دانلود نرم افزار ، بازی ، موبایل ، بخش های متنوع
پایگاه دانلود ایران

 

 

Freemake Video Converter نرم افزاری سریع، قدرتمند و رایگان برای تبدیل انواع فرمت های صوتی و تصویری شما می باشد. این نرم عملیات تبدیل را به سرعت و باکیفیت بالا انجام می هد. همچنین این نرم افزار امکانات دیگری مانند ویرایش و رایت کردن فرمت ها را نیز دارا می باشد. امیدواریم از این نرم افزار مفید و کاربردی استفاده کافی را ببرید.

 

Freemake Video Converter مبدل قدرتمند فرمت های ویدئویی Freemake Video Converter 3.0.0.0

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

نرم افزار مالتی مدیا VideoStudio Pro X4 عملیات ساخت فیلم را قدرت داده و محیط مناسب برای خلاقیت را ایجاد کرده است. این نرم افزار ویرایش فیلم HD با قالب های حرفه ای، جلوه هایی با کیفیت استودیو، عنوان های زیبا شده و انتقال های (transition) آرام و دلنواز به کار شما سرعت میدهد. گردش کار خود با شتابگرهای GPU و پشتیبانی از CPU های چند هسته ای Intel برای سرعت ویرایش و پرداخت (render) زیاد طراحی شده است. در محیط Express Edit کلیپ های ویدویی خود را به سرعت مونتاژ کرده و با استفاده از ابزارهای حرفه ای ویرایش کنید. سپس میتوانید ویدئو ساخته شده را در YouTube, Facebook, Vimeo, DVD, AVCHD و Blue-ray، iPod, PSP و غیره ذخیره و به اشتراک بگذارید. از هم اکنون می توانید این نرم افزار بی نظیر را به صورت رایگان دریافت نمایید

 

Corel 2012 X14 نسخه جدید محبوب ترین ویرایشگر مالتی مدیا به نام Corel VideoStudio Pro X4 14.2.0.23 (قابل حمل)

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

برای Rip نمودن فیلم ها و یا فایل های صوتی فیلم ها می بایست از نرم افزارهای موجود در این زمینه بهره برد. یکی از نرم افزارهایی که محصول شرکت معروف Xilisoft  بوده و قابلیت استخراج فایل ها را به ساده ترین شکل ممکن به کاربر می دهد Xilisoft DVD Ripper نام گرفته است. این نرم افزار در حقیقت یک مبدل هم به شمار می رود چراکه قادر است حتی فایل ها را در زمان Rip نمودن به فرمت های رایج صوتی و تصویری هم تبدیل نماید. همچنین قابلیتی مهم هم در این ابزار جای گرفته است. زیرا با دارابودن این ابزار می توان تنها بخش هایی از فیلم که به صورت Chapter مشخص است  را Rip نموده و از همان قسمت ها استفاده نمود.Xilisoft DVD Ripper یک ابزار ویرایش هم بوده و قادر است تا یک فیلم را بخش بخش کرده و یا قسمت ها را به هم بچسباند، شاید این قابلیت های زیاد حرفه ای نباشد اما برای چنین نرم افزار ابزاری فوق العاده به حساب می آید. پس از استخراج فایل ها حتی می توان بر روی آن ها استایل و افکت های زیبایی که در این نرم افزارهای نمونه های متعددی از آن یافت می شود را اعمال نمود. به طور کلی این Xilisoft DVD Ripper یک نرم افزار ساده استخراج فایل ها نبوده بلکه قادر است تا با بهترین کیفیت ها و با اعمال تمامی تنظیمات توسط کاربر بهترین بهره را از این نرم افزار برد.

 

Xilisoft DVD Ripper Ultimate2 ریپ کردن فایل های DVD با Xilisoft DVD Ripper Ultimate 7.0.0 Build 1121

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

کاربران حرفه ای در زمینه ویرایش فیلم . همواره به دنبال نرم افزاری کامل در زمینه ویرایش می باشند تا بتوانند اعمال مختلفی را بر روی فیلم ها ایجاد کنند .MAGIX Movie Edit Pro 16 نام نرم افزاری کامل از محصولات کمپانی MAGIX در زمینه ویرایش فیلم است که می تواند بخش عظیمی از نیاز های کاربران حرفه ای را برآورده نماید .این برنامه برای ویرایش ویدئو میباشد که میتوانید به سریعترین و بهترین نوع ویدئو خود را ویرایش کنید . این برنامه قدرتمند به راحتی میتواند سیستم شما را به یک ویرایشگر ویدئو قدرتمند و حرفه ای تبدیل کند .MAGIX Movie Edit PRO MX این برنامه از ویدئو های HD پشتیبانی میکند و به راحتی میتوانید جلوه های ویژه و کیفیت بالا را بر روی فیلم های خود بگذارید همینطور میتوانید ویدئو های خود را بر روی سایت های اشتراک گذاری بفرستید و یا ذخیره کنید تا در تلویزیون ببینید .. نرم افزاری بسیار قدرتمند و سازگار با انواع دوربین های دیجیتالی که توانایی خلق انواع فیلم ها را به زیباترین شکل ممکن را دارد. ابزاری غنی از امکانات و افکت های صوتی و تصویری که هریک می تواند به صورت جداگانه یک نرم افزار باشد .کاربرانی که به کیفیت خروجی و صدای دالبی اهمیت می دهند ، می توانند به این نرم افزار در این زمینه اعتماد کامل داشته باشند . نرم افزاری که نهایت کیفیت در صدا و تصویر را به آن ها می دهد .به کمک این برنامه می‌توانید به راحتی فیلم‌هایی را که توسط دوربین خود گرفته‌اید ببرید و بدوزید و هر نوع تغییری که دلتان می‌خواهد ازقبیل افکت های متنوع و Menu های متحرک در هر قسمتی از فیلم و همچنین برگزیدن صدا یا موزیک مورد علاقه خود برای ویدئو ؛ گذاشتن و برداشتن صدا ؛استفاده از جلوه‌های بصری مختلف و زیبایی که به طور از پیش آماده در برنامه وجود دارد، روی آن‌ها قرار دهید.کار با این نرم افزار بسیار ساده است دی عین حالیکه پروژه شما می تواند بسیار حرفه ای باشد .

 

Edit Movie 2012 ویرایش و افت گذاری حرفه ای بر روی فیلم ها با 11.0.1.4 MAGIX Movie Edit PRO MX Plus 18

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

ممکن است برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که پس از دانلود یک فایل صوتی یا تصویری، با هیچ نرم افزاری قادر به پخش آن نیستید و حتی پسوند آن را نیز تا به حال ندیده باشید.K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و codecهای VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

 

KLite Mega Codec 8 2012 پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری K Lite Codec Pack 8.00 Mega & Full

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Xilisoft HD Video Converter یک نرم افزار بسیار کاربردی می باشد که قابلیت تبدیل فیلم های HD (High-Definition) با فرمت هایی چون AVCHD (mts, m2ts), H.264/AVC, MKV, MPEG-2 (ts), DivX, HD WMV, MPEG-4  و Quick Time را به فرمت های ویدئویی کم حجم و معمول تبدیل نماید. همچنین امکان انجام این کار به صورت برعکس نیز وجود دارد، به این صورت که شما می توانید فیلم های SD (Standard-Definition) به HD تبدیل کرده و شاهد افزایش چشم گیر کیفیت فیلم باشید. از دیگر قابلیت های کاربردی این نرم افزار می توان به استخراج سازی صدا از فیلم، گرفتن عکس از محیط های مختلف فیلم در حال اجرا، استخراج صحنه های مختلف فیلم و تبدیل آن به عکس با فرمت هایی مانند JPG, GIF, BMP  یا  PNGو … اشاره کرد.

