دانلود نرم افزار ، بازی ، موبایل ، بخش های متنوع
پایگاه دانلود ایران

 

قطعا اکثر شما با برنامه معروف KMPlayer آشنا هستید. این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های معروف مالتی مدیا چون VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime امکان پخش هر فایل صوتی یا تصویری را ممکن می سازد. این نرم افزار از زیرنویس ها پشتیبانی کرده و همچنین به شما این امکان را میدهد تا به روش های مختلف به به استخراج صدا، فیلم و اسکرین شات بپردازید. این نرم افزار از ۲۵ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند. این نرم افزار نیاز به توضیح چندانی ندارد و پیشنهاد می کنیم که این نرم افزار را از دست ندهید.

 

The KMPlayer پخش تمام فایل های مالتی مدیا با The KMPlayer v3.2.0.19

 

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Acoustica Mixcraft نرم افزاری ساده اما فوق العاده پرقدرت برای ضبط , افکت گذاری و ویرایش صدا است . شما به راحتی و تنها با چند کلیک می توانید به صورت حرفه ای موزیک های خود را رمیکس کرده و در مهمانی های خود استفاده کنید . از قابلیت های خوب این نرم افزار امکان افکت گذاری حرفه ای بر روی موزیک ها می باشد که شما به راحتی با انتخاب افکت های قرار داده شده در Acoustica Mixcraft می توانید مانند یک تنظیم کننده واقعی موزیک خود را ادیت کنید . یکی از دلایل انتخاب Acoustica Mixcraft علاوه بر قدرتمند بودن سادگی استفاده از آن است که شما چه به عنوان کاربر تازه کار یا به عنوان کاربر حرفه ای هنگام استفاده از آن لذت خواهید برد.

 

Acoustica Mixcraft ضبط , افکت گذاری و ویرایش موزیک با Acoustica Mixcraft 6.0.185

 

 

password ضبط , افکت گذاری و ویرایش موزیک با Acoustica Mixcraft 6.0.185پسورد فایل: www.downloadha.com

download ضبط , افکت گذاری و ویرایش موزیک با Acoustica Mixcraft 6.0.185 لینک دانلود – 135 مگابایت



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

AVS Audio Converter نرم افزار کاربردی می باشد که به شما این امکان را میدهد تا به تبدیل و اعمال ویرایشات مختلف بر روی فایل های صوتی پرداخته و حتی به ساخت رینگتون هم بپردازید. می توانید فایل های صوتی با فرمت های چون MP3, FLAC, OGG, AAC, M4A, M4B, M4R, AMR, WMA, VOX را با استفاده از این نرم افزار به یکدیگر تبدیل کنید. این نرم افزار از تبدیل به صورت دسته جمعی نیز پشتیبانی می کند. از قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به قابلیت استخراج صدا از تصویر، تبدیل هر نوع فایل صوتی به حجمی برابر با ۴ مگابایت، ساخت رینگتون برای گوشی های آیفون و … اشاره کرد. همچنین ابزار ویرایش فایل های صوتی این نرم افزار دارای قابلیت هایی برای بریدن و اضافه کرن قسمتی از آهنگ، حذف قسمتی از فایل صوتی، اضافه کردن افکت های جالب به فایل صوتی و … می باشند.

 

AVS Audio Converter تبدیل آسان فایل های صوتی با AVS Audio Converter 7.0.3.499

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

n-Track Studio نام یک استدیو قدرتمند و کامل مجازی برای ساخت و ویرایش آهنگ و فایل های صوتی مختلف می باشد. به کمک این نرم افزار قدرتمند انجام عملیات های مختلف نظیر میکس و ترکیب فایل های صوتی ، افکت گذاری بر روی آهنگ ها ، ضبط صدا به صورت حرفه ای از کارت های صوتی و یا میکروفون و … را می توان به انجام رسانید. این نرم افزار محصولی از شرکت nTrack Software می باشد.

 

n Track Studio ساخت استودیوی قدرتمند و مجازی با n Track Studio 7.0.0 Build 2937

 

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Acoolsoft PPT to Video Pro نرم افزاری کاربردی و قدرتمند برای ویندوز می باشد که توسط آن می توانید اسلایدهای پاورپوینت یا همان فایل های PPT را به سادگی به فرمت های دلخواه ویدئویی تبدیل و ذخیره نمایید. ممکن است بخواهید اسلایدهای پاورپوینت را در مکانی به نمایش بگذارید که امکان استفاده از خود نرم افزار نباشد. پس به سادگی توسط این برنامه فایل پاورپوینت خود را به صورت ویدئو تبدیل کرده تا در تمامی دستگاه ها قابل پخش باشد. نرم افزار Acoolsoft PPT to Video Pro توانایی ذخیره با فرمت های بسیار گسترده ویدئویی را  دارا می باشد 

 

Acoolsoft PPT to Video Pro تبدیل فایل PowerPoint به ویدئو Acoolsoft PPT to Video Pro 3.2.8.5

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Kvisoft Video to Flash نرم افزاری قدرتمند جهت تبدیل فرمت های مختلف ویدئویی به فرمت های فلش SWF یا FLV می باشد. توسط این نرم افزار می توانید به سادگی فرمت های ویدئویی را به فرمت فلش تبدیل کرده و آن را برای پخش به صورت آنلاین در اینترنت قرار دهید. این نرم افزار توانایی ویرایش و ادغام ویدئوهای مختلف را با هم دارد. نرم افزار Kvisoft Video to Flash را در ادامه می توانید دریافت کنید.

 

Kvisoft Video to Flash تبدیل ویدئو به فرمت Flash به وسیله Kvisoft Video to Flash 2.0.0

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

 

KLite Mega Codec پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K Lite Mega Codec Pack 8.8.0

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

Leapic Video Cutter با این ابزار می توانید فایل های ویدئویی خود را برش و تبدیل کنید . علاوه براین می توانید با استفاده از بیش از ۵۰ افکت متنوع نرم افزار ، فیلم های خود را زیباتر کنید . با بخش پیش نمایش ، می توانید تمام تغییرات اعمال شده برروی ویدئوی خود را به صورت لحظه ای مشاهده نمایید . فرمت های AVI, MPEG1, MPEG2 ، دی وی دی های NTSC/PAL و WMV, ASF توسط نرم افزار پشتیبانی می شوند .

