دانلود نرم افزار ، بازی ، موبایل ، بخش های متنوع
پایگاه دانلود ایران

 

Xilisoft Media Toolkit Ultimate v5.0.50.0403 از نرم افزارهای جداگانه ای به نام های DVD Ripper Ultimate, Video Converter Ultimate, DVD Copy Express, DVD Creator و Audio Maker تشکیل شده است. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا فیلم های دی وی دی خود را ریپ و یا تبدیل نمایید ، فیلم های ویدیویی را با تمامی فرمت ها حتی فرمت های HD تبدیل نمایید ، از فیلم های دی وی دی خود کپی و یا نسخه پشتیبان تهیه کنید ، دی وی دی های فیلم را از فایل های ویدیویی مختلف خود بسازید ، فایل های صوتی خود را ویرایش و ریپ نمایید. شما می توانید فایل های مورد نظر خود را به فرمت هایی تبدیل نمایید که در دستگاه های مورد استفاده خود همچون PSP, PS3, iPod, iPhone, Apple TV, Zune, Archos و یا هر پخش کننده MP4/MP3/DVD/CD ، بدون هیچ مشکلی اجرا شود.

 

xili toolkit پكيج بي نظير مالتي مديا به نام Xilisoft Media Toolkit Ultimate v5.0.50.0403

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

CyberLink TrueTheater Enhancer 1.0.1314 نرم افزاری است که به شما این اجازه را خواهد داد که کیفیت  تصاویر گرافیکی و ویدیویی خود را به نحو چشمگیری افزایش دهید و آن ها را به کیفیت در حد HD برسانید. هسته این محصول  از  یک فنآوری بسیار پیشرفته در تقویت تصاویر دیجیتال مخصوص شرکت سایبر لینک بهره میبرد و قادر است تا تصاویری که توسط افراد آماتور گرفته شده و یا مثلا بر روی یوتیوب آپلود شده است را به کیفیت در حد مطلوب برساند. با استفاده از این برنامه شما قادر خواهید بود از دنیای دیجیتال خود بهره و لذدت بیشتری ببرید.

 

t2 افزايش كيفيت ويديوها با CyberLink TrueTheater Enhancer 1.0.1314

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Cyberlink PowerProducer Ultra 5.0.2.2429  نرم افزاری فوق العاده حرفه ای ، بسیار ساده با محیط کاربری فوق العاده جذاب و زیبا و بسیار کاربر پسند. مطئمنا کاربری که یک بار از این نرم افزار استفاده نماید برای همیشه شیفته آن خواهد شد. کاربر تنها کافی است استفاده از ماوس را به خوبی بلد باشد تا پس از چند دقیقه آلبومی را پدید آورد که حتی خودش هم فکرش را نمی کرده. تمامی اعمال انجام شده در نرم افزار کاملا به صورت Wizard می باشد و همین به کاربران کمک می کند در کوچکترین زمان ممکن زیباترین آلبوم ها دیجیتالی را بیافرینند. جالب است این نرم افزار از تمامی لوح های فشرده پشتیبانی می کند. از تمامی سی دی ها، دی وی دی ها با حجم های مختلف و لوح فشرده های بسیار معروفی که در چند سال آینده بسیار رایج خواهد شد یعنی Blu-ray و در نهایت هم ویدوئو هایی با کیفیت فوق العاده بالا AVCHD. در ساخت آلبوم ها می توان حتی از ویدوئو ها هم بهره برد. این خود کمک زیادی به زیباتر شدن آلبوم ها می کند. نکته جالب تر در مورد این ابزار این است که حتما دی وی دی هایی دیده اید که منوهایی دارند. منو Play و … که به کاربران کمک می کنند سریعتر به خواسته خود برسند. این نرم افزار این قابلیت را هم به کاربر می دهد تا به سادگی این منوها را هم طراحی کند. تنها با چند کلیک ساده این کار هم امکان پذیر خواهد شد.

 

powerp ساخت آلبوم هاي بي نظير عكس با Cyberlink PowerProducer Ultra 5.0.2.2429

 

 

 

دانلود اسکریپت

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

 

 

CyberLink MediaShow Espresso یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های ویرایش ، تدوین و افکت گذاری بر روی فایل های تصویری و همجنین تبدیل انواع فایل های تصویری به یکدیگر میباشد که به شما امکاناتی از قبیل ، میکس ، مونتاژ ، افکت گذاری ، تدوین ، و همچنین ، تبدیل فایل ها و فرمت های ویدئویی با هر اندازه و حجمی را میدهد که میتوانید به راحتی ، از آن در کارهایی که در این زمینه دارید با نهایت راحتی استفاده کنید.این نرم افزار با نمونه ها و جلوه هایی که در اختیار شما قرار میدهد ، شما را در یک تدوین و میکس حرفه ای یاری میکند تا بهترین ها را خلق کنید.

 

 mediashow تدوين ، ويرايش و تبديل فايل هاي تصويري با CyberLink MediaShow Espresso 5.5.1304.22513

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

VLC Media Player 1.0.5 نرم افزاری کامل جهت پخش و اجرای فایلهای صوتی و تصویری و مورد استفاده برای کلیه فرمت های تصویری که کاربر امکان لذت بردن از فایلهای MultiMedia با تقریبا هر پسوندی را دارد.
VLC Media Player 1.0.5  یک مدیا پلیر قوی و کم حجم است که تقریبا اکثر فرمت های رایج را بدون احتیاج به هیچ کدک اضافه ای پخش میکند. این برنامه همچنین قابلیت پخش DVD, VCDو Audio Cd را دارد. شما با این برنامه به راحتی میتوانید از زیرنویس های موجود در اینترنت برای فیلمهای مختلف استفاده کنید.یکی دیگر از قابلیتهای این برنامه این است که به شما اجازه میدهد تا با استفاده از شبکه پر سرعت(IPv4, IPv6) و Vlc به عنوان سرور، فایل های مدیای خودتان را روی شبکه پخش کنید. مهمترین نکته در مورد این برنامه این است که VLC Media Player 1.0.5 به صورت Open Source هست و شما می توانید کد برنامه رو از سایت این برنامه بگیرد و همچنین این برنامه برای سیستم عامل های به غیر از ویندوز از جمله برای Mac OS و Linux از جمله SUSE , Red Hat, Ubuntu  و… هم نوشته شده است و قابل نصب بر روی تمام ویندوز ها میباشد.

 

VLC پلیر همه کاره و قدرتمند مالتی مدیا   VLC Media Player 1.0.5

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

همیشه یکی از آرزو های دارندگان دوربین های فیلمبرداری که فیلم را بر روی نوارهای VHS ذخیره می کند ، تبدیل آن به VCD  و یا DVD برای به تصویر کشاندن در تلویزیون و یا رایانه خود بوده است چرا که دستگاه های پخش DVD و VCD نسبت به VHS از نفوذ بیشتری برخوردار هستند و تماشای فیلم در آنها به مراتب آسان تر است . Honestech VHS to DVDTM یک نرم افزار کامل و قدرتمند در زمینه تبدیل فیلم های VHS می باشد که با استفاده از آن می توانید تمامی فیلم های قدیمی و یا فیلم هایی را خودتان تهیه کرده اید به VCD ، SVCD ، DVD و حتی Blu-ray تبدیل کنید . این نرم افزار همچنین این امکان را در اختیارتان قرار خواهد داد تا فیلم های VHS خود را در کامپیوتر ، PSP ، iPod و PDA های تحت ویندوز نیز مشاهده کنید .

 

VHS تبدیل آسان نوار های ویدیویی به DVD با Honestech VHS To DVD v4.0.2

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 نسخه جدید نرم افزار حرفه ای ضبط صدا.شما با استفاده از این برنامه میتوانید بصورت مستقیم و از منابع خارجی و داخلی صوتی ، صدا مورد نظر رو بصورت یکی از فرمت های MP3/OGG/WMA/WAV/APE ذخیره کنید.نکته قابل توجه اینکه برای ضبط صدا ها و برای مدت طولانی ، حافظه کامپیوتر شما زیاد اشغال نمیشود! این برنامه به شما اجازه پخش فایل های ناشناس صوتی را هم میدهد و میتوانید به راحتی یک خروجی مناسب با فرمت های MP3,OGG,WMA,WAV or APE داشته باشید.توجه داشته باشید که میتوانید صدا ها را با افکت های مربوطه ضبط کنید و نتیجه کار دراغلب مواقع بسیار جذاب و زیبا خواهد بود.