 

Xilisoft%2bvideo%2bconverter%2bultimate%2b5 مبدل حرفه ای فرمت های ویدویی به یکدیگر با  Xilisoft Video Converter Ultimate 7.0.0

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

ImTOO HD Video Converter مخصوص تبدیل فرمت است ولی قابلیت های خاص دیگری در کنار تبدیل فرمت دارد که به آنها نیز خواهیم پرداخت. در کنار تبدیل فرمت های ویدیویی این نرم افزار فرمت های صوتی را نیز تحت پوشش قرار داده و مبدلی بسیار کامل است. پشتیبانی از ویدیوهای HD که امروزه رواج بسیاری دارند نیز باید نکته قابل ملاحظه ای باشد . این نرم افزار میتواند انکدینگ(encoding) و دی کدینگ(decoding) نمودن فیلم های HD را انجام دهد. البته لازم است که این نکته را اضافه کنیم که علاوه بر فیلم های HD ویدیوهای SD نیز میتوانند به تبدیل آنها بپردازید. قابلیت های ریز و درشت دیگری نظیر قرار دادن زیرنویس و موزیک روی فیلم، عکس گرفتن از روی فیلم ها و ذخیره نمودن با فرمت عکس، استخراج صدا از تصویر و ذخیره سازی با فرمت موزیک، تبدیل فرمت ویدیوها به فرمت دستگاه هایی نظیر iPOD , تنظیم روشنایی و کنتراست تصویر و ده ها قابلیت دیگر که این نرم افزار را در جرگه بهترین نرم افزارهای مبدل مالتی مدیا قرار می دهد.

 

IMtoo مبدل قدرتمند فرمت های ویدئویی به نام ImTOO HD Video Converter 7.0.0.1121

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

WinDVD Pro 2011 نام نرم افزاری قدرتمند با ویژگی های مختلف برای پخش انواع دیسک های CD , DVD و Blu-ray می باشد. این نرم افزار قدرتمند که یکی از برترین ویژگی های آن نسبت به نرم افزارهای مشابه و کوچکی دارای همین وظایف می باشند پشتیبانی از دیسک های Blu-ray می باشند.

 

Corel.WinDVD.Pro بهترین نرم افزار پخش ویدیویی DVD و Blu Ray به نام Corel WinDVD Pro 2011 11.0.0.342.521

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

ممکن است برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که پس از دانلود یک فایل صوتی یا تصویری، با هیچ نرم افزاری قادر به پخش آن نیستید و حتی پسوند آن را نیز تا به حال ندیده باشید.K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و codecهای VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

 

KLite Mega Codec2012 پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K Lite Mega Codec Pack 8



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

RealPlayer اولین محصولی است که فناوری جدید هارمونی انقلابی Real را بصورت کامل در خود گنجانده است. این نرم افزاراین امکان را برای کاربران خود فراهم می آورد تا بتوانند موزیکهایی را که قابل پخش برروی بیش از ۱۰۰ وسیله پخش کننده قابل حمل مانند Apple iPod می باشند را دانلود نمایند. این نرم افزار تنها پخش کننده چندرسانه ای دیجیتال می باشد که شما برای یافتن و دانلود موزیکهای جدید، پخش و مدیریت صوت و ویدئو کلیپ ها و استفاده کامل از مزیتهای سرگرمی دیجیتال خود بدان نیاز دارید. RealPlayer محیط کاربری تعاملی ارائه می نماید که به شما اجازه می دهد تا مجموعه فایلهای چندرسانه ای خود را بهتر بتوانید مدیریت نمایید.

 

RealPlayer پلير آنلاين قدرتمند RealPlayer 15.0.0.198 Final (قابل حمل)

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Wondershare Video Converter Platinum 5.1.4 نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تبدیل فرمت های ویدویی به یکدیگر است  که توانایی تبدیل فرمت های رایج را داشته و می تواند با بالاترین سرعت ممکن اکثر فرمت های صوتی و خصوصا تصویری را تبدیل نماید. به جرأت می توان گفت که این نرم افزار یکی از قدرتمند ترین نرم افزار ها در زمینه تبدیل فرمت است که از تمامی فرمت ها پشتیبانی می کند . پخش ویدئوهای در حال تبدیل که با استفاده از پلیرداخلی نرم افزار فراهم می شود از جمله قابلیت های جالب این ابزار به شمار می رود. Wondershare Video Converter همچنین امکان تبدیل فرمت ها را به دی وی دی به منظور ساخت دی وی دی فیلم را داراست که امروزه به واسطه رایج شدن دی وی دی ها بسیار مورد نیاز کاربران است. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان :  امکان ویرایش ساده فایل ها ، اضافه کردن افکت های مختلف ، امکان برقرار ارتباط میان سیستم های قابل حمل صوتی و تصویری و .. را نام برد .

 

Wondershare Video Converter تبدیل تمام فرمت های ویدویی به یکدیگر با Wondershare Video Converter Platinum 5.1.4 2012

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Ubiquitous Player یک برنامه بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه اجرای فایلهای موزیک, ویدیو پلیر جامع و چند رسانه ای، جستجوگر اینترنت، نمایشگر گرافیکی، فایل اکسپلورر و پردازشگر متن می باشد. این برنامه در اصطلاح یک برنامه All In One است و شما با نصب این برنامه دیگر نیازی به برنامه های اضافه برای اجرا و ویرایش فایلهای مختلف ندارید و براحتی می توانید تمامی فایلها را اجرا کنید. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا فایلهای مختلف تصویری با فرمت های mpg, wmv, asf, avi و فرمت های صوتی mp3, ogg, flac, ape, aac, mp4, wma, wav, aif و فرمت های تصویری jpg, png, gif, bmb, tiff, ico, wmf, emf و فرمت های متنی txt, rtf, html, mht و… را براحتی اجرا کنید. همچنین توسط این برنامه علاوه بر امکانات ذکر شده می توانید صفحه های اچ تی ام ال بسازید، فایلهایتان را مدیریت کنید (آنها را کپی ، کات و یا بصورت دسته جمعی تغییر نام دهید) ، از محیط ویندوز عکسبرداری کنید ویا برخی بازی هارا توسط آن اجرا کنید.