 

Leapic Video Cutter برش و تبديل فايل هاي ويدئويي با Leapic Video Cutter 6.0

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

شاید کمتر کاربر رایانه را بتوانید پیدا کنید که نام نرم افزار قدرتمند و محبوب پخش رسانه JetAudio را نشنیده باشد و یا حتی با آن کار نکرده باشد ! این محصول قدرتمند کمپانی COWON سالهاست که به عنوان یکی از گزینه های اول نرم افزاری در زمینه پخش مالتی مدیا در سیستم عامل ویندوز مورد استفاده قرار می گیرد، سال به سال قابلیت های جدیدتر و منحصر به فرد تری به آن افزوده می شود تا علاوه بر عقب نماندن از کورس رقابت نرم افزار های Multimedia Player مطرح دیگری همچون Windows Media Player کمپانی مایکروسافت، PowerDVD کمپانی CyberLink و حتی WinDVD کمپانی InterVideo، بتواند منحصر به فردی و بی همتای در زمینه همه کاره یا به اصطلاح All-in-One بودن خود را بیش از پیش تثبیت کند.

 

JetAudio ضبط، پخش و تبدیل فرمتهای صوتی و ویدیویی با JetAudio 8.0.17.2010 Plus VX

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

نرم افزارهای گوناگونی برای دانلود و مشاهده ی فایلهای ویدیویی وجود دارند و هر روزه بر تعداد آنها افزوده می شود.اما به احتمال بسیار زیاد پس از آشنایی با Miro در انتخاب نرم افزارویدئویی خود تجدید نظر خواهید کرد! Miro یک پلاتفورم رایگان اپن سورس (متن باز) ویدیویی با قابلیت های متنوع و گسترده است. توسط نرم افزار Miro می توانید فرمت های HD را بالاترین کیفیت پخش کنید. قابلیت جستجوی ویدئو و آهنگ نیز یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار رایگان و متن باز می باشد

 

miro پلیر بسیار قدرتمند و همه کاره به نام Miro 5.0 Final

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Leawo DVD Creator همان طوری که از نامش پیداست ، به شمام کمک می کند تا به راحتی چند کلیک ساده ، فرمت های رایج صوتی و ویدئویی را به DVD تبدیل کنید و از تماشای آن ها برروی دی وی دی پلیرهای خانگی لذت ببرید . برای ورودی فرمت های رایجی همچون AVI ، MKV ، MP4 ، WMV و … پشتیبانی می شوند . قبل از ساخت و رایت دی وی دی ، می توانید برای DVD خود زیرنویس و یا منو انتخاب کنید تا محصول نهایی شما حرفه ای تر باشد . با داشتن قابلیت ها و تنظیمات ۳D ، به شما امکان تبدیل ویدئوهای سه بعدی به DVD را نیز می دهد .

 

Leawo DVD Creator ساخت آسان دي وي دي با Leawo DVD Creator v5.0.0.1

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Adobe After Effects یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای میکس و مونتاژ فیلم در دنیا می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت مشهور Adobe است که در زمینه ساخت نرم افزارهای مالتی مدیا از شهرت جهانی برخوردار است. این برنامه به دلیل داشتن افکت های متنوع برای ساخت جلوه های ویژه بسیاری از فیلم های معروف دنیا مورد استفاده قرار میگیرد. در واقع بیشترین کاربرد این نرم افزار طراحی جلوهای ویژه است به طوری که اگر یک فیلمساز در قسمتی از فیلم خود به جلوه های ویژه نیاز داشته باشد قطعآ یکی از گزینه های او استفاده از این نرم افزار خواهد بود. همانطور که اشاره شد این برنامه دارای افکت های متنوعی است در واقع تنوع موضوعی افکت های این برنامه بی شمار است چرا که شما در هر زمینه ای که به افکت نیاز داشته باشید، این برنامه در آن زمینه لیستی از افکت های مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. از کاربردهای دیگر این نرم افزار علاوه بر پروژه های فیلمسازی، میتوان به ساخت بازی های رایانه ای و همچنین ساخت انیمیشن های ۳ بعدی اشاره کرد که در این زمینه نیز این برنامه از ابزارهای بسیار خوبی برخوردار می باشد. جدید ترین نسخه این نرم افزار یعنی CS5.5 دستخوش تغییرات بسیار زیادی بوده که شامل بهبود عملکرد ابزارهای ویرایش و تدوین فیلم, اضافه شدن افکت های جدید و با کیفیت بسیار عالی, ابزارهای جدید ساخت بازی ها و انیمیشن های سه بعدی, سازگاری بهتر برنامه با سایر نرم افزاهای شرکت ادوب, اضافه شدن منوهای آماده جدید برای فیلم های با کیفیت DVD, افزایش و بهبود کیفیت افکت ها و فیلترها, اضافه شدن ابزارهای ویرایش جدید و … می باشد. کار با این نرم افزار برخلاف نرم افزارهای مشابه چندان پیچیده نیست زیرا ابزارها به شکلی ساده در اختیار کاربر قرار دارد به طوری که اگر شما برای اولین بار بخواهید با این برنامه کار کنید اصلآ در پیدا کردن ابزارهای مورد نظرتان دچار مشکل نمی شوید. در بخش ویرایش فیلم و کلیپ های ویدویی نیز این نرم افزار از ابزارهای حرفه ای برخوردار است به طوری که شما به راحتی میتوانید برای تدوین و مونتاژ یک فیلم از این نرم افزار استفاده کنید. لازم به ذکر است که ابزارهای ویرایش این نرم افزار تا حدی شبیه ابزارهای نرم افزار پریمر هستند که یکی دیگر محصولات شرکت ادوب در زمینه فیلمسازی می باشد. یکی دیگر از ویژگی هایی که در نسخه جدید این برنامه به چشم می خورد افزیش سرعت نصب و همچنین افزایش سرعت در محیط آن است به طوری که در مقایسه با نسخه های قدیمی سرعت کار در محیط برنامه چند برابر شده است.