 

isound ضبط آسان و حرفه ای صدا با i Sound MP3 WMA Recorder Pro v7.0.1.5

 


 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 Native Instruments Kontakt 4.0.4 نسل سومی از سمپل ها می باشد که امسال برترین جایزه سمپل ها را به خود اختصاص داد. به وسیله یک موتور سمپل کننده قوی ، انتقال دهنده هوشمند صدا ، پردازنده مخصوص کمپانی Kontakt ، دسته ای از توانایی ها و فعالیت های خارق العاده در زمینه موزیک در یک نرم افزار جمع شده است. این نرم افزار بر اساس تکنولوژی پلوفونی این اجازه را به کاربر می دهد که تا سقف ۶۴لایه متفاوت موسیقی را کاربر ایجاد کند.این نرم افزار توانایی ایجاد تنظیم های آهنگ های فوق العاده پیچیده را دارا می باشد. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه را به طور رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

kontak4 مجموعه بي نظير براي آهنگسازي مدرن به نام Native Instruments Kontakt 4.0.4

 

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

eXtreme Movie Manager Deluxe احتمالا پیشرفته ترین نرم افزار مدیریتی مجموعه فیلمها، سریالهای تلویزیونی، وهنرپیشگان در سرتاسر دنیا می باشد. این نرم افزار این قابلیت را دارد که تمام فیلمهای موجود برروی هارد دیسک و یا قطعات قابل حمل متصل به رایانه شما شامل فرمتهایی نظیر DivX, XviD, VHS, DVD, VCD, SVHS, DVD-R, LaserDisc رابهمراه تمامی اطلاعات جزئی درمورد کدک ها و رزولوشن وغیره کاتالوگ و فهرست نماید. این نرم افزارمی تواند اطلاعات و کاورهای فیلم ها را ازطریق دیتابیس های آنلاین بصورت مستقیم وبا استفاده از سایتهای مورد پشتیبانی دریافت می نماید. eXtreme Movie Manager تنها یک نرم افزار مدیریت مجموه فیلم و ویدئو نمی باشد، بلکه علاوه بر اینها یک مدیریت کننده فیلم و دیتابیس هنرپیشگان و کاور می باشد. می توانید اطلاعات اضافی در مورد فیلم ها یا هنرپیشگان مورد علاقه خود نیز جمع آوری نمایید. با استفاده از فناوری اختصاصی “MagicScript” این اجازه به شما داده می شود تا اطلاعات فیلم مخصوصا تصاویر، عکسها و کاورها را از دیتابیس ها ی آنلاین فیلم بازیابی وذخیره نمایید. این نرم افزار همچنین می تواند اطلاعات را مستقیما از فایلهای AVI, OGG, MPEG, RealMedia و IFO بخواند. که این بدان مهنی است که میتوانید اطلاعات کدک های ویدئویی و صوتی را تنها با یک کلیک می توانید وارد نمایید.

 

 extreme آرشيو كردن فيلم ها با eXtreme Movie Manager v7.0.6.3

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

رم افزار مالتی مدیا VideoStudio Pro X3 عملیات ساخت فیلم را قدرت داده و محیط مناسب برای خلاقیت را ایجاد کرده است. این نرم افزار ویرایش فیلم HD با قالب های حرفه ای، جلوه هایی با کیفیت استودیو، عنوان های زیبا شده و انتقال های (transition) آرام و دلنواز به کار شما سرعت میدهد. گردش کار خود با شتابگرهای GPU و پشتیبانی از CPU های چند هسته ای Intel برای سرعت ویرایش و پرداخت (render) زیاد طراحی شده است. در محیط Express Edit کلیپ های ویدویی خود را به سرعت مونتاژ کرده و با استفاده از ابزارهای حرفه ای ویرایش کنید. سپس میتوانید ویدئو ساخته شده را در YouTube, Facebook, Vimeo, DVD, AVCHD و Blue-ray، iPod, PSP و غیره ذخیره و به اشتراک بگذارید. از هم اکنون می توانید این نرم افزار بی نظیر را به صورت رایگان دریافت نمایید.

 

 ulead نسخه جدید محبوب ترين ويرايشگر مالتي مديا به نام Corel Video Studio Pro X3

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

نرم افزار Joboshare DVD Ripper Platinum ابزاری قدرتمند جهت ویرایش فیلم های DVD و تبدیل آنها به دیگر فرمت های صوتی و تصویری مانند AVI ،MPEG4 ،WMV ،DivX ،RM ،MOV ،XviD ،۳GP FLV SWF ،MP3 ،WMA ،WAV ،M4A ،AAC ،AC3 با بالاترین کیفیت و سرعت بالا محصول شرکت نرم افزاری Joboshare می باشد. این نرم افزار بدون از دست دادن کیفیت صدا و تصویر فیلم های DVD را ریپ نماید. توسط نرم افزار Joboshare DVD Ripper Platinum شما می توانید از فیلم های محبوبتان در iPod ،Zune ،iPhone ،Apple TV ،PSP ،Xbox 360 ،PS3 ،MP4/MP3 Player ،Smart Phone ،Pocket PC ،PDA ،Mobile Phone ،Archos ،Archos AV500 ،Archos AV700 ،Archos GMini402 ،iRiver PMP-100 ،Creative Zen Vision لذت ببرید.

 

 dvdriper ريپ كردن آسان DVD ها با Joboshare DVD Ripper Platinum v2.8.0.0129

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

Max Payne 3 بازی مکس پین پس از ۱۲ سال دوری بازگشته است و روایتگری داستانی نو و جذاب می باشد . داستان درباره کارآگاهی بازنشته‌است که در دنیایی آشفته و مملو از فساد و خشونت شدید زندگی می‌کند. زمان بازی ۱۲ سال بعد از داستان مکس پین ۲ در سائوپائولو برزیل اتفاق می‌افتد. در این بازی توسط یکی از دوستانتان به شما پیشنهاد کار میدهد و به عنوان یک محافظ برای یک برزیلی کار می کنید … و از آن پس اتفاقات جالبی برایتان در بازی پیش می آید در این بازی مکس روی به مسکن و مشروب خوری آورده و طی اتفاقاتی که برایش بوجود می آید باعث میشود موهای سرش را از ته بزند. درست است که Max Payne یک شوتر سوم شخصص به حساب میامد اما از نظر تمامی منتقدان,Max Payne یک فیلم نوآور در صنعت گیم بود تا یک بازی معمولی و سرگرم کننده.سازندگان در خلق این اثر تمامی المان های یک فیلم نوآور را رعایت کرده بودند.غم,غصه,خشونت,گناه,سیاهی,پوچی,تباهی,تاریکی و از همه مهم تر یک مرد سقوط کرده همه و همه فاکتورهای نوآوری بودند که به Max Payne 1&2 تزریق شده بود.خود فضای نیویورک,کوچه های تنگ و باریک,فضاهای تیره با نورپردازی سیاه و کدر و و برف سنگینی که سردی و بی روحی و را بر فضای کل شهر حاکم ساخته بود قویترین عامل در تحقق این هدف سازندگان به شمار میرفت.از آنجایی که در Max Payne 3 لوکیشن بازی از نیویورک به سائوپائلو برزیل تغییر کرده و حالا برف و سکوت شب جای خود را به آفتاب سوزان و گرمای روز داده لذا این واهمه وجود دارد که سازندگان نتوانند آن حس و حال خاص نوآور Max Payneهای ۱&2 را در Max Payne 3 نیز پیاده کنند .

 

| نسخه معتبر و نهایی XPG برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی |

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

Max Payne 3 دانلود بازي Max Payne 3 براي XBOX360

 

 

درست است که Max Payne یک شوتر سوم شخصص به حساب میامد اما از نظر تمامی منتقدان,Max Payne یک فیلم نوآور در صنعت گیم بود تا یک بازی معمولی و سرگرم کننده.سازندگان در خلق این اثر تمامی المان های یک فیلم نوآور را رعایت کرده بودند.غم,غصه,خشونت,گناه,سیاهی,پوچی,تباهی,تاریکی و از همه مهم تر یک مرد سقوط کرده همه و همه فاکتورهای نوآوری بودند که به Max Payne 1&2 تزریق شده بود.خود فضای نیویورک,کوچه های تنگ و باریک,فضاهای تیره با نورپردازی سیاه و کدر و و برف سنگینی که سردی و بی روحی و را بر فضای کل شهر حاکم ساخته بود قویترین عامل در تحقق این هدف سازندگان به شمار میرفت.از آنجایی که در Max Payne 3 لوکیشن بازی از نیویورک به سائوپائلو برزیل تغییر کرده و حالا برف و سکوت شب جای خود را به آفتاب سوزان و گرمای روز داده لذا این واهمه وجود دارد که سازندگان نتوانند آن حس و حال خاص نوآور Max Payneهای ۱&2 را در Max Payne 3 نیز پیاده کنند.خود سازندگان با دادن امیدواری به طرفداران اظهار کرده اند هنوز Max Payne 3 یک فیلم نوآور است و آنها توانسته اند این حس را در قالب فضاهای مخروبه و نورپردازی های تاریک دنیای زیرزمینی خلافکاران سائوپائلویی ایجاد کنند.لذا هیچ نگرانی در این زمینه وجود نخواهد داشت.فلش بکها و بازگشت به فضای نیویورک هم در این بین کمک شایانی خواهد کرد تا این حس خاص در بازی حفظ شود.