 

Ubiquitous Player اجراي تمامي فرمت هاي مالتي مديا   Ubiquitous Player 3.6 قابل حمل

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

DarkWave Studio نام نرم افزاری است که توسط آن می توانید به ویرایش و میکس فایلهای صوتی بپردازید. این نرم افزار به شما امکان می دهد تا ضمن ویرایش و تدوین حرفه ای فایلهای صوتی کیفیت آنها را نیز تا حد چشمگیری افزایش دهید.از دیگر قابلیتهای این نرم افزار می توان به پشتیبانی از پلاگین های VST ، پشتیبانی از کارت صدای ASIO ، پشتیبانی از CPU چند هسته ای ، پشتیبانی از ویندوز با پلتفرم x64 و x86 و… اشاره نمود

 

DarkWave Studio 3.7.9 ويرايش و تدوين فايل هاي صوتي با DarkWave Studio 3.7.9

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Merge MP3 نرم افزاری جالب و کاربرپسند می باشد که توسط آن می توایند قطعات گوناگون موسقی با فرمت های MP3 را با هم ترکیب کرده و به صورت یک فایل مجزا تبدیل نمایید. کار با این نرم افزار بسیار ساده و واضح می باشد

 

Merge MP3 چسباندن قطعات مختلف موسیقی به وسیله Merge MP3 3.4.0

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

RealPlayer اولین محصولی است که فناوری جدید هارمونی انقلابی Real را بصورت کامل در خود گنجانده است. این نرم افزاراین امکان را برای کاربران خود فراهم می آورد تا بتوانند موزیکهایی را که قابل پخش برروی بیش از ۱۰۰ وسیله پخش کننده قابل حمل مانند Apple iPod می باشند را دانلود نمایند. این نرم افزار تنها پخش کننده چندرسانه ای دیجیتال می باشد که شما برای یافتن و دانلود موزیکهای جدید، پخش و مدیریت صوت و ویدئو کلیپ ها و استفاده کامل از مزیتهای سرگرمی دیجیتال خود بدان نیاز دارید. RealPlayer محیط کاربری تعاملی ارائه می نماید که به شما اجازه می دهد تا مجموعه فایلهای چندرسانه ای خود را بهتر بتوانید مدیریت نمایید.

 

RealPlayer اجراي ويدئو هاي آنلاين با RealPlayer 15.0.0.198

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

برای پخش انواع فایل های صوتی خود می توانید از نرم افزار AIMP استفاده کنید که یکی از کاملترین ابزارهای ارائه شده برای پخش و مدیریت موزیک های گوناگون است . در کنار پخش فایل های صوتی همچون MP3, WMA, WAV, OGG و … امکاناتی جالب و متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد . قادر به تبدیل فایل های صوتی ، اکولایز حرفه ای صدا ، ضبط صدا ، ویرایشگر برچسب های آهنگ و … هستید که با استفاده از پلاگین های نرم افزار ، می توانید دامنه ی قابلیت های این پلیر را افزایش دهید . از لحاظ ظاهر نیز با استفاده از پوسته های متنوع در سایت خود نرم افزار ، می توانید آن را شخصی سازی کنید و از گوش کردن به موسیقی های خود نهایت لذت را ببرید . استفاده بسیار کم از منابع سخت افزاری ، کیفیت بالا در هنگام پخش موزیک ها ، پشتیبانی از زبان های مختلف ، انعطاف پذیری بسیار بالا و … از سایر قابلیت های این نرم افزار رایگان هستند که جدیدترین نسخه ی آن به صورت رایگان قابل دریافت می باشد .

 

AIMP موزيك پلير قدرتمند و رايگان AIMP 3.00 Build 950

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

مدیریت و پخش انواع فایل های مالتی مدیا خود را به دست این ابزار قدرتمند بسپارید تا خیالتان از هر لحاظی راحت باشد . نرم افزار MediaMonky ابزاری در زمینه پخش و مدیریت فایل های صوتی به شمار می رود که با داشتن قابلیت های متعدد شما را برای داشتن یک مجموعه فایل های صوتی کمک می کند. این نرم افزار با رابط های کاربری زیبا اما در عین حال ساده می تواند نیاز های هریک از افراد از مبتدی گرفته تا حرفه ای را برآورده سازد .نرم افزار MediaMonky با پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی می تواند با بهترین کیفیت ممکن صداها را برای کاربران به حرف در آورد.

 

MediaMonkey پخش ، مدیریت ، تبدیل فایل های صوتی با MediaMonkey 4.0.0.1459

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

برای ویرایش و میکس فایل های ویدیویی تاکنون نرم افزارهای بسیاری عرضه شده که هرکدام دارای مزایا و معایب خاص خود بوده اند و باتوجه به گستردگی محدوده کاری خود ، نیازهای کاربران را برطرف ساخته اند. The Foundry Nuke نام نرم افزاری با دامنه امکانات وسیع برای انجام عملیت میکس و مونتاژ فیلم است. این نرم افزار که محصولی از شرکت نرم افزاری The Foundry Visionmongers است امکان طراحی جلوه های ویژه در فیلم را فراهم می کند. از این نرم افزار در بسیاری از فیلم های معروف هالیوود و همچنین موزیک ویدیوهای مختلف استفاده شده است. این نرم افزار امکان ویرایش ویدیو را به خوبی فراهم می کند و امکاناتی در اختیار شما قرار میدهد که با استفاده از آنها می توانید به صورت کاملأ حرفه ای اقدام به رندر کردن فیلم نمایید و نتیجه ای عالی دریافت کنید و بخش های مختلف فیلم را بدون جلب توجه بیننده در کنار یکدیگر قرار دهید. شایان ذکر است که این نرم افزار به دلیل نوآوری برنده جوایزی نیز شده است. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید دریافت نمایید.

 

The Foundry Nuke ويرايش فيلم ها با The Foundry Nuke v6.3 v5  نسخه ٦٤ بيتي

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

muvee Reveal X 9.0.1.20583 build 2586  نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه ویرایش فایل های تصویری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا فایل های تصویری خود را به راحتی ویرایش نموده و یا افکت های دلخواه خود را بر روی این فایل ها قرار دهند. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت انتقال مستقیم فایل های تصویری موجود در دوربین ها بر روی هارد ، توانایی قرار دادن استایل های مختلف بر روی تصویر ، دارای ابزار ویرایشی قدرتمند ، توانایی به اشتراک گذاشتن تصاویر ، قابلیت مشاهده پیش نمایش به صورت تمام صفحه از تصاویر قبل از ذخیره سازی و … اشاره کرد.این نرم افزار محصولی از شرکت muvee Technologies Pte  می باشد.

 

muvee Reveal ويرايش حرفه اي فايل هاي تصويري   muvee Reveal X 9.0.1.20583 build 2586

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

حتما برخی اوقات به مشکل اجرای یک فایل صوتی یا تصویری برخورد کرده باشید.و  با عبارت: "این پسوند شناخته شده نمی باشد" برخورد کرده اید.شاید به دنبال حل این مشکل تا حد ممکن و برای همیشه هستید. خوب ما برای شما راه حلی مطمین داریم.Zoom Player Home MAX برنامه ای بسیار قدرتمند، زیبا و کارآ برای محیط ویندوز که با داشتن بکگراند فوق العاده قوی برای شناسایی اکثر فرمتهای صوتی و تصویری و حتی عکسها که میتواند نیازهای شما را در رابطه با اجرای آنهابرطرف کند.