 

| قابل اجرا تنها برروی سیستم های ۶۴ بیتی |

 

After Effects میکس و مونتاژ فیلم ها با Adobe After Effects CS6 v11.0.0.378

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Adobe Audition یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای ساخت و ویرایش آهنگ در دنیا می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت مشهور Adobe است که در زمینه ساخت نرم افزارهای مالتی مدیا از شهرت جهانی برخوردار است. این برنامه دارای ابزارهای بسیار حرفه ای آهنگسازی می باشد به طوری که می توان آنرا به یک استدیو مجازی ساخت آهنگ تشبیه کرد. شما قادرید تا با کمک این نرم افزار به راحتی اقدام به ظبط صدا و ویرایش آن کنید و سپس با استفاده از ابزارهای مختلف برنامه اقدام به تنظیم صدا بر روی آهنگ مورد نظرتان کنید. به عبارت دیگر ابزارهای این نرم افزار را می توان به چند بخش ظبط, ویرایش, تدوین, رندر, تنظیم, میکس و … تقسیم بندی کرد که هر یک از آنها در مراحل مختلف ساخت آهنگ مورد نظرتان به شما کمک می کنند. همچنین در این برنامه افکت های صوتی متنوعی قرار گرفته است که می توانید از آنها در هنگام ساخت آهنگ ها استفاده کنید. علاوه بر این نویزگیر نیز یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار است که به منظور حذف نویز از آهنگ های با کیفیت پایین مورد استفاده قرار میگیرد.

|نسخه نهایی کرک شده توسط گروه iND|

 

adobe audition cs6 cover ویرایش حرفه ای فایل های صوتی و آهنگ سازی با Adobe Audition CS6 5.0 Build 708 Final

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

 K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

 

KLite Mega Codec پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K Lite Mega Codec Pack 8.70

 

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

mediAvatar 3D Video Converter 1.0.0.20120313 نرم افزاری فوق العاده جالب می باشد که توسط آن می توانید به سادگی ویدئوها و فیلم های معمولی و عادی را به صورت ۳ بعدی تبدیل کنید. این نرم افزار توانایی تبدیل ویدئوهای ۳ بعدی به ۲ بعدی را نیز دارا می باشد. این نرم افزار دارای سرعت تبدیل بسیار بالایی بوده و قادر است تا انواع فایل های ویدیویی را در کمترین زمان ممکن تبدیل نماید ، همچنین فرمت های بسیار زیادی تصویری نیز توسط این نرم افزار پشتیبانی می شود

 

mediAvatar 3D Video Converter ساخت ویدئوهای سه بعدی توسط mediAvatar 3D Video Converter 1.0

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

این برنامه که AV Audio Merger نام دارد با پشتیبانی از فرمت های محبوب صوتی نظیر MP3/OGG/WMA به شما کمک می کند تا به سادگی فایلهای خود را بدون کمترین افت کیفیت و یا نیاز به فشرده سازی به هم بچسبانید . پشتیبانی از فایلهایی به بزرگی ۴ گیگابایت و وصل کردن فایلهای با فرمت های گوناگون به یکدیگر از سایر ویژگی های این برنامه به شمار رفته و با محیط کاربر پسندی که طراحان برای شما در نظر گرفته اند ، انجام پروسه برایتان بسیار آسان و لذت بخش خواهد بود .

 

AV Audio Merger ترکیب فایل های صوتی با یکدیگر توسط AV Audio Merger 5.0.1

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 Flash Player Pro یک برنامه حرفه ای برای مشاهده فایل های فلش می باشد. توسط این برنامه می توانید همانند نرم افزارهای نمایش فیلم، پخش فایل های فلش را کنترل کنید به جلو بروید و یا به عقب برگردید. همچنین می توانید تنها با چند کلیک از فایل های فلش اسکرین سیور بسازید و با نصب آنها لذت ببرید، عکس برداری از فایل های فلش، ذخیره به عنوان پس زمینه ویندوز، دسته بندی فایل های فلش در شاخه علاقه مندی ها، تبدیل SWF به فایل اجرایی EXE و …. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشد.

 

flashplayer pro مشاهده فایل های فلش به صورت حرفه ای توسط Flash Player Pro 5.1 Final

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

 K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

 

KLite Mega Codec پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K Lite Mega Codec Pack 8.60

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Arcsoft MediaConverter یکی از قدرتمندترین و آسان ترین مبدل تمام فرمت های صوتی و تصویری می باشد. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید تمام فرمت های صوتی و تصویری به فرمت قابل استفاده در گوشی همراهتان تبدیل نمایید.یکی از قابلیت های این نرم افزار قدرتمند پشتیبانی از پلی بک های سه بعدی می باشد که به راحتی تمام می توانید بعد از عمل مبدل آن را در اشتراک ویدیویی یوتویوب قرار دهید و یکی از مهمترین مزیت های این نرم افزار قدرتمند مبدل استفاده و اشغال کردن کم در سیستم پردازنده و سازگاری با پردازنده های اصلی و پردازنده های گرافیکی برای استفاده از نهایت کارآیی می باشد که کارایی سیستم شما را در حین مبدل افزایش می دهد. امید است با دریافت این نرم افزار لذت کافی را برده باشید.

 

3D Convert مبدل حرفه ای مالتی مدیا با نام ArcSoft MediaConverter 7.5.0.114

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 ف KMPlayer آشنا هستید. این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های معروف مالتی مدیا چون VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime امکان پخش هر فایل صوتی یا تصویری را ممکن می سازد. این نرم افزار از زیرنویس ها پشتیبانی کرده و همچنین به شما این امکان را میدهد تا به روش های مختلف به به استخراج صدا، فیلم و اسکرین شات بپردازید. این نرم افزار از ۲۵ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند. این نرم افزار نیاز به توضیح چندانی ندارد و پیشنهاد می کنیم که این نرم افزار را از دست ندهید.

 

kmplayer پخش تمام فایل های مالتی مدیا با The KMPlayer 3.2.0.13 Final

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Wondershare Video Editor 3.0.2.16 برنامه ای ساده برای ویرایش فیلم های شماست . این برنامه با تمامی ابزارهایش شما را قادر میسازد تا فیلم خود را در حد یک فیلم هالیوودی ویرایش کنید . این برنامه قادر است فیلمهای شما را بر روی شبکه های اجتماعی و سرویسهای اشتراک ویدئو به اشتراک بگزارد تا لحظات خود را با دیگران تقسیم کنید همچنین این برنامه توانایی ذخیره فیلم را بر روی دستگاهای دیگه مانند Ipod و .. همچنین رایت به صورت CD و DVD را دارا میباشد  .