هنوز از مکانیسم نبردها و هسته اصلی گیم پلی Max Payne 3 به غیر از چند نکته ی کوچک اطلاعات چندانی فاش نشده است.سبک بازی همانند دو شماره قبلی یک شوتر سوم شخص است.این بار اتفاق افتادن بازی در سائوپائولو و نوع ساختار خاص شهر شرایط متفاوتی را در درگیری ها ایجاد کرده و به خاطر محیط های درهم و مخروبه که نتیجه ای جز ظاهر شدن دشمنان از نقاط کور ندارد,بازی را از حالت یک شوتر معمولی به یک شوتر استراتزیک تر تبدیل کرده است .بر خلاف اکثر ساخته های Rockstar عنوان Max Payne 3 یک بازی Open-World نیست.بازی دارای روندی خطی و جهانی بسته خواهد بود.خطی بودن بازی بدین معنا نیست که بازی در گیم پلی خود دچار یکنواختی بشود,بلکه این هوش مصنوعی پیچیده دشمنان هست که با ایجاد شرایطی غیر قابل پیش بینی,بازی و گیم پلی آن را در تمامی لحظات پویا و دینامیک نگه خواهد داشت.قرار است در Max Payne 3 مکس از یک سیستم کاور گیری جدیدی بهره ببرد.به طوری که گفته شده حالا در بازی میتوانید با دولا شدن و قرار گیری در زیر آبجکتهای مختلف نیز برای خود یک جان پناه موقتی بسازید.بدین منظور شلیک کور هم در بازی وجود خواد داشت که مکس را قادر میسازد از پست سنگر خود نیز به سوی دشمنان نیز شلیک کند.

 

تصاویری از محیط بازی:

max payne 3 screenshots S2 دانلود بازي Max Payne 3 براي XBOX360 max payne 3 screenshots S1 دانلود بازي Max Payne 3 براي XBOX360

max payne 3 screenshots S4 دانلود بازي Max Payne 3 براي XBOX360 max payne 3 screenshots S3 دانلود بازي Max Payne 3 براي XBOX360

max payne 3 screenshots S6 دانلود بازي Max Payne 3 براي XBOX360 max payne 3 screenshots S5 دانلود بازي Max Payne 3 براي XBOX360

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 

 

نرم افزار Blaze Video Magic ابزاری قدرتمند و در عین حال با کاربری راحت و آسان جهت تبدیل انواع فایل های مالتی مدیا می باشد. این نرم افزار قادر است کلیه فایل های تصویری، صوتی و ویدئویی را به محبوب ترین و رایج ترین فرمت ها جهت استفاده در کلیه دستگاه های جانبی مانند موبایل ها، MP3 player ها، پخش کننده های MPEG4 و … تبدیل نماید. این نرم افزار با دریافت فایل های مختلف تصویری از ورودی (RM; RMVB; AVI; WMV; ASF; MPG) آنها را طی عملیات سریعی به فرمت مورد نظر شما تبدیل کرده (ASF و AVI) و در خروجی تحویل می دهد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به فشرده سازی فایل های تصویری و کاهش حجم آنها اشاره کرد، که البته چنین کاری به کاهش کیفیت در فیلم شما منجر خواهد شد.
از آنجایی که این نرم افزار بطور کامل از فرمت AVI پشتیبانی میکند، برای افرادی که با نرم افزارهای قدرتمند میکس مانند Adobe Premiere کار می کنند کاربرد فراوانی داشته و استفاده از آن به کاربران اینگونه نرم افزار ها توصیه می شود.

 

 blaze تبديل بدون افت كيفيت ويديوها با Blaze Video Magic 3.0.1

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Movavi VideoSuite یک مجموعه کامل از انواع ابزارهای مختلف برای رفع انواع نیازهای کاربران در زمینه فایل های تصویری می باشد. در این نرم افزار می توان به ابزارهایی برای انجام اموری همانند تبدیل فرمت فایل های تصویری ، ابزار Capture نمودن ، دانلود ویدئوهای آنلاین ، ویرایش فایل های تصویری ، انتقال فایل های تصویری به دیگر دستگاه ها همانند گوشی های تلفن همراه ، کپی فایل های تصویری و تعمیر فایل های تصویری خراب اشاره نمود. در واقع در این نرم افزار ۷ ابزار شگفت انگیز که بیشترین استفاده برای رفع نیازهای کاربران را دارد قرار داده شده است. این مجموعه نرم افزار محصولی از Movavi Software می باشد.

 

 mov همه كاره فايل هاي ويديويي به نام Movavi Video Suite v8.1.1

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Allok Video Joiner And Splitter v2.2.0 ابزاری است قدرتمند و حرفه ای که امکاناتی در اختیار شما قرار میدهد تا به راحتی فایل های تصویری خود را با فرمت های گوناگون همچون AVI, Divx, XviD, MPEG, WMV, ASF, RM, MOV, 3GP, MP4 و … ادغام نمایید و یک فایل بزرگ ولی واحد با فرمت تصویری مورد نظر ایجاد نمایید.
این نرم افزار ترکیب و ادغام حرفه ای فایل های تصویری محیط کاربرپسند و راحتی را برای کاربران خود در نظر گرفته است به شکلی که قادر خواهند بود تعداد نامحدودی از فایل های ویدئویی را به لیست موجود در نرم افزار وارد نمایند و اگر هم لازم بود ترتیب قرارگیری آنها را نیز مرتب کنند و سپس با یکی از فرمت های AVI, Divx, XviD, MPEG, VCD, SVCD, DVD, WMV، بصورت یک کلیپ واحد ذخیره نمایند.
همچنین باید اشاره نمود که این نرم افزار مالتی مدیا قابلیت ذخیره سازی فایل های تصویری ساخته شده را بصورت VCD/SVCD image و DVD را نیز داراست وکه این امکان برای کاربران فراهم میشود که آنها را به راحتی با ابزارهای رایت بروی یک دیسک رایت نمایند. در مجموع کار با نرم افزار Allok Video Joiner بسیار راحت می باشد و قابل ذکر است که کلیپ های ساخته شده توسط نرم افزار از کیفیت بسیار عالی برخوردار است.

 

 allok ادغام و تكه كردن فايل هاي ويدويي با Allok Video Joiner And Splitter v2.2.0

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Audio Convert Toolbox نرم افزاری ساده، سریع و کاربرپسند به منظور تبدیل انواع فایل های صوتی است که شما به آسانی می توانید انواع رایج فرمت های صوتی مانند WMA ، MP3 ، OGG Vorbis ، WAV PCM را همراه با امکان نمونه گیری مجدد به یکدیگر تبدیل نمایید. امکانات این نرم افزار جالب و کاربردی را در ادامه می توانید مشاهده نمایید.

 

audioconvert تبدیل فرمت آسان و سریع فایل های صوتی با Audio Convert Toolbox 4.1

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Win7codecs پک کدکهای مخصوص ویندوز جدید مایکروسافت است که شما با نصب این مجموعه قادر خواهید بود که اکثر فرمتهای صوتی و تصویری را پوشش دهید شما در هنگام نصب و یا پس از نصب قدر خواهید بود که هر بخش یا قسمت را Uninstall کنید بدون اینکه به کل مجموعه آسیبی وارد کنید و همچنین شما قادر خواهید بود که مجددا آیتم حذف شده را در هر زمانی نصب کنید.

 

 win7codec كدك هاي مورد نياز ويندوز 7 به نام Win7codecs 2.2.7

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

DTS-HD Master Audio Suite Pro v2.0 کامل ترین نرم افزار برای تبدیل ، جداسازی و ادیت کردن فایل های صوتی برای دیسک های Blu-ray , DVD , DTS Music می باشد.این نرم افزار شامل بخش های مختلفی می باشد از جمله DTS–HD Encoder™ که برای ایجاد انواع فایل های صوتی DTS مورد استفاده قرار می گیرد که شامل DTS Lossless HD-DTS تا DTS Express را داراست. DTS–HD StreamTools که برای ادیت فایل های تبدیل شده به DTS مورد استفاده قرار می گیرد و برای مدیریت بر روی بیتریت فایل های صوتی و مدیریت بر روی اوج صدای اصلی مورد استفاده قرار میگیرد . این نرم افزار برای تولید فیلم های روز هالیوود و کنسرت های زنده موزیک مورد استفاده قرار میگیرد. شما هم اکنون می توانید این نرم افزار را به طور رایگان دریافت نمایید.

 

 dts ويرايش برترين كيفيت صوت با DTS HD Master Audio Suite Pro v2.0

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

با استفاده از نرم افزار Sothink SWF to Video Converter به سادگی فایل های Macromedia SWF را به فرمت های AVI, iPod movie (MP4), animated GIF و یا فرمت های عکس (BMP, PNG, GIF,JPEG) با امکان تنظیمات و ویرایش پیشرفته که در اختیار شما قرار می دهد می توانید تبدیل کنید. این نرم افزار می تواند کیفیت عکس های فایل فلش را با همان کیفیتی عالی که دارد تبدیل کند. کافی است نرم افزار را اجرا کنید و فایل فلشی که می خواهید تبدیل شود به آن بدهید و بعد از تنظیمات دلخواه یک فایل تصویری با فرمت های دلخواه داشته باشید.