 

zoomplayer مدیا پلیر قدرتمند  Zoom Player Home MAX 8.00 Final + Portable

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

PowerDirector 10 نرم افزاری بسیار کامل که از ابزار های ویرایش فیلم ها بوده و به کاربران اجازه ویرایشی حرفه ای، توام با امکاناتی وی‍ژه را خواهد داد. این نرم افزار نه تنها دست کمی از رقبای معروف خود یعنی Corel Video Studio و Adobe Preimier ندارد بلکه می تواند در بسیاری از موارد به کاربران امکانات کامل تری را ارائه دهد.این ابزار مانند یک واسط عمل می کند به این معنی که کاربران فیلم ها را از انواع دوربین های دیجیتالی و فیلم برداری کپچر کرده، مورد ویرایش قرار می دهند و با کیفیتی فوق العاده بالا ذخیره و یا بر روی انواع لوح های فشرده رایت می کنند. یکی از مهمترین ویژگی های این نسخه یا نسخه های قبلی این است که بهبود سرعت در عمل و افزایش ابزارهای قدرتمند و مهمتر این که پشتیبانی از تکنولوژی سه بعدی  و فول اچ دی می باشد که به راحتی تمام می توان در اشتراک های ویدیویی یتویوب آپلود کرد نکته ی مهم این ابزار در ویرایش خلاصه می شود، چرا که بدون هیچ گونه آموزشی، کاربران قادر خواهند بود فیلم ها را به صورت کاملا حرفه ای و مطابق با سلیقه خود ویرایش کنند.

 

Power Director 10 new 2012 مدیریت فوق حرفه ای ویدیوها با CyberLink PowerDirector Ultra 10.0.0.1012

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Magic DVD یکی از راحت ترین و قدرتمندترین نرم افزار Ripping در نوع خود است که با دارا بودن امکانات فراوان و مطمئن توانسته جایگاهی ویژه در میان مخاطبین خود باز کرده و تبدبل به یکی از بهترین ها در این زمینه شود.این نرم افزار پیشرفته و کارآمد، در عین مفید بودن، دارای فضای کاربردی بسیار آسان و کاربر پسند نیز است. با استفاده از این نرم افزار می توانید DVD های خود را به (DivX) AVI، MPEG2 ، iPod ، PSP ، WMV و VCD یا همان MPEG1 و … تبدیل کنید . همچنین قادر خواهید بود با بالاترین کیفیت ممکن از DVD های خود بر روی هارد شخصیتان BackUp تهیه نمایید بدون اینکه از کیفیت صوت و تصویر کاسته شود ودرموقع مناسب آن را کپی و رایت کنید. برای راحتی هر چه بیشتر کار ابعاد خروجی فیلم مورد نظر متغیر است تا بتوانبد آن را در فضای دلخواه جای داده و بعدا ازآن جهت استفاده های شخصی بهره وری کنید.با این نرم افزار جادویی سهولت عمل و امکانات فراوان را یک جا آزمایش کنید.Magic DVD Ripper را کسانی که به طور حرفه ای با DVD کار میکنند به خوبی می شناسند. مثلاً با این نرم افزار قادر خواهید بود که یک DVD با حجم ۸ گیگ را نصف کرده وبه دو DVD با حجم ۴ گیگ تبدیل کنید و نیز می توانید یک دی وی دی را با تمام متعلقات مورد نظر از جمله صدا ، زیر نویس و …. را به فرمت های متنوع از جمله VCD تبدیل کنید.( گذر از محدودیت DVDهای اورجینال و پیشرفته)

 

Magic DVD Ripper Rip کردن انواع DvD ها با Magic DVD Ripper 6.0.2

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

PowerDirector 9 نرم افزاری بسیار کامل که از ابزار های ویرایش فیلم ها بوده و به کاربران اجازه ویرایشی حرفه ای، توام با امکاناتی وی‍ژه را خواهد داد. این نرم افزار نه تنها دست کمی از رقبای معروف خود یعنی Corel Video Studio و Adobe Preimier ندارد بلکه می تواند در بسیاری از موارد به کاربران امکانات کامل تری را ارائه دهد.این ابزار مانند یک واسط عمل می کند به این معنی که کاربران فیلم ها را از انواع دوربین های دیجیتالی و فیلم برداری کپچر کرده، مورد ویرایش قرار می دهند و با کیفیتی فوق العاده بالا ذخیره و یا بر روی انواع لوح های فشرده رایت می کنند. اما نکته ی مهم این ابزار در ویرایش خلاصه می شود، چرا که بدون هیچ گونه آموزشی، کاربران قادر خواهند بود فیلم ها را به صورت کاملا حرفه ای و مطابق با سلیقه خود ویرایش کنند.

 

Power Director 2012 مديريت فوق حرفه ای ویدیوها با CyberLink PowerDirector Ultra 64  9.0.0.3305

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

شاید در نگاه اول ساخت آهنگ های حرفه ای و جذاب ، کاری پیچیده و سختی به نظر برسد ولی با محصول قدرتمند MAGIX هرکاربری می تواند با قرار دادن صداهای مختلف در کنار هم آهنگ های حرفه ای و جالبی را بسازد و از آنها در امور مختلفی مانند صدای زنگ گوشی ، آهنگ های پس زمینه ، موسیقی بی کلام و… استفاده کند که هیچ محدودیتی در ساخت و استفاده ندارید . MAGIX Music Maker با داشتن بیش از ۱۰,۰۰۰ صداهای پیش فرض و گسترده ، برای ساختن هر آهنگی مناسب و کارآمد می باشد . اضافه کردن افکت های حرفه‌ای به صدا ، باعث ایجاد تنوع در آهنگ های ساخته شده با این نرم افزار می شود .

 

MAGIXss ساخت حرفه اي آهنگ با MAGIX Music Maker v18.0.1.11

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Acala DVD Ripper Professional نام نرم افزاری است که امکان تبدیل فایل های تصویری DVD را به هر فرمت دلخواه برای شما فراهم می کند. این نرم افزار از فرمت های AVI,Divx,Xivd,MPG,ASF,WMV و … برای تبدیل پشتیبانی کرده و قادر است تا تصاویر در بهترین کیفیت با این فرمت ها را تبدیل کرده و به شما تحویل دهد. از ویژگی های این نرم افزار می توان به تنظیم بهترین شرایط تبدیل به صورت خودکار، برای هرچه بیشتر بودن کیفیت بهتر و حجم کمتر بدون افت کیفیت ، امکان اختیاری برای تنظیم برنامه تا بعد از عملیات تبدیل طولانی برنامه به صورت خودکار سیستم را خاموش کند ، تبدیل فایل های DVD به فرمت های دیگر تصویری و … اشاره نمود. این نرم افزار توسط شرکت Acala تولید شده است.