 

Wondershare Video Editor ویرایش فایلهای ویدئویی با Wondershare Video Editor 3.0.2.16 + قابل حمل

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Ubiquitous Player یک برنامه بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه اجرای فایلهای موزیک, ویدیو پلیر جامع و چند رسانه ای، جستجوگر اینترنت، نمایشگر گرافیکی، فایل اکسپلورر و پردازشگر متن می باشد. این برنامه در اصطلاح یک برنامه All In One است و شما با نصب این برنامه دیگر نیازی به برنامه های اضافه برای اجرا و ویرایش فایلهای مختلف ندارید و براحتی می توانید تمامی فایلها را اجرا کنید. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا فایلهای مختلف تصویری با فرمت های mpg, wmv, asf, avi و فرمت های صوتی mp3, ogg, flac, ape, aac, mp4, wma, wav, aif و فرمت های تصویری jpg, png, gif, bmb, tiff, ico, wmf, emf و فرمت های متنی txt, rtf, html, mht و… را براحتی اجرا کنید. همچنین توسط این برنامهعلاوه بر امکانات ذکر شده می توانید صفحه های اچ تی ام ال بسازید، فایلهایتان را مدیریت کنید (آنها را کپی ، کات و یا بصورت دسته جمعی تغییر نام دهید) ، از محیط ویندوز عکسبرداری کنید ویا برخی بازی هارا توسط آن اجرا کنید.

 

Ubiquitous Player اجرای تمامی فرمت های مالتی مدیا با Ubiquitous Player 4.0 قابل حمل

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Wondershare Video Converter Ultimate v5.7.5 نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تبدیل فرمت های ویدویی به یکدیگر است  که توانایی تبدیل فرمت های رایج را داشته و می تواند با بالاترین سرعت ممکن اکثر فرمت های صوتی و خصوصا تصویری را تبدیل نماید. به جرأت می توان گفت که این نرم افزار یکی از قدرتمند ترین نرم افزار ها در زمینه تبدیل فرمت است که از تمامی فرمت ها پشتیبانی می کند . پخش ویدئوهای در حال تبدیل که با استفاده از پلیرداخلی نرم افزار فراهم می شود از جمله قابلیت های جالب این ابزار به شمار می رود. Wondershare Video Converter همچنین امکان تبدیل فرمت ها را به دی وی دی به منظور ساخت دی وی دی فیلم را داراست که امروزه به واسطه رایج شدن دی وی دی ها بسیار مورد نیاز کاربران است. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان :  امکان ویرایش ساده فایل ها ، اضافه کردن افکت های مختلف ، امکان برقرار ارتباط میان سیستم های قابل حمل صوتی و تصویری و .. را نام برد .

 

Wondershare Video Converter تبدیل فرمت های مختلف به یکدیگر با Wondershare Video Converter Ultimate v5.7.5

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

MoviePlus راه حلی قدرتمند را برای ویرایش ویدیوهای دیجیتالی فراهم می کند. این نرم افزار کاربردی آسان داشته و ابزارها و افکت های استودیو را با کیفیتی خیره کننده برای شما فراهم می کند. شما می توانید فیلم های خانوادگی و خاطره انگیزتان را بدون داشتن تخصص خاص در این زمینه، در سطح بالایی از کیفیت ویرایش کرده و یک ویدیو HD بسازید و در نهایت فیلم تولید شده را بر روی DVD یا Blu-ray Disc رایت کنید یا آن را به طور مستقیم برای وب یا share نمودن در اینترنت، آپلود کنید. MoviePlus X5 از فرمت های AVCHD و HDV و تمامی فرمت های رایج فایل های ویدیویی پشتیبانی می کند، بدین معنی که شما قادر خواهید بود بدون در نظر گرفتن این که فیلم مورد نظرتان با دوربین فیلمبرداری، دوربین موبایل، دوربین دیجیتال و یا هر وسیله دیگری، ضبط شده است به راحتی ادیت کردن آن را به منظور تولید یک فیلم حرفه ای، آغاز کنید.

 

serif movieplus x6 cover ویرایش حرفه ای ویدیوهای خود با Serif MoviePlus X6

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

FutureDecks DJ Pro v3.0.4 – برنامه ای حرفه ای و قدرتمند برای ویرایش صدا و تصویر می باشد که با استفاده از آن می توانید کارهایی از قبیل صداگذاری ، افزودن افکت به صدا ، هماهنگ سازی صدا و تصویر و … را انجام دهید و به طور کلی این نرم افزار می تواند جایگزینی مناسب به جای نرم افزارهای سنگین و پرحجم در زمینه ی دی جی و میکس باشد .

 

FutureDecks DJ Pro ميكس صدا و تصوير با FutureDecks DJ Pro v3.0.4

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

نرم افزار مالتی مدیا VideoStudio Pro X5 عملیات ساخت فیلم را قدرت داده و محیط مناسب برای خلاقیت را ایجاد کرده است. در این نسخه از نرم افزار قابلیت پشتیبانی از HTML5 به نرم افزار افزوده شده است. همچنین کار برای ایجاد ویدیوهای DVD و Blu-Ray سهولت داده شده است.همچنین شما می توانید از تولید فیلم های خانوادگی و اسلایدی تا انیمیشن های دیدنی و جذاب را با این نرم افزار خلق نمایید. این نرم افزار ویرایش فیلم HD با قالب های حرفه ای، جلوه هایی با کیفیت استودیو، عنوان های زیبا شده و انتقال های (transition) آرام و دلنواز به کار شما سرعت میدهد. گردش کار خود با شتابگرهای GPU و پشتیبانی از CPU های چند هسته ای Intel برای سرعت ویرایش و پرداخت (render) زیاد طراحی شده است. در محیط Express Edit کلیپ های ویدویی خود را به سرعت مونتاژ کرده و با استفاده از ابزارهای حرفه ای ویرایش کنید. سپس میتوانید ویدئو ساخته شده را در YouTube, Facebook, Vimeo, DVD, AVCHD و Blue-ray، iPod, PSP و غیره ذخیره و به اشتراک بگذارید. از هم اکنون می توانید این نرم افزار بی نظیر را دریافت نمایید.