 

 swfconvert تبديل فايل هاي فلش با Sothink SWF To Video Converter 2.4.80312

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

 

 

Bigasoft MKV Converter نرم افزار مبدلی است که به شما کمک می نماید تا فایلهای با فرمت MKV خود را به فرمتهای شناخته شده ویدئویی دیگر برای پخش تبدیل نمایید. این نرم افزار به سرعت فایلهای ویدئویی MKV را به فرمت مناسب وقابل پخش در iPod, iPhone, BlackBerry, Zune, PSP, Apple TV, Xbox و دیگر پخش کننده های MP4 و غیره تبدیل می نماید. این برنامه می توانید به سادگی عملیات های تبدیل MKV to AVI، MKV to MP4، MKV to WMV، و نیز دیگر فرمتهای شناخته شده ویدئویی مانند AVI, DivX, Xvid, WMV, MP4, H.264, MOV, HD و… تبدیل نماید. علاوه بر این، Bigasoft MKV Converter قادراست تا فایل های صوتی فرمت MKA رابه فرمتهای موزیک MP3, WAV, WMA, AAC  یا  M4Aبرای کمک به گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه خود بدون توجه به زمان و مکان تبدیل نماید. با عملکردهای ویرایش قدرتمند مورد پشتیبانی توسط نرم افزار، این ابزار قدرتمند تبدیل می تواند به شما در ساخت فیلمهای خلاقانه شما کمک نماید. بدین صورت که فایلهای MKV  خود را توسط طول زمانی مشخص به چندین قسمت تقسیم نموده و نرم افزار ناحیه درحال پخش را برای دستیابی به افکت پخش عالی و بهترین کیفیت ویدئویی ممکن گزینش می نماید.

 

mkvco تبدیل آسان فرمت MKV به فرمتهای دیگر با Bigasoft MKV Converter 1.7.7.3628

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 یکی از نرم افزارهایی که در این زمینه تقریبا ناشناخته باقی مانده و کاربران نام آن را زیاد نشنیده اند MP3 Stream Editor نام دارد. نرم افزاری بسیار کاربردی و جالب که قادر است تا کاربران را برای ویرایش حرفه ای موزیک ها یاری دهد. این ابزار که بسیار قدرتمند است از محیط کاربری بسیار کاملی بهره می برد. تقریبا تمامی فرمت ها از سوی این ابزار پشتیبانی می شود. تمامی فایل های صوتی را می توان بر روی انواع لوح های فشرده رایت نمود. از دستگاه های قابل حمل می توان صداها را با فرمت و کیفیت دلخواه ضبط نموده و مورد ویرایش قرار داد.پشتیبانی از صداهای۵٫۱ و ۷٫۱ در کنار قابلیت رایت برروی لوح های فشرده تنها بخشی از قابلیت های مهم این نرم افزار را تشکیل می دهند.

MP3 Stream Editor بیش از ۳۰ قابلیت بسیار جامع را در قالب یک نرم افزار به کاربران هدیه می دهد.

 

mp3 ویرایش حرفه ای موزیک با 3delite MP3 Stream Editor v3.4.4.1974

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

 

 

شاید برای بسیاری از ما تاکنون پیش آمده که خواستار جدایی یا بردیدن قسمتی از فیلم ها و کلیپ های شخصی خود شده و در میان نرم افزار ها به دننبال ابزاری ساده برای این کار بوده ایم.Xilisoft نام شرکتی فعال و قدرتمند در زمینه ساخت انواع نرم افزارهای مولتی مدیا می باشد. قطعا شما هم تا کنون با نام این کمپانی اشنا شده اید. کمتر کاربری هست که از خیل عظیم و متنوع نرم افزارهای Xilisoft حداقل با یکی از آنها کار نکرده باشد. Xilisoft Video Cutter نام یکی از محصولات فوق العاده کاربردی این کمپانی می باشد. همانطور که از عنوان نرم افزار مشخص است این نرم افزار ابزاری ساده و در عین حال کاربردی را در اختیار شما قرار می دهد تا با استفاده از آن با سرعت هر چه تمام تر به جدا کردن و یا همان قیچی کردن قسمتی از فیلم ها کلیپ ها و دیگر فرمت های تصویری بپردازید. نرم افزارهای قدرتمندی در زمینه ویرایش فیلم وجود دارد منتها برای انجام تنها جدا کردن قسمتی از یک فیلم نصب و استفاده از چنین نرم افزارهای سنگین چندان منطقی به نظر نمی رسد. شما با استفاده از نرم افزار Xilisoft Video Cutter  قادر خواهید بود به راحتی هر چه تمام تر بدون نیاز به مهارت به کات کردن قسمت های دلخواه از فیلم های خود بپردازید.  این نرم افزار قادر به پشتیبانی فرمت های پر کاربرد تصویری وروردی از جمله: AVI, MPEG, MPG, MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, WMV, MP4, MOV, VOB, ASF, 3GP, 3G2, SWF, H.264, QT, DAT و خروجی:AVI, MPEG, MPG, MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, WMV, MP4, MOV, VOB, ASF, 3GP, 3G2, SWF, H.264, QT, DAT می باشد.

 

videocuter برش راحت فایل های تصویری با Xilisoft Video Cutter v1.0.34.1225

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

WinDVD Pro 2010 نام نرم افزاری قدرتمند با ویژگی های مختلف برای پخش انواع دیسک های CD , DVD و Blu-ray می باشد. این نرم افزار قدرتمند که یکی از برترین ویژگی های آن نسبت به نرم افزارهای مشابه و کوچکی دارای همین وظایف می باشند پشتیبانی از دیسک های Blu-ray می باشند.  این دیسک ها از ظرفیت بالاتری نسبت به دیگر دیسک ها و حتی DVD ها برخورداری می باشند و در آن ها حجم وسیع تری از اطلاعات را می توان جای داد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار قابلیت اجرای و پخش تصاویر با صدای دالبی با کیفیت بالا می باشد. همچنین در این نرم افزار علاوه بر ده ها ویژگی دیگر می توان به ویژگی های اختصاصی برای استفاده از برنامه در Laptop ها اشاره نمود که از میان این دسته از ویژگی ها می توان به قابلیت بهینه سازی مصرف شارژ باتری ، ابزار مدیریت خروجی صدا در هنگام استفاده از هدفون متصل به laptop و … اشاره نمود. این نرم افزار قدرتمند با ویژگی های حرفه ای محصولی از کمپانی بزرگ Corel می باشد .

 

 windvd پخش ديسك هاي Blu ray و DVD با Corel WinDVD Pro 2010 10.0.4.251

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 از آن دسته افراد هستید که قصد دارید تعدادی از فایلها و فرمتهای ویدئویی از فیلمهای مورد علاقه و یا شخصی خود را به فرمتهای با کیفیت تر و یا فرمتهای دیگر تبدیل کنید ، قائدتا نرم افزاری قدرتمند در این زمینه را انتخاب خواهید کرد.نرم افزارهای متعددی در این زمینه وجود دارند که به شما امکان تبدیل فایل های ویدئویی را میدهند ، اکثر نرم افزارهای شناخته شده، به راحتی این کار را برای شما انجام میدهند ، اما وجود نرم افزاری قدرتمند جهت تبدیل هر چه با کیفیت تر فرمتهای ویدئویی ، امری مهم میباشد.از جمله نرم افزارهای فوق العاده قدرتمند در زمینه تبدیل فایلهای ویدئویی HD (high definition نرم افزار WinX HD Video Converter 4.0 میباشد که امکان تبدیل انواع فرمت های ویدئویی از قبیل : HD TS, HD MTS, HD M2TS, HD MKV, HD MPEG, HD AVI, HD WMV, HD MPG, HD MP4, HD MOV, HD ASF, HD MOD را به کاربران خود میدهد.همچنین این نرم افزار قابلیت تبدیل فایلهای HD Video را به فایلهای SD Video & Audio نیز دارا میباشد.

 

 winx تبديل فايل هاي ويديويي با WinX HD Video Converter v4.0.20091117

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 شما می توانید با این نرم افزار به تغییر صدای خود در هنگام چت کردن و … بپردازید. و افکت های گوناگونی که این نرم افزار بر روی صدای شما می گذارد قادر خواهید بود صدای خود را به شکل های مختلف تغییر داده و در زمینه های مختلفی مانند : صدا گذاری بر روی کلیپ های تصویری، گفتگو صوتی در محیط های چت و جلوگیری از فاش شدن هویت اصلی شما، فرستادن Email های صوتی  و … استفاده کنید. به وسیله نسخه Diamond این نرم افزار با بهره گیری از محیطی حرفه ای و پیشرفته و با استفاده از افکت ها و جلوه های ویژه بسیاری که به صدای شما می دهد حتی می توانید صدای خود را صدای بازیگران مشهور سینما و یا دیگر افراد مشهور تبدیل کنید. و یا می توانید از طریق این نرم افزار بسیار جالب صدای خود را شبیه به یک زن و یا مرد ، بچه کنید و به صدا گذاری بر روی فیلم مورد علاقه خود بپردازید .