 

Acala قدرتمندترین مبدل DVD با  Acala DVD Ripper Professional 6.1.6

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

MakeMe3D که به تازگی توسط شرکت Engelmann منتشر شده است نرم افزاری است که به طور خودکار فیلم ها و کلیپ های معمولی و ۲ بعدی شما را به فیلم های ۳ بعدی تبدیل کرده و با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار می دهد و با استفاده از ابزار و فناوری های که در خود جای داده است امکانات بسیاری را برای شما فراهم می نماید و باعث می شود تا استفاده از این نرم افزار به قدری آسان شود که حتی مبتدی ترین افراد هم بتوانند به راحتی از آن استفاده نمایند.MakeMe3D کاربردی بسیار آسان دارد و از وارد نمودن ویدیوهای دو بعدی در فرمت هایی مانند Video-DVD, AVI, WMV, MP4, 3GP, MPG و TS پشتیبانی می کند و همچنین قادر است ویدیوهای ۳ بعدی تبدیل شده را در فرمت های AVI, MPG, MP4 و WMV ذخیره نماید.امید است با دریافت این نرم افزار لذت کافی را برده باشید.

 

makeme3dbox32323 قدرتمندترین مبدل فیلم های ۲ بعدی به ۳ بعدی MakeMe3D  1.2.11.713

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

ممکن است برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که پس از دانلود یک فایل صوتی یا تصویری، با هیچ نرم افزاری قادر به پخش آن نیستید و حتی پسوند آن را نیز تا به حال ندیده باشید.K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و codecهای VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

 

KLite Mega Codec پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با  K Lite Mega Codec Pack 7.9.1

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Zealot All Video Splitter به شما کمک می کند تا به راحتی فایل های ویدئویی خود را برش بزنید و آن ها را به تکه های مختلف تقسیم کنید . برای بخش ورودی و همچنین خروجی نرم افزار می توانید از فرمت های رایج و مختلف AVI, Divx, XviD, MPEG, WMV, ASF, RM, MOV, 3GP, MP4 و … استفاده کنید . با برش می توانید لحظاتی را که دوست ندارید از فیلم های خود حذف کنید و علاوه بر این ، از حجم آن ها نیز کم خواهد شد و به راحتی می توانید صحنه های حساس فیلم های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . کار با این برنامه بسیار راحت است و نیاز به تجربه ی خاصی در این زمینه ندارید . پس از اتمام کار برش قادر به ذخیره‌ی بخش های مختلف فیلم خود به فرمت ها و کیفیت های مختلف هستید .

 

Zealot ويرايش و برش فايل هاي ويدئويي با Zealot All Video Splitter 4.4.0

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

VLC Media Player نرم افزاری کامل جهت پخش و اجرای فایلهای صوتی و تصویری و مورد استفاده برای کلیه فرمت های تصویری که کاربر امکان لذت بردن از فایلهای MultiMedia با تقریبا هر پسوندی را دارد. VLC Media Playerیک مدیا پلیر قوی و کم حجم است که تقریبا اکثر فرمت های رایج را بدون احتیاج به هیچ کدک اضافه ای پخش میکند. این برنامه همچنین قابلیت پخش DVD, VCD و Audio CD را دارد. شما با این برنامه به راحتی میتوانید از زیرنویس های موجود در اینترنت برای فیلمهای مختلف استفاده کنید.یکی دیگر از قابلیتهای این برنامه این است که به شما اجازه میدهد تا با استفاده از شبکه پر سرعت(IPv4, IPv6) و Vlc به عنوان سرور، فایل های مدیای خودتان را روی شبکه پخش کنید. مهمترین نکته در مورد این برنامه این است که VLC Media Player به صورت Open Source هست و شما می توانید کد برنامه رو از سایت این برنامه بگیرد و همچنین این برنامه برای سیستم عامل های به غیر از ویندوز از جمله برای Mac OS و Linux از جمله SUSE , Red Hat, Ubuntu و… هم نوشته شده است و قابل نصب بر روی تمام ویندوز ها میباشد.

 

VLC پلیر همه کاره و قدرتمند مالتی مدیا VLC Media Player 1.20 Nightly 28.10.2011



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

نام این نرم افزار بسیار مفید  Media Player Classic 1.9 میباشد که با  وجود ظاهری بسیار ساده و غیر مجلل کارایی بسیار بسیار بالایی دارد.یکی از قابلیت های بسیار جالب این نرم افزار امکان دسترسی مستقیم آن به منبع عظیمی  از کدکها و فرمتهای ویدیویی و صوتی و تصویری میباشد که در صورتی که برنامه نتواند  فایلی را تشخیص دهد و کدکی برای آن یافت کند ، میتواند در صورتی که تماس شما با  اینترنت برقرار باشد ، در منابع عظیم اینترنتی خود به دنبال کدک مورد نظر گذشته و  پس از یافتن و نصب خودکار ( و آن هم با سرعت بالا ) ، آن فایل را برای شما نمایش  دهد. این قابلیت در مواقعی که شما در اینترنت میخواهید یک فایل را به صورت مستقیم  تماشا نمایید بسیار مفید میباشد زیرا این برنامه میتواند به عنوان پلیر پیش فرض در  مرورگر نیز استفاده شود و وظیفه پخش فایلها را در اینترنت به جای Windows Media  Player به عهده بگیرد.این برنامه انواع بسیاری از فایلهای صوتی و تصویری را پشتیبانی میکند به صورتی که  شما میتوانید با آن انواع تصاویر را نیز مشاهده نمایید. پشتیبانی این برنامه از  فایلهای متنوع صوتی و ویدیویی و تصویری به اندازه ای وسیع است که نمیتوانم همه آنها  را تک به تک در این مقاله ذکر کنم. فقط کافی است یک بار آن را امتحان نمایید تا  متوجه کارایی بسیار بالای این پلیر کوچک بشوید.هر کدکی که بر روی سیستم شما نصب شده باشد و یا نصب شود توسط این نرم افزار شناسایی  شده و شما میتوانید فایل خود را مستقیما با Media Player Classic مشاهده  نمایید.

 

Media Player Classic پخش فایل های صوتی و تصویری با Media Player Classic 1.9.2.5 (قابل حمل)

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Music Collection نرم افزاری کم حجم و کاملا رایگان برای مدیریت آرشیو آهنگ ها و آلبوم های موسیقی می باشد. توسط Music Collection می توانید به راحتی آرشیو خود را مدیریت کنید. امیدواریم این نرم افزار مورد قبول تان واقع شود.

 

Music Collection مدیریت آرشیو موسیقی توسط Music Collection 1.2.3.0

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

VSO Media Player پلیری قدرتمند برای پخش انواع فایل های صوتی و تصویری می باشد که می تواند با نهایت کیفیت تمام ویدئوهای شما را پخش نماید . با استفاده از ویژگی CUDA قادر است در هنگام پخش فایل های گوناگون به کارت های گرافیکی nvidia شما شتاب ببخشد تا تصاویر را با وضوح هرچه بیشتر مشاهده کنید . همچنین با پشتیبانی از دیسک های بلوری قابلیت پخش این دیسک ها را نیز دارد . پشتیبانی از کشیدن و رها کردن ، نیاز به کمترین منابع برای پخش فایل های مختلف ، پشتیبانی از فرمت های مختلف فایل های صوتی ، سازگاری با پردازنده های چند هسته ای ، عدم نیاز به هرگونه کدک برای پخش فایل های تصویری و … از خصوصیات این پلیر ۱۰۰ درصد رایگان هستند .