 

corel video studio pro x5 cover محبوب ترین ویرایشگر ویدیوهای شما با نام Corel VideoStudio Pro X5

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

نرم افزار Leapic Video Joiner یک ابزار ویدئو قدرتمند برای اتصال چندین فایل ویدئویی به یک فایل بزرگ تر است که می توانید از آن برای تبدیل فرمت ویدئو استفاده کنید. برخی از نرم افزارهای مشابه فقط فایل های مشابه با فرمت یکسان را به یکدیگر متصل می کنند، اما این نرم افزار انواع مختلف فایل های ویدئویی و صوتی، در اندازه ها و فرمت های متفاوت را بدون هیچ مشکلی به یکدیگر متصل می کند.

 

Leapic Video Joiner ادغام فايل هاي ويدئويي با Leapic Video Joiner v3.0

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Oposoft Video Splitter به شما کمک می کند تا به راحتی فایل های ویدئویی خود را برش بزنید و آن ها را به تکه های مختلف تقسیم کنید . برای بخش ورودی و همچنین خروجی نرم افزار می توانید از فرمت های رایج و مختلف AVI, Divx, XviD, MPEG, WMV, ASF, RM, MOV, 3GP, MP4 و … استفاده کنید . با برش می توانید لحظاتی را که دوست ندارید از فیلم های خود حذف کنید و علاوه بر این ، از حجم آن ها نیز کم خواهد شد و به راحتی می توانید صحنه های حساس فیلم های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

Oposoft Video Splitter برش فایل های ویدئویی توسط Oposoft Video Splitter 7.2

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

توسط این نرم افزار جالب و سرگرم کننده می توانید علاوه بر فیلمبرداری و عکسبرداری از طریق وبکم به تصویر و یا فیلم گرفته شده افکتهای جالب و خنده دار اضافه کنید ، تصاویر و فیلم گرفته شده توسط این نرم افزار از کیفیت بالای برخوردار خواهد بود. توسط این نرم افزار میتوانید به تصاویر و یا فیلم های گرفته شده حالت کاریکاتوری دهید ، نرم افزار Video Booth Pro همچنین میتوانید عکس ها و یا فیلمهای گرفته شده را در محیط های مختلف قرار دهید.

 

Video Booth Pro افزودن افکت های فوق العاده به وب کم با Video Booth Pro 2.3.9.6 Final

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

نرم افزار مالتی مدیا VideoStudio Pro X4 عملیات ساخت فیلم را قدرت داده و محیط مناسب برای خلاقیت را ایجاد کرده است. این نرم افزار ویرایش فیلم HD با قالب های حرفه ای، جلوه هایی با کیفیت استودیو، عنوان های زیبا شده و انتقال های (transition) آرام و دلنواز به کار شما سرعت میدهد. گردش کار خود با شتابگرهای GPU و پشتیبانی از CPU های چند هسته ای Intel برای سرعت ویرایش و پرداخت (render) زیاد طراحی شده است. در محیط Express Edit کلیپ های ویدویی خود را به سرعت مونتاژ کرده و با استفاده از ابزارهای حرفه ای ویرایش کنید. سپس میتوانید ویدئو ساخته شده را در YouTube, Facebook, Vimeo, DVD, AVCHD و Blue-ray، iPod, PSP و غیره ذخیره و به اشتراک بگذارید

 

| نسخه RePack شده با حجم ۲۱۰ مگابایت |

Corel 2012 X14 ويرايشگر حرفه اي مالتي مديا Corel VideoStudio Pro X4 14.2.0.23

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

 GiliSoft Video Converter تقریبا از تمامی فرمت های ویدیویی و بیشتر فرمت های صوتی پشتیبانی میکند و میتواند با سرعتی بالا فرمت های ویدیویی AVI ، MPEG ، WMV ،DivX ، MP4 ، H.264/AVC، AVCHD، MKV، RM، MOV، XviD ، ۳GP و فایل های صوتی MP3، WMA،WAV ، RA، M4A، AAC AC3، OGG را به یکدیگر تبدیل کند. با این قابلیت که این نرم افزار میتواند فرمت های ویدیویی را به فرمت صوتی تبدیل کند در واقع شما میتوانید صدا را از فیلم و … استخراج کنید.

 

GiliSoft Video Converter تبدیل فرمت های مختلف مالتی مدیا توسط GiliSoft Video Converter 5.0

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

VLC Media Player نرم افزاری کامل جهت پخش و اجرای فایلهای صوتی و تصویری و مورد استفاده برای کلیه فرمت های تصویری که کاربر امکان لذت بردن از فایلهای MultiMedia با تقریبا هر پسوندی را دارد. VLC Media Playerیک مدیا پلیر قوی و کم حجم است که تقریبا اکثر فرمت های رایج را بدون احتیاج به هیچ کدک اضافه ای پخش میکند. این برنامه همچنین قابلیت پخش DVD, VCD و Audio CD را دارد. شما با این برنامه به راحتی میتوانید از زیرنویس های موجود در اینترنت برای فیلمهای مختلف استفاده کنید.یکی دیگر از قابلیتهای این برنامه این است که به شما اجازه میدهد تا با استفاده از شبکه پر سرعت(IPv4, IPv6) و Vlc به عنوان سرور، فایل های مدیای خودتان را روی شبکه پخش کنید. 

 

VLC Media Player پلیر بی نظیر و قدرتمند مالتی مدیا VLC Media Player 2.0.0 Final

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

 

KLite Mega Codec پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K Lite Mega Codec Pack 8.40

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Wondershare Vivideo نرم افزار کاربردی به منظور ویرایش ویدیو و اضافه کردن جلوه های خاص به آن می باشد. این نرم افزار کم حجم در عین حال مفید با ابزار هایی که در اختیار کابران خود می گذارد و می توان گفت که تمام خصوصیات یک نرم افزار ویراستار را در خود جای داده است. شما در این نرم افزار امکان ایجاد افکت های هالیوودی بر ویدیو ، اضافه کردن متن ، فیلتر ، صدا و حتی عکس موجود می باشد. یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار امکان اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی می باشد.