 

 voise تغيير صداي خود با نرم افزار AV Voice Changer Gold v7.0.22

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

BS Player PRO نام نرم افزاری حرفه ای برای پخش انواع فایل های صوتی و تصویری می باشد که به وسیله آن کاربران قادرند تا فرمت های مختلف صوتی و تصویری را اجرا نمایند. در این نرم افزار دیگر به نصب نرم افزارهای جانبی همانند Codec ها و دیگر ابزارها نیست و به راحتی می توان فایل تصویری مورد نظر را مشاهده نمود. همچنین این نرم افزار برای پخش دیسک هایی که بر روی سطح آن ها خدشه وارد شده است بسیار مناسب است و فایل های تصویری موجود بر روی این دیسک ها را با کیفیت مناسبتری نسبت به برنامه های مشابه نمایش می دهد . این نرم افزار با امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهد به عنوان ابزاری فراتر از یک پخش کننده عمل می کند. این نرم افزار محصولی از کمپانی bs.global می باشد.

 

 bs پخش فایل های صوتی و تصویری با BS Player Pro v2.51.1021

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

JetAudio یکی از قدیمیترین و محبوبترین نرم افزارهای پخش کننده ی فایل های صوتی و ویدئویی می باشد که از دیر باز طرفداران بسیاری را تا به امروز داشته است . حتی بسیاری از کاربران مدیاپلیر ویندوز را کنار گذاشته و از این نرم افزار بسیار قدرتمند جهت پخش فایل هایشان استفاده می کنند. این نرم افزار فقط یک پخش کننده ساده نیست و قطعا بسیاری از نیازهای دیگر شما را جوابگو می باشد. به عنوان مثال شاید بخواهید فایل های صوتی و ویدئویی خود را بر روی سایر دیسک ها رایت کنید که این نرم افزار نیاز شما را برطرف می کند. قطعا تا به حال برایتان پیش آمده است که بخواهید فایل های صوتی را به سایر فرمت ها تبدیل کنید. برای اینکار شاید به سراغ نرم افزارهای مبدل خواهید رفت. اما با استفاده از این نرم افزار دیگر نیازی به هیچگونه برنامه اضافی جهت تبدیل نخواهید داشت ، زیرا JetAudio تمامی نیازهای شما را پاسخگو می باشد. اگر شما هم جزء کسانی هستید که دائما از طریق اینترنت فایل های موسیقی و ویدئویی خود را به اشتراک می گذارند و فایل های دیگر افراد را نیز برای خود دانلود می کنید ، کافیست که از این نرم افزار قدرتمند جهت آپلود و دانلود موزیک ها و ویدئوهای مورد علاقه تان استفاده کنید. با اینکار در وقت خود صرفه جویی کرده و همیشه بهترین ها را تجربه خواهید کرد. فرمت های بسیاری نظیر WAV, MP3, MP3Pro, OGG, WMA, MPG, AVI, WMV, MIDI, RM و… توسط این نرم افزار قدرتمند به طور کامل پشتیبانی می شوند که شما دیگر نیازی به هیچگونه کدک اضافی نخواهید داشت. حتی شما می توانید فایل های صوتی خود را توسط این نرم افزار به حجم های کمتر تبدیل کنید. با اینکار حجم فایل های صوتی را کاهش داده اید و در فضای هارد دیسک نیز صرفه جویی کرده و حتی می توانید از آن ها در پخش کننده هایی نظیر Mp3Player ، موبایل و سایر دستگاه ها نیز استفاده کنید.
دانلودها مفتخر است نسخه اصلی این نرم افزار که چند روزی بیشتر نیست عرضه شده است را به صورت کامل در اختیار شما کاربران عزیز قرار داده است. در کنار نسخه جدید این نرم افزار ، ۱۷۱ اسکین فوق العاده زیبا و گلچین شده برای نرم افزار JetAudio نیز مهیا شده است که در ادامه می توانید آن را هم نیز دانلود کنید.

 

jetaudio8 نسخه جدید نرم افزار قدرتمند JetAudio 8.0.0.510 Plus VX (به همراه 171 اسکین)

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 یکی از بهترین برنامه های برداشتن صدای خواننده از روی موزیک برنامه ی کمیاب Vogone Vocal Remover میباشد.یک نرم افزار تک و بی نظیر برای اینکه صدای خواننده را از آهنگ جدا کنید و صدای خودتان یا خواننده دیگر را به آهنگ بچسبانید! با استفاده از این برنامه همه اینها با چند کلیک ساده امکان پذیر است. این نرم افزار دارای محیطی ساده و کاربر پسند میباشد.

 

vocal برداشتن صدای خواننده از روی آهنگ با استفاده از Vogone Vocal Remover 3.30

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Blaze Media Pro 9.10  یکی از پر سابقه ترین و معروفترین برنامه های کار با فیلم است که کارهای مختلفی را روی فیلم و صدا انجام می دهد. به دلیل سابقه طولانی این برنامه در این کار، امکانات چنین برنامه ای بالا و کیفیت کار آن عالی و اشکالات آن حداقل است. این برنامه کارهایی از قبیل تبدیل فرمتهای مختلف صدا به یکدیگر ، ویرایش فایلهای صوتی ، ساخت و رایت انواع CD ها و DVD‌های صوتی و تصویری و حتی دیتا و رایت آنها بر روی دیسک مورد نظر ، ویرایش مشخصات فایلهای صوتی و در واقع Tag گذاری بر روی آنها ، ضبط صدا در فرمتهای مختلف ، تبدیل انواع فرمت فیلم به یکدیگر که ۳gp ‌هم جزء آنهاست ، ویرایش و کار مفصل بر روی فیلم مانند دوران و چرخش آن که در کمتر نرم افزاری دیده می شود و برای فیلمهای دوربینهای موبایل کاربرد زیادی دارد ، به هم چسباندن کلیپ های ویدیوئی ، استخراج و تبدیل فیلم DVD ، استخراج صدای فیلمها ، کپچر کردن فیلم از منابع مختلف و …. این برنامه در ویندوز ویستا به خوبی نصب شده و کار می کند. محیط این برنامه بسیار منظم و ساده طراحی شده است و همین باعث راحتی کار کردن با آن می شود.

 

 blaz تبديل ، رايت و پخش با Blaze Media Pro 9.10

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

برای Rip نمودن فیلم ها و یا فایل های صوتی فیلم ها می بایست از نرم افزارهای موجود در این زمینه بهره برد. یکی از نرم افزارهایی که محصول شرکت معروف Xilisoft  بوده و قابلیت استخراج فایل ها را به ساده ترین شکل ممکن به کاربر می دهد Xilisoft DVD Ripper نام گرفته است. این نرم افزار در حقیقت یک مبدل هم به شمار می رود چراکه قادر است حتی فایل ها را در زمان Rip نمودن به فرمت های رایج صوتی و تصویری هم تبدیل نماید. همچنین قابلیتی مهم هم در این ابزار جای گرفته است. زیرا با دارابودن این ابزار می توان تنها بخش هایی از فیلم که به صورت Chapter مشخص است  را Rip نموده و از همان قسمت ها استفاده نمود.Xilisoft DVD Ripper یک ابزار ویرایش هم بوده و قادر است تا یک فیلم را بخش بخش کرده و یا قسمت ها را به هم بچسباند، شاید این قابلیت های زیاد حرفه ای نباشد اما برای چنین نرم افزار ابزاری فوق العاده به حساب می آید. پس از استخراج فایل ها حتی می توان بر روی آن ها استایل و افکت های زیبایی که در این نرم افزارهای نمونه های متعددی از آن یافت می شود را اعمال نمود. به طور کلی این Xilisoft DVD Ripper یک نرم افزار ساده استخراج فایل ها نبوده بلکه قادر است تا با بهترین کیفیت ها و با اعمال تمامی تنظیمات توسط کاربر بهترین بهره را از این نرم افزار برد.

 

 dvdrip ريپ كردن فيلم هاي DVD با Xilisoft DVD Ripper Ultimate SE v5.0.51.1218

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

SRS Audio Sandbox یکی از کاملترین نرم افزار ها جهت پخش موزیک ها و آهنگ های دیجیتالی است. اگر شما از دوستداران موسیقی هستید و از کامپیوتر برای شنیدن موسیقی استفاده می کنید نیاز به یک نرم افزار قوی با کارایی کامل جهت دریافت بهترین کیفیت و صدا از  موزیک ها دارید. نرم افزار SRS Audio Sandbox ، نرم افزاری است که تمام نیاز های شما را در هنگام استفاده از موزیک ها برطرف می کند.