 

VSO Media Player پلير قدرتمند و رايگان VSO Media Player 0.2.1.400 Multilanguage

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

به جای استفاده از نرم افزارهای مختلف در زمینه ی مشاهده و پخش فایل های صوتی و تصویری می توان از برنامه ی قدرتمند AVS Media Player استفاده کرد . مشاهده ی فایل های ویدئویی ، پخش فایل های صوتی ، دیدن عکس های گرافیکی با این برنامه در دسترس هستند که تمام نیازهای شما را در زمینه ی مشاهده‌ی فایل های مالتی مدیا و چندرسانه ای برطرف می کند . این برنامه ترکیبی از قابلیت های غنی و یک رابط کاربر پسند است که تجربه ای جدید از مشاهده ی فایل های چندرسانه ای را برای شما به ارمغان می آورد . پشتیبانی از فرمت های مختلف مانند AVI, IFV, DIV, DIVX, WMV, ASF, ASX, MPG, MPEG و … باعث شده است تا این برنامه به عنوان یک پلیر همه کاره و All In One در بخش برنامه های مشابه مطرح شود .

 

AVS Media Player مشاهده ي فايل هاي چندرسانه اي مختلف با AVS Media Player 4.1.8.93

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Winamp یک نرم افزار چند رسانه ای سریع، قابل انعطاف و ایجاد صدا با بهترین کیفیت آن برای ویندوز میباشد. نرم افزار Winamp قادر به پشتیبانی خیلی از فایل های صوتی (MP3, OGG, AAC, WAV, MOD, XM, S3M, IT, MIDI و..) و فایل های ویدئویی (AVI, ASF, MPEG, NSV) است. مثل تمام ورژن های آن قادر به پشتیبانی از ظاهر کلاسیک و پوسته های بسیار زیبا که به صورت رایگان در سایت آن موجود است، تجسم های شنیداری (رقص نور) بسیار زیبا و خیالی، یک کتابخانه قوی برای دسته بندی صوت ها، پشتیبانی از رادیو و تلویزین اینترنتی، ایجاد سی دی های صوتی و رایت سی دی از قابلیت های مهم این نرم افزار می باشد و همچنین برای این نرم افزار اسکین پوسته های مختلف قرار داده ایم امید است با دریافت این نرم افزار قدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری لذت کافی برده باشید. 

 

winamp پلیر زیبا، محبوب و قدرتمند Winamp Pro 5.621 Build 3173 (نسخه قابل حمل)

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

شما می توانید با این نرم افزار به تغییر صدای خود در هنگام چت کردن و … بپردازید. و افکت های گوناگونی که این نرم افزار بر روی صدای شما می گذارد قادر خواهید بود صدای خود را به شکل های مختلف تغییر داده و در زمینه های مختلفی مانند : صدا گذاری بر روی کلیپ های تصویری، گفتگو صوتی در محیط های چت و جلوگیری از فاش شدن هویت اصلی شما، فرستادن Email های صوتی  و … استفاده کنید. به وسیله نسخه Diamond این نرم افزار با بهره گیری از محیطی حرفه ای و پیشرفته و با استفاده از افکت ها و جلوه های ویژه بسیاری که به صدای شما می دهد حتی می توانید صدای خود را صدای بازیگران مشهور سینما و یا دیگر افراد مشهور تبدیل کنید. و یا می توانید از طریق این نرم افزار بسیار جالب صدای خود را شبیه به یک زن و یا مرد ، بچه کنید و به صدا گذاری بر روی فیلم مورد علاقه خود بپردازید .

 

AV Voice Changer Software Gold Edition 7.0.37 تغییر صدای خود بوسیله AV Voice Changer Software Gold Edition 7.1.46

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

AVS Video Converter را می توان بهترین نرم افزار در زمینه تبدیل فایل های تصویری به فرمت های مختلف دانست. این نرم افزار AIO با داشتن قابلیت های پیشرفته ای چون تبدیل فرمت های تصویری مختلف با فرمت هایی چون AVI, MPEG, WMV, DVD و … به یکدیگر، رایت فیلم های VCD, SVCD, DVD، ابزار حرفه ای ویرایش فیلم و … توانسته در لیست معتبر ترین نرم افزار های مبدل جای بگیرد. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت استخراج صدا از فیلم، استخراج فریم های یک فیلم و ذخیره آن به صورت یک عکس، تکه تکه کردن یا متصل کردن قسمت های مختلف فیلم، چرخش ویدئو، اضافه کردن نوشته یا لوگو به فیلم و … اشاره کرد.

 

AVS Video Converter تبديل حرفه اي فايل هاي تصويري با AVS Video Converter 8.1.2.510

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Toon Boom Studio نام نرم افزاری می باشد که کاربران گرافیکی به کمک آن ها می توانند اقدام به ساخت تصاویر دو بعدی کارتونی نمایند. این نرم افزار توسط شرکت نرم افزاری Toon Boom می باشد. همچنین به کمک این نرم افزار از امکانات و ویژگی های دیگری برای ساخت تصاویر فلش ، تصاویر مربوطه با فرمت های مختص تلفن همراه و دستگاه های PDA ، طراحی بازی های کوچک برای این دستگاه ها و … را می توان ایجاد نمود

 

Toon Boom Studio ساخت كارتون هاي ٢ بعدي زيبا با Toon Boom Studio 6.0

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

  Arcsoft MediaConverter یکی از قدرتمندترین و آسان ترین مبدل تمام فرمت های صوتی و تصویری می باشد. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید تمام فرمت های صوتی و تصویری به فرمت قابل استفاده در گوشی همراهتان تبدیل نمایید.یکی از قابلیت های این نرم افزار قدرتمند پشتیبانی از پلی بک های سه بعدی می باشد که به راحتی تمام می توانید بعد از عمل مبدل آن را در اشتراک ویدیویی یوتویوب قرار دهید و یکی از مهمترین مزیت های این نرم افزار قدرتمند مبدل استفاده و اشغال کردن کم در سیستم پردازنده و سازگاری با پردازنده های اصلی و پردازنده های گرافیکی برای استفاده از نهایت کارآیی می باشد که کارایی سیستم شما را در حین مبدل افزایش می دهد

 

3D Convert قدرتمندترین مبدل فرمتهای صوتی و تصویری  Arcsoft MediaConverter 7.1.0.98

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

MediaCoder 2011 R9 build 5197 برنامه ای حرفه ای و بسیار قدرتمند برای تغییر کدک فایلهای ویدیوویی و صوتی . توسط این برنامه می توانید انواع فایلهای صوتی و ویدیویی را تغییر فرمت داده و کنترل کاملی بر روی تمامی جزئیات از جمله : سایز , کیفیت , نوع کدک فشرده و … داشته باشید .کیفیت برنامه در تبدیل فرمتهای ویدیویی بسیار بالا می باشد و نظیر این برنامه به ندرت یافت می شود . البته دستیابی به نتیجه کیفیت مطلوب نیاز به تنظیم دقیق تنظیمات خروجی دارد . ورودی برنامه از طیف وسیعی از فایلهای صوتی و ویدیویی پشتیبانی میکند و از این لحاظ نیز کم نظیر می باشد . توسط این برنامه می توانید فایلهای حجیم ویدیویی را با حداقل افت کیفیت به فرمتهای کم حجم مثل Divx تبدیل کنید .