 

Wondershare Vivideo افزودن جلوه های ویژه به ویدیوها با Wondershare Vivideo 3.0.0.11

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

CyberLink PowerDVD Ultra از جمله نرم افزارهای معروف پخش فیلم در کامپیوتر می باشد که شما با استفاده از آن به راحتی میتوانید فیلمهای با کیفیت DVD را در محیطی بسیار زیبا و دلنشین تماشا کنید. این برنامه ساخت کمپانی مشهور Cyberlink می باشد و در این نسخه جدید امکانات بسیار زیادی به آن اضافه شده که مهمترین آنها امکان پخش فیلمهای با کیفیت Blue-Ray و HD و نیز قابلیت پخش فیلم ها به صورت سه بعدی می باشد. علاوه بر این یکی دیگر از قابلیت های مهمی که به این نسخه اضافه گردیده کنترل برنامه با استفاده از گوشی های موبایل می باشد در واقع شما با نصب برنامه رابط و درایور نرم افزار میتوانید از راه دور و با گوشی موبایل خود به صورت کامل کنترل برنامه را در اختیار بگیرید. از دیگر قابلیت هایی که در نسخه های قدیمی این نرم افزار وجود داشت و در این نسخه هم مشاهده می شود، قابلیت پخش فایل فیلم های دی وی دی که به صورت جداگانه در هارد کامپیوتر وجود دارد و همچنین پخش فایل ویدیویی با فرمت های MKV, MPEG, AVI, FLV, MOV و … می باشد. در این برنامه امکانات بسیار زیادی در اختیار کاربر قرار دارد تا در بهترین شرایط و با عالی ترین کیفیت فیلم مورد نظر خود را تماشا کند به عنوان نمونه تنظیمات مربوط به سایز تصویر و افزایش کیفیت آن و همچنین تنظمیات متنوع مربوط به نمایش زیرنویس به شکل های مختلف و … این نرم افزار در حال حاضر جز پرطرفدارترین نرم افزارهای پخش فیلمهای با کیفیت DVD در سراسر جهان می باشد و دارای امکانات و کاربردهای بسیار فراوانی است.

 

CyberLink پلير قدرتمند و همه كاره CyberLink PowerDVD Ultra 12.0.8684.1312

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

مونتاژ ویدویی، میکس صدا و خلق منو برای DVD ها اعمالی هستند که در یک محصول قدرتمند و منحصر به فرد گردهم آمده اند. Vegas Movie Studio HD Platinum نرم افزاری است که تمام نیازهای شما را برای تولید فیلم های با کیفیت بالا، کلیپ ها و دی وی دی های جشن های مختلف و … فراهم می سازد. شما در کنار تدوین راحت ویدئو های خود قادرید تا حاصل کار خود را در هر فرمتی حتی High-definition HDV و Sony AVCHD تولید کنید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا با ترکیب کلیپ ها، تصحیح رنگ ها و ترکیب صداها به فیلم مورد نظر خود در این استودیو دست یابید و همچنین با مجتمع کردن تکنیک های ویژه برای DVD ها و در اختیار قرار دادن خروجی های چندگانه حتی برای ارسال به صورت آنلاین، پروژه خود را همانطور که متقاضی می خواهد تحویل دهید. نرم افزار Vegas Movie Studio در عین سادگی ویدئوهای شما را ویرایش می کند. و بهتر از همه، این نرم افزار یک ادیتور کاملاً real-time است. در این نرم افزار اصلاً مهم نیست که شما چه تغییراتی روی فیلم ها و عکس های خود ایجاد کرده اید چرا که اصل مدیای شما بدون هیچ تغییر و افزودن افکتی باقی می ماند. Vegas Movie Studio این آزادی را به شما می دهد تا بدون داشتن دلهره نسبت به رخ دادن اشتباهات، تجربه لذت یک مونتاژ ویدئویی را داشته باشید.

 

Sony Vegas ويرايش حرفه اي فايل هاي مالتي مديا با Sony Vegas Movie Studio HD Platinum 11.0.295

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

OpenCloner Blue-Cloner نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران می توانند از دیسک های BlueRay عملیات کپی اطلاعات را انجام دهند. به وسیله این نرم افزار می توان اطلاعات موجود و یا فیلم هاب موجود بر روی BlueRay را بر روی هارد کپی نمود و از آن حالت به حالت معمولی تبدیل کند. این نرم افزار قدرتمند محصولی از OpenCloner Inc می باشد. نسخه جدید این نرم افزار که OpenCloner Blue-Cloner نام دارد را هم اکنون می توانید دریافت نمایید 

 

OpenCloner Blue Cloner کپی دیسک های بلوری با OpenCloner Blue Cloner 3.00 Build 600

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Boom یک نرم افزار کم حجم و سریع برای پخش انوع فایل های صوتی می باشد . پشتیبانی از پخش مجدد (ReplayGain) ، ساخت لیست های پخش ، تفکیک آهنگ ها از نظر خواننده ، سبک و … از ویژگی های این برنامه هستند . این نرم افزار دارای یک طراحی ساده است که برای پخش فرمت های MP3, Ogg Vorbis, FLAC, Musepack (MPC), WavPack, WAV, AIFF, MP4/M4A و WMA از کمترین منابع سخت افزاری استفاده می کند و نیازی به نصب ندارد .

 

Boom پخش فايل هاي صوتي با Boom V1.0.8 (قابل حمل)

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Easy CD-DA Extractor نرم افزاری AIO می باشد که میتوان از آن در زمینه کپی CDهای صوتی، تبدیل فایل های صوتی از یک فرمت به فرمتی دیگر، ویرایش اطلاعات جانبی فایل های صوتی، رایت سی دی های صوتی و MP3 و DVD و … استفاده کرد. این نرم افزار از تمامی فرمت های معروف صوتی چون ۳G2، ۳GP، MP1، MP2، MP3، WMA، OGG، MP4، M4A، AAC، MPC، WV، WAV، AIFF، APE، CUE، M3U پشتیبانی می کند. همچنین به وسیله این نرم افزار می توانید به ریپ کردن CDهای صوتی بپردازید.

 

Easy%20CD DA%20Extractor تبدیل و رایت CD های صوتی با Easy CD DA Extractor 16.0.0.1

 

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Dmitry Sches Diversion v1.11 استودیو قدرتمند و کاربردی در زمینه ی میکس و افکت گذاری بر روی صداها می باشد ، این نرم افزار که به تازگی برای PC منتشر شده است دارای ابزارهای متعدد و پیشرفته ای به منظور ادیت و قرار دادن افکت بر روی صداها می باشد خروجی صدا نیز در این نرم افزار بسیار با کیفیت است و هنگام رندر کردن پروژه خود می توانید یک فایل صوتی بسیار با کیفیت داشته باشید ، Dmitry Sches Diversion از پردازنده های چند هسته ای نیز پشتیبانی می کند و همین مسئله موجب می شود تا روند کار با نرم افزار با سرعت بسیار بالایی انجام پذیرد.