امکان پخش صدای دالبی در ویندوز مدیا پلیر وجود ندارد ولی با نصب SRS Audio Sandbox می توانید از پخش صدای دالبی استفاده کنید و با اکولایزر قدرتمند صدای مطلوبی از خروجی صوتی سیستم خود دریافت کنید.این برنامه با داشتن تکنولوژی بالای دالبی مجازی باعث خواهد شد حتی از اسپیکرهای معمولی هم یک صدای دالبی داشته باشید.حتما شما هم از طرفداران صدای دالبی دیجیتال هستید و از صدای زنده و زیبای فیلم های دی وی دی لذت می برید.این برنامه با داشتن تکنولوژی بالای دالبی مجازی باعث خواهد شد حتی از اسپیکرهای معمولی هم یک صدای دالبی داشته باشید.

 

SRS کیفیت واقعی صدا را با SRS Audio Sandbox v1.10.1.0 احساس کنید

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

 

 

MP3 Audio Editor نرم افزاری حرفه ای و قدرتمند جهت ویرایش فایل های صوتی می باشد. این برنامه اجرا، ضبط، ویرایش و میکس و آنالیز فایل های صوتی MP3 را انجام می دهد. این نرم افزار از ابزارهای و امکانات مختلفی برخوردار می باشد که به وسیله آن ها کاربران قادر به انجام امور مختلفی نظیر ویرایش فایل های صوتی برش، کپی یک قسمت و تکرار آن، حذف صدا ها و …، قرار دادن افکت های صوتی بر روی فایل ها و آهنگ ها، اعمال تنظیمات برای افزایش و یا کاهش کیفیت فایل های صوتی، نمایش اطلاعات مربوط به صدا، ضبط صدا، ذخیره مستقیم صدا در فرمت های WAV ،MP3 ،WMA ،OGG، قرار دادن افکت های مختلف بر روی فایل صوتی، ضبط صدا از نرم افزارهای مختلف، رایت CDهای صوتی ، جداسازی و به هم چسباندن فایل های MP3، تبدیل گروهی MP3 و … می باشند. این نرم افزار محصول شرکت MADSystem می باشد.

 

reza ویرایش فایل های MP3 توسط MP3 Audio Editor 7.9.1 Portable

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Winamp یک نرم افزار چند رسانه ای سریع، قابل انعطاف و ایجاد صدا با بهترین کیفیت آن برای ویندوز میباشد. نرم افزار Winamp قادر به پشتیبانی خیلی از فایل های صوتی (MP3, OGG, AAC, WAV, MOD, XM, S3M, IT, MIDI و..) و فایل های ویدئویی (AVI, ASF, MPEG, NSV) است. مثل تمام ورژن های آن قادر به پشتیبانی از ظاهر کلاسیک و پوسته های بسیار زیبا که به صورت رایگان در سایت آن موجود است، تجسم های شنیداری (رقص نور) بسیار زیبا و خیالی، یک کتابخانه قوی برای دسته بندی صوت ها، پشتیبانی از رادیو و تلویزین اینترنتی، ایجاد سی دی های صوتی و رایت سی دی از قابلیت های مهم این نرم افزار می باشد.

 

 winam نسخه جدید پلیر بسیار قوی و محبوب Winamp Pro v5.57

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

برنامه Sonne Video Converter با نگارش جدیدی معرفی گردید که انواع فرمت ها را با سرعت بالا و راحت به یکدیگر تبدیل می کند که می توانید آن را امتحان کنید. Sonne Video Converter یک برنامه حرفه ای برای تبدیل انواع وسیعی از فایل های ویدیوئی است. شما می توانید فرمت هایWMV to MPEG, WMV to AVI, AVI to MPEG, AVI to MP4 را بهم تبدیل کنید.
Sonne Video Converter یک گسترده وسیعی از انواع فرمت های ویدیوئی را پشتیبانی می کند که شامل AVI, MPEG, MPEG 1, MPEG 2, MPEG 4, VCD, DVD, SVCD, RMVB, RM, WMV, MOV, DIVX می باشد.
در نهایت این برنامه دارای سرعت تبدیل بالا و کیفیت عالی است ؛ که به شما لذت داشتن ویدیوئی با کیفیت عالی را می دهد. اشخاصی که با این برنامه کار می کنند قادرند تا انواع فایل های ویدئوی را به راحتی به فرمت های مختلف تبدیل کنند.

 

 conver تبدیل تمامی فرمت های تصویری با Sonne Video Converter 8.2.10.200

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

JetAudio فقط یک نرم افزار مالتی مدیا نیست بلکه یک برنامه نرم افزار یکپارچه مالتی مدیاست که مجموعه ماموریت های فشرده را قادر به انجام می باشد. این نرم افزار فقط برای اجرای انواع فرمت های مختلف صوتی و تصویری نیست ، بلکه می تواند قابلیت هایی مثل رایت کردن سی دی ، تبدیل فرمت های صوتی به یکدیگر را نیز انجام دهد. JetAudio نرم افزار جامع چند رسانه ای است که علاوه بر پخش موزیک و فایل های ویدیویی قابلیت رایت CD، ضبط کردن ، تبدیل فایل های مختلف به یکدیگر را دارا می باشد. همچنین امکان ایجاد یک رادیو اینترنتی با کمک نرم افزار جانبی JetCast که به وسیله نرم افزار JetAudio ارائه می شود وجود خواهد داشت. ضبط فایل های صوتی آنالوگ، امکان افزودن پلاگهای مختلف Visualization، قابلیت Sound۲Vision، افکت های صوتی گوناگون مانندWide ، Reverb، X-bass، خروجی صدای چندکاناله و … از دیگر توانایی های این نسخه جدید است. این نسخه از نرم افزار به صورت Portable عرضه شده است و نیازی به نصب ندارد و می توانید آن را به راحتی در فلش مموری خود یا … همیشه همراه خود داشته باشید.

 

jetaudio پخش تمامي فايل هاي مالتي مديا با JetAudio 7.5.5.25 Plus VX Portable

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

با استفاده از این نرم افزار، به راحتی می توانید فایل های تصویری خود را تبدیل به فرمت DVD نموده و همان موقع آن را بر روی دی وی دی رایت کنید. با کمک نرم افزار Convert X to DVD شما قادرید تنها با چند کلیک از فیلم های مورد علاقه خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و آن را بروی هرگونه دستگاه پخش DVD اجرا نمایید.
نرم افزار ConvertXtoDVD قادر است اکثر فرمتهای رایج مانند AVI & Mpeg, Mpeg, Mpeg۴, MP۴, VOB, WMV, DV را به DVD تبدیل کند. نرم افزار ConvertXtoDVD برای تبدیل فایلهای AVI نیازی به نصب DIVX CODEC ندارد و خود نرم افزار این CODEC را نصب میکند. از دیگر مزایای این نرم افزار قابلیت تنظیم وضوح تصویر می باشد که میتواند به صورت خودکار یا دستی مطابق فایل اصلی تنظیم شود، نرم افزار با فرمتهای PAL و NTSC سازگار بوده و در هنگام تبدیل کلیه تنظیمات مربوط به کنترل صدا ساخت منوی فیلم و … را در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین این نرم افزار قدرتمند از فایل های زیرنویس نیز پشتیبانی می کند.

 

convertx تبدیل آسان و قدرتمند فایل های تصویری به DVD با ConvertXToDVD 4.0.8.320

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

نرم افزار Honestech Easy Video Editor که همانطور که از نامش هم پیداست ابزاری برای ویرایش فیلم ها با طرز کاری ساده و آسان به شمار می رود. این ابزار امکان ویرایش فیلم ها را با دارا بودن قابلیت پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج به همراه نهایت کیفیت در استفاده از فیلم و همچنین داشتن امکانات متعدد برای ویرایش به کاربران ارائه می دهد. این ابزار که امکان Capture/Import تصاویر را نیز دارا می باشد ، تقریبا تمامی قابلیت های لازم برای ویرایش نسبتا حرفه ای فیلم ها را در خود جای داده و ضمن آن که در زمان ذخیره سازی هم می تواند هم به صورت مستقیم به عنوان فیلم برروی انواع لوح های فشرده نظیر سی دی یا دی وی دی رایت نماید و یا اینکه در انواع حافظه ها ذخیره کند ؛ البته برای ذخیره سازی هم می توان کیفیت متناسب با هدف را اعمال نمود. قابلیت جالب دیگری که در این ابزار می تواند برای بسیاری از کاربران مفید باشد ، امکان قسمت قسمت نمودن یک فیلم بلند برای رایت برروی انواع سی دی یا دی وی دی است. گاهی پیش می آید که برای رایت یک فیلم ۲ ساعته مجبور هستیم بخشی از فیلم را قسمت کرده ابتدا رایت کنیم و ادامه را برروی سی دی دیگری کپی کنیم ، این ابزار به صورت اتوماتیک این امکان را دارد که کار بخش بخش کردن را انجام دهد.