 

MediaCoder 2011 مبدل قدرتمند فایل های مالتی مدیا – MediaCoder 2011 R9 build 5197 قابل حمل

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Studio One Pro نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به ساخت آهنگ می باشند. این نرم افزار با ظاهر گرافیکی بسیار خوبی که دارد به کاربران مبتدی نیز این اجازه را می دهد تا به راحتی آهنگ مورد نظر خود را ساخته و اقدام به تنظیم آن نمایند. این نرم افزار با توجه به امکانات بالایی که دارد برای کاربران حرفه ای نیز دارای کاربرد می باشند و افراد حرفه این نیز می توانند در زمینه آهنگ سازی از این نرم افزار بهره لازم را ببرند. این نرم افزار یکی از تولیدات کمپانی PreSonus Audio Electronics می باشد که در زمینه ساخت نرم افزارهای صوتی بسیار حرفه ای می باشد.

 

Presonus Studio One Pro تدوين و ساخت آهنگ هاي حرفه اي با Presonus Studio One Pro 2.0.1

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

مونتاژ ویدویی، میکس صدا و خلق منو برای DVD ها اعمالی هستند که در یک محصول قدرتمند و منحصر به فرد گردهم آمده اند. SONY Vegas Pro نرم افزاری است که تمام نیازهای شما را برای تولید فیلم های با کیفیت بالا، کلیپ ها و دی وی دی های جشن های مختلف و … فراهم می سازد. شما در کنار تدوین راحت ویدئو های خود قادرید تا حاصل کار خود را در هر فرمتی حتی High-definition HDV و  Sony AVCHD تولید کنید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا با ترکیب کلیپ ها، تصحیح رنگ ها و ترکیب صداها به فیلم مورد نظر خود در این استودیو دست یابید و همچنین با مجتمع کردن تکنیک های ویژه برای DVD ها و در اختیار قرار دادن خروجی های چندگانه حتی برای ارسال به صورت آنلاین، پروژه خود را همانطور که متقاضی می خواهد تحویل دهید.
نرم افزار Vegas Movie Studio در عین سادگی ویدئوهای شما را ویرایش می کند. و بهتر از همه، این نرم افزار یک ادیتور کاملاً real-time است. در این نرم افزار اصلاً مهم نیست که شما چه تغییراتی روی فیلم ها و عکس های خود ایجاد کرده اید چرا که اصل مدیای شما بدون هیچ تغییر و افزودن افکتی باقی می ماند. SONY Vegas Pro این آزادی را به شما می دهد تا بدون داشتن دلهره نسبت به رخ دادن اشتباهات، تجربه لذت یک مونتاژ ویدئویی را داشته باشید.

 

Sony Vegas Pro 11.0.370 استودیو دیجیتالی قدرتمند   Sony Vegas Pro 11.0.370

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

Win7codecs پک کدکهای مخصوص ویندوز جدید مایکروسافت است که شما با نصب این مجموعه قادر خواهید بود که اکثر فرمتهای صوتی و تصویری را پوشش دهید شما در هنگام نصب و یا پس از نصب قدر خواهید بود که هر بخش یا قسمت را Uninstall کنید بدون اینکه به کل مجموعه آسیبی وارد کنید و همچنین شما قادر خواهید بود که مجددا آیتم حذف شده را در هر زمانی نصب کنید.

 

Windows7Codecs جدیدترین کدک ها برای ویندوز ۷ با Windows 7 Codecs 3.4.0  Final

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Any DVD Converter Pro نرم افزاری کامل برای کار با DVD است . می توانید فیلم های DVD را با سرعت و کیفیت عالی به فرمت های فراوانی مانند AVI, MPEG, WMV, DivX, RM, MOV, 3GP تبدیل کنید . همچنین این نرم افزار امکان تبدیل فرمت هایی مانند DivX, XviD, MOV, rm, rmvb, MPEG, VOB, DVD, WMV, AVI را به MPEG یا MPEG-4دارد که فیلم ها را برای پخش در iPod, iPhone, Zune, PSP و دستگاه های مدیل قابل حمل و گوشی های موبایل بهینه خواهد کرد .با Any DVD Converter Pro تبدیل ویدئویی بسیار ساده است . امکان تبدیل دسته ای چندین فایل به یک فرمت یکسان هم وجود دارد . همچنین با این نرم افزار می توانید فیلم های سایت یوتیوب را دانلود کرده به فرمت های دیگری تبدیل کنید .

 

any dvd 4 تبدیل تمامی فرمت ها با Any DVD Converter Professional 4.3.0

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

MediaCoder 2011 R9 build 5196 برنامه ای حرفه ای و بسیار قدرتمند برای تغییر کدک فایلهای ویدیوویی و صوتی . توسط این برنامه می توانید انواع فایلهای صوتی و ویدیویی را تغییر فرمت داده و کنترل کاملی بر روی تمامی جزئیات از جمله : سایز , کیفیت , نوع کدک فشرده و … داشته باشید .کیفیت برنامه در تبدیل فرمتهای ویدیویی بسیار بالا می باشد و نظیر این برنامه به ندرت یافت می شود . البته دستیابی به نتیجه کیفیت مطلوب نیاز به تنظیم دقیق تنظیمات خروجی دارد . ورودی برنامه از طیف وسیعی از فایلهای صوتی و ویدیویی پشتیبانی میکند و از این لحاظ نیز کم نظیر می باشد . توسط این برنامه می توانید فایلهای حجیم ویدیویی را با حداقل افت کیفیت به فرمتهای کم حجم مثل Divx تبدیل کنید .

 

MediaCoder 2011 مبدل قدرتمند فايل هاي مالتي مديا   MediaCoder 2011 R9 build 5196

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Subtitle Edit نرم افزاری بسیار قدرتمند و کم حجم جهت ویرایش و تولید فایل های زیرنویس برای فیلم ها می باشد. کار با این نرم افزار بسیار راحت می باشد. این نرم افزار از فرمت های مختلف رایج زیرنویس ها پشتیبانی می نماید. امیدواریم نرم افزار Subtitle Edit مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

Subtitle Edit ساخت و ویرایش زیرنویس ها با نرم افزار Subtitle Edit 3.2

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Freemake Video Converter 2.4.0.2 همان طور که از نامش پیداست نرم افزای جهت تبدیل فرمت های ویدیویی به یکدیگر است. علاوه بر این قادر به تبدیل فرمت های صوتی به یکدیگر نیز میباشد. این نرم افزارسریع، قدرتمند و رایگان میباشد و فرمت های شما را با سرعت و کیفیت بالا به یکدیگر تبدیل میکند.شما میتوانید با این نرم افزار که از دانلودها دریافت میکنید، یک لیست طولانی از فرمت ها را تبدیل به فرمت های avi،wmv،mp4 و ۳gp کنید. این نرم افزار قادر است فرمت های ویدیویی شما را قابل پخش در دستگاه هایی مانند iPhone، iPod Touch، iPhone 4، iPad، iPod 5G، Psp، digital media player و … کند.