 

Dmitry Sches Diversion ميكس و افكت گذاري حرفه اي روي صدا با Dmitry Sches Diversion v1.11 x86/x64

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

کلیه کاربران کامپیوتر های خانگی اصولا با یکی از موارد عکس، موزیک و فیلم سروکار داشته و جهت استفاده بهتر نرم افزار هایی بسته به نوع کاربری خود نصب و از آن استفاده می کنند. نرم افزار J. River Media Center ابزاری جهت مشاهده تصاویر، پخش فیلم و موزیک می باشد که با همین تعریف مختصر پی به قدرت و انعطاف این نرم افزار برده و جالب اینکه این گوشه ای از کارهایی است که این نرم افزار انجام می دهد. با استفاده از این نرم افزار و با اتصال کامپیوتر خود به برخی از لوازم سرگرمی خانگی با استفاده از remote قادر به کنترل این لوازم می باشید. همچنین به عنوان مثال قادر به بارگذاری موزیک های دلخواه بروی ipod بوده در حالی که مشغول دیدن تلوزیون هستید. محیط این نرم افزار به گونه ای طراحی شده که براحتی قادر به استفاده از این نرم افزار کی باشید. از دیگر کار های این نرم افزار علاوه بر پخش و مشاهده انواع فیلم و موزیک و تصویر مدیریت و سازماندهی فایل های صوتی و تصویری، انجام عمل رایت اینگونه فایل های و نیز کپی این فایل ها از انواع دیسک های موجود با هر فرمتی بروی هارد دیسک می باشد.

 

J.River Media Center پخش و مدیریت فایل های مالتی مدیا با J. River Media Center 17.0.82 Final

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Guitar Pro 6 نام بهترین نرم افزار در زمینه ویرایش تبلت های موسیقی با صداهایی کاملا واقعی و توانایی برای ایجاد ترک های کامل شما می باشد. همچنین این نرم افزار یک آموزش قدم به قدم و کتاب موسیقی حرفه ای می باشد. استانداردهایی که در این نرم افزار وجود دارد ، استفاده از این نرم افزار را نه تنها برای نوازندگان گیتار ، بلکه برای همه ی نوازندگان و موسیقی دانان فراهم کرده است. بوسیله این نرم افزار ، تمامی نیازهای شما برای یک نوازندگی حرفه ای و دقیق برطرف خواهد شد. شما می توانید نت به نت از آهنگ خود را در این نرم افزار وارد نمایید و همچنین روش نواخته شدن آن را بر روی دسته ی گیتار با سرعت های متفاوت مشاهده نمایید. شما از هم اکنون می توانید این نرم افزار بی نظیر را به صورت رایگان دریافت نمایید.

 

Guitar Pro 6.0.8 r9626 Final جامع ترین ابزار برای گیتار با نام Guitar Pro 6.1.1 r10791

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

MAGIX Video Pro X4 11.0.5.26 با محیط کاربری فوق العاده جذاب و انعطاف پذیرش متفاوت از هر نرم افزار دیگری عمل می کند. آنقدر حرفه ای طراحی شده است که کاربر نتواند برای کارکردن با نرم افزار بهانه ای بیاورد. نهایت کیفیت در صوت و تصویر در Magix Video Pro X گنجانده شده تا هرآنچه که برای یک کار فوق العاده لازم است گردآوری شود. Magix Video Pro X که از جدیدترین تکنولوژی ها در کار تدوین و ویرایش بهره گرفته کاربران را قادر می سازد تا فیلم های گرفته شده توسط دوربین های دیجیتالی حرفه ای را مورد ویرایش قرار دهند. این ابزار تقریبا از تمامی فرمت های رایج موجود در صوت و تصویر پشتیبانی می کند. کیفیت های فوق العاده بالا Blu-ray ،HD DVD و … در خروجی های نرم افزار قابل استفاده می باشد. پلاگین ها و افکت های فوق العاده جذاب و حرفه ای که در Magix Video Pro X جای دارد، دستان کاربر را برای ویرایش کاملا باز گذاشته و اجازه هر کاری را به تدوینگر خواهد داد. جالب است که افکت های سه بعدی هم در این نرم افزار وجود دارد. Short Key های متعددی برای استفاده آسان تر کاربر در نرم افزار تعریف شده اند. اما یکی از قابلیت های بسیار مهمی که بیشتر تدوینگران حرفه ای به آن توجه دارند چگونگی استفاده از کارت گرافیک و میزان فضایی است که از این کارت و در کل از یک سیستم رایانه ای اشغال می سازد. این ابزار با استفاده از جدیدترین متدها نهایت سرعت را در کارآیی از خود نشان می دهد. با هماهنگ سازی بخش ها این ابزار همیشه سعی خواهد کرد کمترین میزان فضا را از GPU ، CPU و همچنین دیگر منابع سیستم اشغال نماید. این در حالی است که با همین اندک فضای اشغال شده توسط Magix Video Pro X هم بالاترین کارآیی حاصل خواهد شد.

 

MAGIX ویرایش فوق حرفه ای فیلم ها با MAGIX Video Pro X4 11.0.5.26

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

مدیریت و پخش انواع فایل های مالتی مدیا خود را به دست این ابزار قدرتمند بسپارید تا خیالتان از هر لحاظی راحت باشد . نرم افزار MediaMonkey ابزاری در زمینه پخش و مدیریت فایل های صوتی به شمار می رود که با داشتن قابلیت های متعدد شما را برای داشتن یک مجموعه فایل های صوتی کمک می کند. این نرم افزار با رابط های کاربری زیبا اما در عین حال ساده می تواند نیاز های هریک از افراد از مبتدی گرفته تا حرفه ای را برآورده سازد .نرم افزار MediaMonkey با پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی می تواند با بهترین کیفیت ممکن صداها را برای کاربران به حرف در آورد.