 

videoedit ویرایش راحت فیلمها با Honestech Easy Video Editor 8.0

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

  

 

از هم اکنون شما می توانید فایل های ویدیویی خود با فرمت  HD را به سادگی به فرمت DVD یا AVCHD تبدیل نمایید . Blu-ray to DVD II Pro v2.32 که در خود یک کدک بسیار هوشمند برای تبدیل فایل های ویدیویی HD را داراست این امکان را به شما می دهد تا ویدیوهای شما بدون هیچ گونه افت کیفیتی در دسترس دیگران وحتی خودتان قرار بگیرد. اگر دیسک بلوری شما دارای قفل سخت افزاری باشد این نرم افزار با استفاده از قفل شکن هوشمندی که در درون خود دارد ، امکان تبدیل و رایت این نوع دیسک ها را هم فراهم می کند. علاوه بر رایت کردن ویدیوهای HD خود ، می توانید آن ها را در هارد خود هم ذخیره کنید

 

bluray تبديل و رايت ديسك هاي Blu ray با Blu ray to DVD II Pro v2.32

 

 

 

 
 


ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 21 ارديبهشت 1392برچسب:تبديل HD به DVD, تبديل سي دي بلوري به دي وي دي,
ارسال توسط میثم

 در دنیای امروزی با پیشرفت علم , صنعت سینما نیز به سرعت رشد کرده و کسانی که در صنعت سینما هستند در حال برسی و سعی روی ساخت فیلم هایی با کیفیت بهتر هستند این در حالی است که هرچه فیلم ها با کیفیت بالاتری ساخته شود و فیلم برداری شود میبایست حجم بیشتری از اطلاعات را در سی دی و یا دی وی دی نگهداری کنند و نمایش آن ها به سیستمی قوی و سریع نیازمند میشود. با وجود اینترنت امروزه همه سعی به انجام تمامی کار های خود از طریق اینترنت میکنند و یکی از ویژگی ها مهم و خوب اینترنت قابلیت دانلود فایل میباشد و امروزه حتی در کشور خودمان نیز با سرعت کم و محدود اینترنت کاربران مشغول به دانلود فیلم و یا نرم افزار های دیگر میکنند اما مشکلی که بر سر راه بسیاری از افراد میباشد آن میباشد که اینگونه فایل های حجم بسیاری دارند و برای دانلود آن میبایست وقت و پهنای باند فراوانی را صرف کرد. اما راه حل این مشکل چیست ؟

نرم افزار BitRipper نام نرم افزار قدرتمند جهت فشرده سازی فیلم ها همراه با تغییر فرمت فایل ها به avi و یا mpeg میباشد . شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود که حجم فایل های خود را بسیار کمتر از حجم اولیه خود کنید و فرمت این نوع فایل ها را به AVI. و MPG. تغییر دهید.این نرم افزار بیشتر برای کسانی به صرفه میباشد که خواستار کم کردن و تغییر دادن فرمت و حجم فایل ها میباشند

 

Bit Ripper2 کاهش حجم فیلم همراه با تغییر فرمت DVD به AVI و یا MPG با استفاده از Bit Ripper

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

FL Studio مخفف (Fruity Loops Studio) یک ایستگاه کارى و کامپیوترى صوت دیجیتال (Digital Audio Workstation) مى‌باشد که توسط Didier Dambri، مؤسس شرکت نرم‌افزارى Image-Line ساخته شده است و از آن براى ساخت موسیقى‌هاى ریتمیک و بر پایه‌ى الگو (Pattern-Based) استفاده مى‌شود. عواملى مانند محیط کاربرپسندانه‌ى FL Studio، امکان ساخت سبک‌هاى مختلف موسیقى (Hip-Hop، Electronica، Techno و …) و عدم نیاز به دانش خاصى در زمینه موسیقى، سبب شده‌اند که این نرم‌افزار در میان دوستداران موسیقى دیجیتال شناخته شده باشد و کاربران تازه‌کار و حرفه‌اى را به سمت خود جذب کند.

برای اولین بار در دنیا توسط وبسایت دانلودها ، ۷۵۰۰۰ نمونه صدا در این مجموعه جمع آوری شده ، که شما می توانید آن ها را به صورت رایگان دریافت کنید.

 

fruityloops آهنگ سازي با FL Studio 9 به همراه 75000 نمونه (Samples)

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

TMPGEnd XPress یکی از کاملترین نرم افزار ها جهت ویرایش و تبدیل فرمت های مختلف ویدیویی می باشد که با استفاده از آن قادر خواهید بود فرمت هایی مانند DivX, AVI, QuickTime, MPEG 4-ISO, H.264, DVD-Video, DVD-VR, HDV camcorder, Blu-ray Disc را به همدیگر به راحتی تبدیل نمایید. این نرم افزار بااستفاده از امکاناتی که دارد دست شما را جهت انجام هر گونه ویرایشی باز خواهد گذاشت.
این نرم افزار با با قابلیت هایی که دارد شما را قادر خواهد ساخت که به راحتی کار ویرایش ویدیو هایی خود با فرمت های بالا را نیز انجام دهید. اعمال برش – تغییر اندازه – کم کردن نویز – تغییر رنگ – زیرنویس  و … در بخش ویرایش بسیار کاربرد دارد.فرمت  بسیار محبوب AVCHD در این نسخه پشتیبانی میشود که با استفاده از آن میتوانید ویدئو های موجود با این فرمت را به فرمت دی وی دی تبدیل نمایید.پشتیبانی از فرمت  دیسک های Blu-ray نیز در این نسخه اضافه گردیده است که با استفاده از این امکان قادر خواهید بود فرمت های BDMV یا BDAV را به فرمت های مورد نظر تبدیل نمایید
به طور کل میتوان گفت یک استدیوی کامل می باشد که نیاز شما را از جهت ویرایش و تبدیل فرمت های ویدیویی  برآورده میسازد.

 

tmpg ویرایش و تبدیل فرمت های مختلف ویدیویی با TMPGEnc XPress 4.7.3.292

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

برخی اوقات پیش می آید که بخواهید قسمتی از یک فیلم یا موسیقی را جدا کنید. مثلا شاید بخواهید قسمتی از فیلم مورد علاقه تان را روی گوشی موبایل خود داشته باشید یا بخشی از یک آهنگ را جدا کرده و به عنوان آهنگ زنگ موبایل خود انتخاب کنید و یا برای قرار دادن یک فیلم سینمایی بر روی سی دی، آن را به قسمت های کوچک تری تقسیم کنید. این ها مواردی است که اغلب کاربران با آن مواجه می شوند. یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای مرتبط با این کار، نرم افزار Boilsoft Video Splitter است. این برنامه ابزار بسیار خوب برای ویرایش و بریدن فایل های ویدئویی بزرگ با فرمت های مختلف است که با مشخص کردن بازه ای مشخص، می توانید قسمت مورد نظرتان را از فایل های ویدئویی یا صوتی برش دهید و خروجی جدید آن را بگیرید. تنها کافیست تا فایل مورد نظرتان را در برنامه اجرا کرده و بخش مورد نظرتان را جدا کنید. سرعت بالا در جداسازی فایل های ویدئویی و صوتی از ویژگی های مفید این نرم افزار قدرتمند است. همچنین از دیگر ویژگی های این برنامه این است که قطعه های بردیده شده از فایل ها توسط این برنامه بدون هیچ افت کیفیتی قابل ذخیره سازی می باشند و کاربران هیچ گونه نگرانی بابت کیفیت فایل های خروجی نخواهند داشت. توسط این نرم افزار قادر خواهید بود تا فایل های بزرگ تا حجم ۲ گیگابایت را به قطعات کوچکتری تقسیم نمائید. این برنامه دارای محیط کاربری کاربرپسند و ساده ای بوده و کار با آن توسط تمامی کاربران لذت بخش خواهد بود. نرم افزار Boilsoft Video Splitter بر روی تمامی نسخه های ویندوز قابل نصب و اجرا می باشد.

 

boilsoft برش فایل های ویدیویی و صوتی و تبدیل فرمت آنها با Boilsoft Video Splitter 5.16

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

Speed Video Converter نرم افزار کوچک و سبکی برای ارائه قابلیتهای تبدیل به فرمتهای مختلف ویدئویی به کاربر می باشد. از قابلیتهای کلیدی مهم این نرم افزار می توان به سرعت تبدیل بالا، واسط کاربری بسیار ساده و روان، و نقاط قوت متمایز و برتر آن اشاره نمود. این نرم افزار از فرمتهای ویدئویی مختلفی پشتیبانی می نماید، فرمتهایی از قبیل AVI(Divx,xDiv), MPEG-4, mpeg(vcd,svcd,dvd), wmv, asf, Quick Time, VOB, DAT و غیره. همچنین Speed Video Converter از قابلیت تبدیل دسته ای فایلهای ویدئویی نیز که میتواند بیش از یک فایل را تنها با استفاده از یک کلیک ساده به فرمت دلخواه تبدیل نمود، پشتیبانی می نماید.