 

Freemake Video Converter v2.4.0.2 تبديل فرمت هاي تصويري با Freemake Video Converter v2.4.0.2 +قابل حمل

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

Adobe After Effects یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای میکس و مونتاژ فیلم در دنیا می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت مشهور Adobe است که در زمینه ساخت نرم افزارهای مالتی مدیا از شهرت جهانی برخوردار است. این برنامه به دلیل داشتن افکت های متنوع برای ساخت جلوه های ویژه بسیاری از فیلم های معروف دنیا مورد استفاده قرار میگیرد. در واقع بیشترین کاربرد این نرم افزار طراحی جلوهای ویژه است به طوری که اگر یک فیلمساز در قسمتی از فیلم خود به جلوه های ویژه نیاز داشته باشد قطعآ یکی از گزینه های او استفاده از این نرم افزار خواهد بود. همانطور که اشاره شد این برنامه دارای افکت های متنوعی است در واقع تنوع موضوعی افکت های این برنامه بی شمار است چرا که شما در هر زمینه ای که به افکت نیاز داشته باشید، این برنامه در آن زمینه لیستی از افکت های مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. از کاربردهای دیگر این نرم افزار علاوه بر پروژه های فیلمسازی، میتوان به ساخت بازی های رایانه ای و همچنین ساخت انیمیشن های ۳ بعدی اشاره کرد که در این زمینه نیز این برنامه از ابزارهای بسیار خوبی برخوردار می باشد. جدید ترین نسخه این نرم افزار یعنی CS5.5 دستخوش تغییرات بسیار زیادی بوده که شامل بهبود عملکرد ابزارهای ویرایش و تدوین فیلم, اضافه شدن افکت های جدید و با کیفیت بسیار عالی, ابزارهای جدید ساخت بازی ها و انیمیشن های سه بعدی, سازگاری بهتر برنامه با سایر نرم افزاهای شرکت ادوب, اضافه شدن منوهای آماده جدید برای فیلم های با کیفیت DVD, افزایش و بهبود کیفیت افکت ها و فیلترها, اضافه شدن ابزارهای ویرایش جدید و … می باشد. کار با این نرم افزار برخلاف نرم افزارهای مشابه چندان پیچیده نیست زیرا ابزارها به شکلی ساده در اختیار کاربر قرار دارد به طوری که اگر شما برای اولین بار بخواهید با این برنامه کار کنید اصلآ در پیدا کردن ابزارهای مورد نظرتان دچار مشکل نمی شوید. در بخش ویرایش فیلم و کلیپ های ویدویی نیز این نرم افزار از ابزارهای حرفه ای برخوردار است به طوری که شما به راحتی میتوانید برای تدوین و مونتاژ یک فیلم از این نرم افزار استفاده کنید. لازم به ذکر است که ابزارهای ویرایش این نرم افزار تا حدی شبیه ابزارهای نرم افزار پریمر هستند که یکی دیگر محصولات شرکت ادوب در زمینه فیلمسازی می باشد. یکی دیگر از ویژگی هایی که در نسخه جدید این برنامه به چشم می خورد افزیش سرعت نصب و همچنین افزایش سرعت در محیط آن است به طوری که در مقایسه با نسخه های قدیمی سرعت کار در محیط برنامه چند برابر شده است. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

 

x2 میکس و مونتاژ حرفه ای فیلم ها با نرم افزار Adobe After Effects CS5.5 10.5

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

AVS Video Editor یک نرم افزار پرامکانات در زمینه اعمال ویرایشات حرفه ای بر روی فایل های تصویری می باشد. قبل هر توضیحی به شما پیشنهاد می کنیم که این نرم افزار را از دست ندهید! از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به ضبط و ساخت آسان تصویر، اضافه کردن بیش از ۳۰۰ افکت متنوع و مختلف به فیلم ها، ساخت و رایت فیلم های DVD، استخراج سازی فیلم ها بعد از ویرایش آن ها با فرمت های محبوب تصویری، تبدیل فیلم ها به فرمت های قابل اجرا بر روی iPod، PSP، موبایل ها و دیگر دستگاه های قابل حمل، ساخت با کیفیت بسیار بالا، رابط کاربردی آسان و پرسرعت، دسترسی سریع به منوهای نرم افزار، تغییر رنگ پوسته نرم افزار برای ایجاد تنوع در هنگام کار با برنامه و … اشاره کرد.

 

AVS Video Editor مدیریت حرفه ای بر فایل های تصویری با AVS Video Editor AVS Video Editor 6.1.2.10

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

یکی از نرم افزار هایی که کاربرد زیادی در بین کاربران اینترنتی وکامپیوتردارد مبدل ها و ویرایشگر های فیلم وتصویر می باشد نرم افزار AVS Video ReMaker 4.0.7.139 که نسخه جدید آن به تازگی منتشر شده یکی از پرکاربردترین آنها می باشد . نرم افزار AVS Video ReMaker 4.0.7.139 طوری طراحی شده که به شما کمک می کند تا فایل های ویدئویی خود را با فرمت های MPEG 1 و MPEG 2 و AVI MPEG 4 و دی وی دی ویدئویی VRO و VOB بدون رمزگزاری مجدد ویرایش کنید وحتی قابلیت حذف advertisings از تلویزیون دی وی دی و یا فایل های تصویری ضبط شده با ضبط و پخش مختلف ، DVR دوربین و دی وی دی را دارا می باشد.

 

AVS Video ReMaker ویرایش آسان فیلم ها با AVS Video ReMaker 4.0.7.139

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

امروزه نرم افزارهای فراوانی در زمینه آهنگسازی و موسیقی عرضه شده است که می توان با استفاده از آنها موسیقی دلخواه خود را به صورت حرفه ای ساخت ، صدای ساز ها را با یکدیگر تلفیق کرد ، افکت های مختلف بکار برد و از بسیاری از امکانات دیگر بهره مند شد تا در نهایت یک موسیقی زیبا تولید نمود.MAGIX Samplitude  نام یکی از نرم افزارهای کامل و قدرتمند در زمینه آهنگسازی و تنظیم است. این نرم افزار محیطی کامل و بی نقص را در اختیار کاربر قرار می دهد و امکاناتی ارائه می کند تا دانش موسیقی خود را بکار بگیرید و از نبوغ خود در جهت ساخت موسیقی استفاده کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید صدا های مختلف را تلفیق کنید ، از vst های دلخواه خود استفاده کنید و  از هر آنچه برای ساخت یک آهنگ را نیاز دارید بهره مند شوید. امکان انجام میکس و مسترینگ ، ضبط صدا را می توان از جمله توانایی های این نرم افزار دانست.

 

magic ms32 اهنگسازی آسان اما حرفه ای با  MAGIX Samplitude 12.0.0

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی