند را دانلود نمایند. این نرم افزار تنها پخش کننده چندرسانه ای دیجیتال می باشد که شما برای یافتن و دانلود موزیکهای جدید، پخش و مدیریت صوت و ویدئو کلیپ ها و استفاده کامل از مزیتهای سرگرمی دیجیتال خود بدان نیاز دارید. RealPlayer محیط کاربری تعاملی ارائه می نماید که به شما اجازه می دهد تا مجموعه فایلهای چندرسانه ای خود را بهتر بتوانید مدیریت نمایید.

 

RealPlayer اجراي ويدئو هاي آنلاين با RealPlayer 15.0.0.198

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

برای پخش انواع فایل های صوتی خود می توانید از نرم افزار AIMP استفاده کنید که یکی از کاملترین ابزارهای ارائه شده برای پخش و مدیریت موزیک های گوناگون است . در کنار پخش فایل های صوتی همچون MP3, WMA, WAV, OGG و … امکاناتی جالب و متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد . قادر به تبدیل فایل های صوتی ، اکولایز حرفه ای صدا ، ضبط صدا ، ویرایشگر برچسب های آهنگ و … هستید که با استفاده از پلاگین های نرم افزار ، می توانید دامنه ی قابلیت های این پلیر را افزایش دهید . از لحاظ ظاهر نیز با استفاده از پوسته های متنوع در سایت خود نرم افزار ، می توانید آن را شخصی سازی کنید و از گوش کردن به موسیقی های خود نهایت لذت را ببرید . استفاده بسیار کم از منابع سخت افزاری ، کیفیت بالا در هنگام پخش موزیک ها ، پشتیبانی از زبان های مختلف ، انعطاف پذیری بسیار بالا و … از سایر قابلیت های این نرم افزار رایگان هستند که جدیدترین نسخه ی آن به صورت رایگان قابل دریافت می باشد .

 

AIMP موزيك پلير قدرتمند و رايگان AIMP 3.00 Build 950

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

مدیریت و پخش انواع فایل های مالتی مدیا خود را به دست این ابزار قدرتمند بسپارید تا خیالتان از هر لحاظی راحت باشد . نرم افزار MediaMonky ابزاری در زمینه پخش و مدیریت فایل های صوتی به شمار می رود که با داشتن قابلیت های متعدد شما را برای داشتن یک مجموعه فایل های صوتی کمک می کند. این نرم افزار با رابط های کاربری زیبا اما در عین حال ساده می تواند نیاز های هریک از افراد از مبتدی گرفته تا حرفه ای را برآورده سازد .نرم افزار MediaMonky با پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی می تواند با بهترین کیفیت ممکن صداها را برای کاربران به حرف در آورد.

 

MediaMonkey پخش ، مدیریت ، تبدیل فایل های صوتی با MediaMonkey 4.0.0.1459

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

برای ویرایش و میکس فایل های ویدیویی تاکنون نرم افزارهای بسیاری عرضه شده که هرکدام دارای مزایا و معایب خاص خود بوده اند و باتوجه به گستردگی محدوده کاری خود ، نیازهای کاربران را برطرف ساخته اند. The Foundry Nuke نام نرم افزاری با دامنه امکانات وسیع برای انجام عملیت میکس و مونتاژ فیلم است. این نرم افزار که محصولی از شرکت نرم افزاری The Foundry Visionmongers است امکان طراحی جلوه های ویژه در فیلم را فراهم می کند. از این نرم افزار در بسیاری از فیلم های معروف هالیوود و همچنین موزیک ویدیوهای مختلف استفاده شده است. این نرم افزار امکان ویرایش ویدیو را به خوبی فراهم می کند و امکاناتی در اختیار شما قرار میدهد که با استفاده از آنها می توانید به صورت کاملأ حرفه ای اقدام به رندر کردن فیلم نمایید و نتیجه ای عالی دریافت کنید و بخش های مختلف فیلم را بدون جلب توجه بیننده در کنار یکدیگر قرار دهید. شایان ذکر است که این نرم افزار به دلیل نوآوری برنده جوایزی نیز شده است. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید دریافت نمایید.

 

The Foundry Nuke ويرايش فيلم ها با The Foundry Nuke v6.3 v5  نسخه ٦٤ بيتي

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

muvee Reveal X 9.0.1.20583 build 2586  نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه ویرایش فایل های تصویری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا فایل های تصویری خود را به راحتی ویرایش نموده و یا افکت های دلخواه خود را بر روی این فایل ها قرار دهند. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت انتقال مستقیم فایل های تصویری موجود در دوربین ها بر روی هارد ، توانایی قرار دادن استایل های مختلف بر روی تصویر ، دارای ابزار ویرایشی قدرتمند ، توانایی به اشتراک گذاشتن تصاویر ، قابلیت مشاهده پیش نمایش به صورت تمام صفحه از تصاویر قبل از ذخیره سازی و … اشاره کرد.این نرم افزار محصولی از شرکت muvee Technologies Pte  می باشد.

 

muvee Reveal ويرايش حرفه اي فايل هاي تصويري   muvee Reveal X 9.0.1.20583 build 2586

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

حتما برخی اوقات به مشکل اجرای یک فایل صوتی یا تصویری برخورد کرده باشید.و  با عبارت: "این پسوند شناخته شده نمی باشد" برخورد کرده اید.شاید به دنبال حل این مشکل تا حد ممکن و برای همیشه هستید. خوب ما برای شما راه حلی مطمین داریم.Zoom Player Home MAX برنامه ای بسیار قدرتمند، زیبا و کارآ برای محیط ویندوز که با داشتن بکگراند فوق العاده قوی برای شناسایی اکثر فرمتهای صوتی و تصویری و حتی عکسها که میتواند نیازهای شما را در رابطه با اجرای آنهابرطرف کند.

 

zoomplayer مدیا پلیر قدرتمند  Zoom Player Home MAX 8.00 Final + Portable

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم
آخرین مطالب