 

speedv تبدیل سریع و آسان انواع فرمتهای ویدئویی با Speed Video Converter 4.4.9

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

نرم افزار Helium Music Manager  یک ابزار مدیریت آهنگ ها می باشد که توانایی مدیریت پخش آهنگ ، جستجو ، rip, tag, browse, rename, burn  و موارد دیگری را دارد ضمن این که برای هماهنگ سازی و همگام کردن (synchronize) آهنگ های شما با دستگاه های بخش آهنگ همراه توانایی ویژه ای دارد . Helium Music Manager برنامه قدرتمند برای جایگزینی برنامه های ripper, player, tag editor و دیگر برنامه های صوتی شما است . Helium Music Manager همچنین توانایی تغییر برچسب ، تغییر نام ، دسته بندی ، مرور ، مدیریت لیست پخش آهنگها (playlist manager) و ساخت گزارشات را نیز دارا میباشد . این نرم افزار قدرت دسته بندی و ویرایش اکثر فرمت های رایج از قبیل MP3, Ogg, WMA, iTunes M4A, FLAC, APE و MPC را به خوبی سی دی های صوتی دارد . Helium Music Manager  دسته بندی فایل های را با چند کلیک و به سادگی انجام میدهد و شما به راحتی میتوانید آهنگ های مورد علاقه خود را بر حسب نام آلبوم ، نام خواننده ، سبک موسیقی ، تاریخ ساخت و …. را از میان کلکسیون آهنگ های خود پیدا کنید . Helium Music Manager  همچنین  از توانایی های دانلود عکس آلبوم ، عکس هنرمند ، اطلاعات آهنگ ، زندگی نامه هنرمند  و متن آهنگ پشتیبانی میکند .

 

helium مديريت و پخش آهنگ ها با Helium Music Manager v7.0.0.7815

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 20 ارديبهشت 1392برچسب:اديت properties آهنگ, اديت تگ آهنگ, تغيير تگ mp3,
ارسال توسط میثم

 

 

حتما برخی اوقات به مشکل اجرای یک فایل صوتی یا تصویری برخورد کرده باشید.و  با عبارت: "این پسوند شناخته شده نمی باشد" برخورد کرده اید.شاید به دنبال حل این مشکل تا حد ممکن و برای همیشه هستید. خوب ما برای شما راه حلی مطمین داریم.
Zoom Player Home Premium برنامه ای بسیار قدرتمند، زیبا و کارآ برای محیط ویندوز که با داشتن بکگراند فوق العاده قوی برای شناسایی اکثر فرمتهای صوتی و تصویری و حتی عکسها که میتواند نیازهای شما را در رابطه با اجرای آنهابرطرف کند.

 

zoomplayer مدیا پلیر قدرتمند Zoom Player Home Premium v7.00 Final

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

فایلهای SWF فلش به خاطر حجم کم , زیبایی اثر و انعطاف پذیری بالا در دنیای اینترنت و صفحات وب بسیار گسترده و فراگیر شده اند . تا به حال خواسته اید که یک تکه از فیلم خود را در وب سایت خود پخش نمایید ؟ پخش آن بصورت فایل های تحت پوشش مدیا پلیر میتواند دردسر های متفاوتی برای خطوط مختلف با سرعتهای گوناگون به وجود آورد . بنابراین بهترین راه تبدیل این فیلمهای کوتاه به صورت انیمیشن های فلش و قرار دادن آنها به این صورت در وب است . شرکت نرم افزاری IncrediTools نرم افزاری آسان , جدید و در عین حال قدرتمند تحت عنوان Flash Video Studio داراست که قادر به تبدیل اکثر فرمتهای ویدیویی به فرمت های SWF و FLVماکرومدیا فلش می باشد.

 

 flash ويرايش در فرمت فلش با Flash Video Studio v3.01

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 20 ارديبهشت 1392برچسب:تبديل ويديو, كار با فرمت Flv, كار با فرمت Swf, ,
ارسال توسط میثم

 

حتما تا به حال با DVDهای تصویری برخورد کرده اید که خواسته باشید آنها را در کامپیوتر خود اجرا کنید. دانلودها برای شما با این نرم افزار این امکان را فراهم می سازد. AoA DVD Ripper نوعی نرم افزار برای کپی برداری از فایل هایی است که درون یک DVD رایت شده اند. شما توسط این نرم افزار می توانید تمامی فایل هایی که به صورت یک DVD تصویری در یک DVD ذخیره سازی شده اند را با فرمت قابل اجرا در ویندوز استخراج و ذخیره سازی نمایید. این نرم افزار همانطور که از نامش پیداست محصولی از شرکت نرم افزاری و برنامه نویسی AoA می باشد و در حال حاظر در بازارها به فروش می رسد. اما دانلودها این افتخار را دارد تا آن را به طور رایگان به شما عرضه نماید. محیط بسیار کاربردی این نرم افزار از ویژگی های بارزش به شمار می رود. همچنین شما می توانید عملیات استخراج و ذخیره سازی را به همراه ویرایش کیفیت انجام دهید. توانایی رایت همزمان از DVD-ROM به DVD-WRITER و یا توانایی استخراج صداها به صورت جداگانه و یا سرعت بسیار بالای انجام عملیات در این نرم افزار از ویژگی های این نرم افزار است که باعث می شود بهتر از دیگر نرم افزارها جلوه دهد.

 

dvdrip استخراج منابع يك دي وي دي با AoA DVD Ripper 5.2.2 Portable

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

DVD X Player نخستین پلیری است که تمامی DVD های مناطق ۶ گانه دنیا با کدینگهای خاص هر منطقه را پخش می کند. این پلیر تمامی دستگاههای DVD-Rom را به استثنای سری Matshita DVD-RAM ، Sony VAIO و Toshiba Satellite حتی اگر کد مناطق آنها هم تغییر کرده باشد پشتیبانی می کند.
این پلیر قادر است فایلهای DVD دلخواه شما را به فرمتهای قابل پخش برای دستگاههای پخش کننده قابل حمل مانند Apple iPod, iPhone, Sony PSP, Zune, Blackberry, Zen, Smart Phone, PMP و… ضبط کند.
DVD X Player فایلهای تصویری و صوتی با کیفیت بالا (Dolby & DTS) را به همراه عملیاتهای دیگر از قبیل ضبط DVD ، نمایش عکس و فایلهای DV ، کپچر تصاویر و… را پشتیبانی می کند. همچنین این پلیر فایلهای با فرمت DIVX, MPEG4, RM, QuickTime, WMV, WMV-HD, MacroMedia Flash و فرمتهای متداول اینترنتی را هم پشتیبانی می کند. این پلیر با سخت افزارهای مختلف سازگار بوده و روی سیستم عاملهای ۹۸۹۸ SE Me 2000 XPVista قابل اجراست.

 

dvdplayer دی وی دی پلیر قدرتمند DVD X Player 5.3.4 Pro

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

امروزه بسیاری از کاربران در سیستم های خود از فایل های تصویری و تصاویر ویدئویی ای نگهداری می کنند که بسیاری از آن ها ممکن است توسط دروبین های فیلم برداری دیجیتال ذخیره سازی شده باشد. معمولا فایل های تصویری ای که بدین شکل ساخته می شوند از حجم نسبتا بالایی برخوردار می باشند. از مشکلاتی که این گونه فایل های تصویری با حجم بالا دارا می باشند ، سلب توانایی کپی این گونه فایل ها بر روی CD می باشند. شاید شما نیز تا به حال این قصد را داشته اید که تصاویر جمع دوستانه خود را برای دیگر دوستانی که از شما دور می باشند ارسال نمایید اما حجم بالای تصاویر مانع از انجام این عمل می شود. با استفاده از نرم افزارهای مختلف می توان حجم این گونه فایل ها را کاهش داد.در این مطلب نرم افزاری را در این زمینه به شما معرفی می کنیم.
Sorenson Squeeze نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه کاهش حجم فایل های تصویری می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا حجم فایل های تصویری را تا حجم زیادی کاهش داده بدون این که در کیفیت آن ها تغییر زیادی ایجاد شود. این نرم افزار از ویژگی های مختلفی برخوردار می باشد که از میان آن ها می توان به قابلیت های تبدیل فرمت و فشرده سازی فایل های تصویری ،، پشتیبانی کامل از فایل های XVid/DivX AVIs, MPEG-1, MPEG-2, QuickTime, WMV ، و … اشاره نمود. این نرم افزار قدتمند محصولی از شرکت Sorenson Media می باشد.

 

squeez کاهش حجم فایل های تصویری با Sorenson Squeeze v6.0.0.73

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

DFX for Media Players v9.206 نام نرم افزاری است که به پلیرهای مختلف از جمله Real Player , Winamp , Media Player … متصل می شود و با آن ها به عنوان یک پلاگین بالا می آید ولی امکانات فوق العاده بی نظیر در تجزیه و تحلیل صداها دارد که باعث می شود شما آن را به یک استودیو موزیک خانگی ، سینما خانوادگی و بقیه کاربردها تبدیل کنید.

 

dfx لذت واقعي پخش موزيك با DFX for Media Players v9.206

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 20 ارديبهشت 1392برچسب:بهبود صدا, پلاگین صوتی,
ارسال توسط میثم
آخرین مطالب