 

MediaMonkey پخش و تبدیل فایل های صوتی با MediaMonkey Gold v4.0.3.1465 Beta3

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

QQ-Player عنوان یک پلیر قدرتمند و عالی می باشد که از انواع فرمت های مالتی مدیا پشتیبانی می کند . این نرم افزار علاوه برپخش فرمت های مختلف ، قابلیت تبدیل فرمت فایل ها را نیز به شما می دهد که قابلیت تقسیم و یا ادغام فایل های ویدئویی را نیز دارید . فرمت های مختلفی همچون swf, flv, wmv, mkv, vob, avi, mp4, ifo, wm, ts, rm, mov, rp, rt, qt و … توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند . از سایر ویژگی های این پلیر می توان به سازگاری با انواع زیرنویس ها ، قابلیت گرفتن اسکرین شات از فیلم ها ، عدم نیاز به نصب کدک های اضافی ، استخراج صدا از فیلم و … اشاره کرد .

 

QQ Player پلير قدرتمند و همه كاره QQ Player 3.4.868

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Nero Vision Xtra HD – نرو ویژن ابزاری قدرتمند از شرکت nero می باشد که کاربران را قادر به ویرایش حرفه ای عکس ، فایل های مالتی مدیا (موسیقی ، ویدئو) می کند که برتری مهم این برنامه نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه ، پشتیبانی از فیلم های HD می باشد . این برنامه مخلوطی از دو نرم افزار Nero Kwik Media و Nero Vision h است که قابلیت های متعددی را در اختیار شما قرار می دهند . قابلیت های دیگری همچون ساخت اسلایدشو ، سازماندهی فایل های موسیقی و ویدئویی ، ویرایش پیشرفته فایل ها و … نیز از سایر کاربردهای این نرم افزار می باشند

 

Nero ويرايش فايل هاي مالتي مديا با Nero Vision Xtra HD 10.6.1080

 

 

 

password ويرايش فايل هاي مالتي مديا با Nero Vision Xtra HD 10.6.1080 پسورد فایل: www.downloadha.com

download ويرايش فايل هاي مالتي مديا با Nero Vision Xtra HD 10.6.1080 لینک دانلود ۶۲۳٫۹ مگابایت



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

نرم افزار Aiseesoft Total Media Converter محصول شرکت معروف Aiseesoft میباشد که در زمینه ساخت نرم افزار های مبدل از محبوبیت بسیار زیادی در میان افراد برخوردار است. این نرم افزار از جمله نرم افزارهای مبدل است که دارای چندین قابلیت متفاوت میباشد. در واقع داشتن امکانات بسیار زیاد به نسبت حجم کم آنرا تبدیل به مبدلی پرطرفدار کرده است. زیرا شما با کمک این نرم افزار به راحتی میتوانید تمامی فرمتهای صوتی و تصویری را به یکدیگر تبدیل کنید. در ورژن جدید این نرم افزار تمامی فرمتهای مالتی مدیا که در حال حاضر در سراسر جهان کاربرد دارند گنجانده شده تا کاربر در هنگام کار با آن با مشکل رو به رو نشود و به سراغ مبدل دیگری نرود.

 

Aiseesoft Total Media Converter تبديل فرمت هاي مختلف با Aiseesoft Total Media Converter 6.2.26

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Xilisoft iPhone Ringtone Maker می تواند تمامی فرمتهای صوتی و تصویری شامل AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/AVC, AVCHD, MKV, RM, MOV, XviD, 3GP, WMA, WAV, RA, M4A, MP3 را به فرمت M4R رینگتون آیفون تبدیل نموده و رینگتون تبدیل شده را به صورت مستقیم به آیفون شما منتقل نماید . Xilisoft iPhone Ringtone Maker همچنین می تواند موزیک های iTunes store را به رینگتون های آیفون تبدیل نماید . Xilisoft iPhone Ringtone Maker ابزاری کارامد برای تبدیل موزیک های دلخواه شما به رینگتون آیفون می باشد .

 

Xilisoft iPhone Ringtone Maker ساخت رینگتون با Xilisoft iPhone Ringtone Maker 3.0.4.1206

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

AviDemux نرم افزاری رایگان و قدرتمند برای ویرایش انواع فایل های ویدئویی است که از فرمت های مختلفی همچون M-JPEG, MPEG, DivX, Xvid, Avi و … پشتیبانی می کند . کارهای مختلفی همچون افکت گذاری ، برش و یا ادغام ، تغییر اندازه ، رمزگذاری و … با این برنامه میسر می باشند . خود برنامه دارای جدیدترین کدک های موجود می باشد که برای هر فرمت کدک متفاوتی دارد . به طورکلی این نرم افزار شباهت های زیادی به نرم افزار VirtualDub دارد که برخلاف آن ، از VCD/SVCD/DVD نیز پشتیبانی می کند 

 

AviDemux ويرايش فايل هاي ويدئويي با AviDemux 2.6.0.7719 + قابل حمل

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

با ظهور دستگاه های مختلف پخش کننده ویدویی ، فرمت های گوناگونی نیز به وجود آمد که هر یک بنا به قابلیت های و ویژگی های خاص خود توسط کمپانی های مختلف موارد استفاده قرار گرفتند . از این رو فیلم ها ، ویدیو ها و کلیپ ها تصویری هریک در فرمتی خاص انتشار پیدا کرده و قابل پخش در دستگاه های دیگر نبودند . برای رفع این مشکل نرم افزار های تبدیل به وجود آمدند و به خاطر بازار خوبی که برای آنها فراهم شده بود روز به روز بر تعداد آنها افزوده شد .AVCWare Total Video Converter یکی از این دسته از نرم افزار ها می باشد که با پشتیبانی از بیشتر فرمت های تصویری می تواند کلمه کامل را به همراه خود یدک بکشد . این برنامه با پشیتبانی از کیفیت های SD و HD به شما کمک می کند تا فیلم دلخواه خود را که در یکی از فرمت های AVI ، MPEG ، WMV ، DivX ، MP4 ، H.264/AVC ، AVCHD ، MKV ، RM ، MOV ،XviD ، ۳GP و … می باشد از یکی به دیگری و بلعکس تبدیل کنید

 

VimObdalD32 تبدیل فرمت های تصویری به یکریگر با AVCWare Total Video Converter 7.0.1.1228

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم
آخرین مطالب